cip077- Suspendat
- 1,268 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,268
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
Alex, avem acelasi motor! Daca spui doar ca parca e ceva si nu vii cu lamuriri.., atunci, scuze, dar pass. Povesti cu injectare devreme/tarziu.
'Cloncanitul' dupa pornire este clar din motorina nearsa in capul pistonului, care prin compresie se aprinde fortat, dar prea tarziu. De aici mersul neregulat si zgomote, de aici si fumul urat. Daca injectorul nu pulverizeaza cum trebuie, aceea motorina nu se aprinde la timp si este scoasa pe evacuare.
Acum nu mai stau de teste, dar dupa revelion o sa fac test de injectoare si merg pe 90% cauza de acolo. Ar mai fi si partea mecanica din pompa, dar ma indoiesc. Dezamorsare(la mine) exclus, atata timp cat cu spray(dar foarte putin) o ia la sfert si merge, nu se opreste. Daca ar fi dezamorsare, ar porni doar cat are spray si s-ar opri.
'Cloncanitul' dupa pornire este clar din motorina nearsa in capul pistonului, care prin compresie se aprinde fortat, dar prea tarziu. De aici mersul neregulat si zgomote, de aici si fumul urat. Daca injectorul nu pulverizeaza cum trebuie, aceea motorina nu se aprinde la timp si este scoasa pe evacuare.
Acum nu mai stau de teste, dar dupa revelion o sa fac test de injectoare si merg pe 90% cauza de acolo. Ar mai fi si partea mecanica din pompa, dar ma indoiesc. Dezamorsare(la mine) exclus, atata timp cat cu spray(dar foarte putin) o ia la sfert si merge, nu se opreste. Daca ar fi dezamorsare, ar porni doar cat are spray si s-ar opri.
marius_mx
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
krashy22 a scris:Tare sunt curios daca la el, injectoarele alea dau ceva pe retur. Este posibil ca numai pe vre-un banc sau ceva special de testat injectoare poti verifica asa ceva.
Problema lu' Marius_mx pare sa fie din dezamorsare . Nu ar strica sa verifice furtunasele de retur(eventual sa le schimbe ca nu costa o avere), traseul de alimentare cu motorina in special carcasa filtrului de motorina.
Problema lu' Marius_mx pare sa fie din dezamorsare . Nu ar strica sa verifice furtunasele de retur(eventual sa le schimbe ca nu costa o avere), traseul de alimentare cu motorina in special carcasa filtrului de motorina.
Este adevarat ca nucosta o avere,furtunul retur,dar nu ramane fara motorina.Motorul porneste la sfert,daca ramanea fara gaz dade-am la automat de ma gaseau racorile.Stiu diferenta!Mai ales ca mai fac si eu mecanica!
- TazzDeejay
- **
- 107 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 20dti
- Prahova
TazzDeejay
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
intru si eu in aceasta discutie in speranta ca nu voi deranja.am si eu un filmulet postat pe youtube cu masina mea tot legat de pornire.
http://www.youtube.com/watch?v=-LrpUlG9Mxg
am ajuns la concluzia ca cel putin un injector este terminat dar vreau sa ma asigur de lucrul asta.si inca ceva.in caz de schimbare se poate extrage pe sus?sau trebuie chiuloasa data jos?acum 2 ani am schimbat oringurile de la ele si am vazut ca ele intrat in chiuloasa.merg scoase?
http://www.youtube.com/watch?v=-LrpUlG9Mxg
am ajuns la concluzia ca cel putin un injector este terminat dar vreau sa ma asigur de lucrul asta.si inca ceva.in caz de schimbare se poate extrage pe sus?sau trebuie chiuloasa data jos?acum 2 ani am schimbat oringurile de la ele si am vazut ca ele intrat in chiuloasa.merg scoase?
cip077- Suspendat
- 1,268 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,268
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
La fel porneste si la mine, dar totusi parca o ia mai usor.
Daca dadeam atata la automat, ramaneam fara baterie.... de mult.
Eu dupa sarbatori o sa dau injectoarele jos(si da, merg scoase pe sus).
Solutia PROVIZORIE sa nu mai dai atata la automat, salti capacul la filtru, dai un 'fas' de spray de pornire(dar foarte putin, o secunda), inchizi clemele si dai la automat. O ia la sfert, daca e din injectoare(pentru ca se produce explozia in capul pistonului si le forteaza sa intre in parametri). Daca e din dezamorsare, v-a da sa porneasca si se v-a opri.
Suna-ma daca vrei sa-ti dau detalii. Pentru injectoare eu am vb deja la Rafov, la un tip.
Daca dadeam atata la automat, ramaneam fara baterie.... de mult.
Eu dupa sarbatori o sa dau injectoarele jos(si da, merg scoase pe sus).
Solutia PROVIZORIE sa nu mai dai atata la automat, salti capacul la filtru, dai un 'fas' de spray de pornire(dar foarte putin, o secunda), inchizi clemele si dai la automat. O ia la sfert, daca e din injectoare(pentru ca se produce explozia in capul pistonului si le forteaza sa intre in parametri). Daca e din dezamorsare, v-a da sa porneasca si se v-a opri.
Suna-ma daca vrei sa-ti dau detalii. Pentru injectoare eu am vb deja la Rafov, la un tip.
- adrian terinte
- ****
- 1,215 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,215
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
Abea astept sa vina martie sa se incalzeasca sa schimb injectoarele sa vedem daca va merge mai bine.
Pana atunci inca o pornire de zici ca va crapa motorul.
http://www.youtube.com/watch?v=1K0vz7zOatk
Pana atunci inca o pornire de zici ca va crapa motorul.
http://www.youtube.com/watch?v=1K0vz7zOatk
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
TazzDeejay a scris:intru si eu in aceasta discutie in speranta ca nu voi deranja.am si eu un filmulet postat pe youtube cu masina mea tot legat de pornire.
http://www.youtube.com/watch?v=-LrpUlG9Mxg
am ajuns la concluzia ca cel putin un injector este terminat dar vreau sa ma asigur de lucrul asta.si inca ceva.in caz de schimbare se poate extrage pe sus?sau trebuie chiuloasa data jos?acum 2 ani am schimbat oringurile de la ele si am vazut ca ele intrat in chiuloasa.merg scoase?
http://www.youtube.com/watch?v=-LrpUlG9Mxg
am ajuns la concluzia ca cel putin un injector este terminat dar vreau sa ma asigur de lucrul asta.si inca ceva.in caz de schimbare se poate extrage pe sus?sau trebuie chiuloasa data jos?acum 2 ani am schimbat oringurile de la ele si am vazut ca ele intrat in chiuloasa.merg scoase?
Salut, la tine in mod cert e dezamorsare! Trebuia sa porneasca si in 3 pistoane mult mai repede daca nu era aer in instalatia de alimentare cu motorina. Si un sfat, lasa martorul de la bujii sa se stinga si dupaia ii dai.
Pentru Adrian, tind sa ii dau dreptate cel putin un injector e cu probleme, se aude ticaitul ala specific. Ce ulei de motor ii pui?
fgabriel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- TazzDeejay
- **
- 107 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 20dti
- Prahova
TazzDeejay
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
ianc sergiu a scris:
Salut, la tine in mod cert e dezamorsare! Trebuia sa porneasca si in 3 pistoane mult mai repede daca nu era aer in instalatia de alimentare cu motorina. Si un sfat, lasa martorul de la bujii sa se stinga si dupaia ii dai.
Pentru Adrian, tind sa ii dau dreptate cel putin un injector e cu probleme, se aude ticaitul ala specific. Ce ulei de motor ii pui?
TazzDeejay a scris:intru si eu in aceasta discutie in speranta ca nu voi deranja.am si eu un filmulet postat pe youtube cu masina mea tot legat de pornire.
http://www.youtube.com/watch?v=-LrpUlG9Mxg
am ajuns la concluzia ca cel putin un injector este terminat dar vreau sa ma asigur de lucrul asta.si inca ceva.in caz de schimbare se poate extrage pe sus?sau trebuie chiuloasa data jos?acum 2 ani am schimbat oringurile de la ele si am vazut ca ele intrat in chiuloasa.merg scoase?
http://www.youtube.com/watch?v=-LrpUlG9Mxg
am ajuns la concluzia ca cel putin un injector este terminat dar vreau sa ma asigur de lucrul asta.si inca ceva.in caz de schimbare se poate extrage pe sus?sau trebuie chiuloasa data jos?acum 2 ani am schimbat oringurile de la ele si am vazut ca ele intrat in chiuloasa.merg scoase?
Salut, la tine in mod cert e dezamorsare! Trebuia sa porneasca si in 3 pistoane mult mai repede daca nu era aer in instalatia de alimentare cu motorina. Si un sfat, lasa martorul de la bujii sa se stinga si dupaia ii dai.
Pentru Adrian, tind sa ii dau dreptate cel putin un injector e cu probleme, se aude ticaitul ala specific. Ce ulei de motor ii pui?
multumesc de sugestie.insa problema cu dezamorsarea o scot din calcul.pentru ca nu face asa decat cand e mult temperatura sub minus.de exemplu zilele astea la ploiesti au fost 4-5 grade.si a pornit la sfert!saptamana trecuta cand a fost pe minus s-a balbait de cateva ori.si nu am umblat pe nicaieri pe la motor.daca era dezamorsare nu trebuia sa faca si acum cand e mai cald?cu siguranta ta.am pornito zilele trecute in garaj si s-a balbait.si m-am inecat acolo de fum negru.motorina nearsa deci.....acum dumnezeu cu mila
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am si eu o curiozitate si sper sa nu mi-o luati in nume de rau. Problemele voastre cu pornirea au aparut odata cu venirea sezonului rece?
Daca da, inainte de a va apuca sa schimbati,injectoare si pompe, ati verificat bujiile incandescente si releul daca da tensiune(in jurul a 12 V) pe bujii. Presupun ca daca ati fi avut probleme cu sistemul de alimentare, nu va pornea nici cand era cald afara. Din experienta recenta avuta cu masina mea pot sa va confirm ca pornea la fel ca-n filmuletele postate de voi. Peste 5 grade celsius nu erau probleme si cu toate astea avea doua bujii arse. Nu dadea cod de eroare, deci nu aveam de unde sa stiu ce are, asa ca m-am dus in service si mi-au inlocuit bujiile(mare atentie incercati sa puneti originale GM) si de atunci porneste normal.
Bafta
Daca da, inainte de a va apuca sa schimbati,injectoare si pompe, ati verificat bujiile incandescente si releul daca da tensiune(in jurul a 12 V) pe bujii. Presupun ca daca ati fi avut probleme cu sistemul de alimentare, nu va pornea nici cand era cald afara. Din experienta recenta avuta cu masina mea pot sa va confirm ca pornea la fel ca-n filmuletele postate de voi. Peste 5 grade celsius nu erau probleme si cu toate astea avea doua bujii arse. Nu dadea cod de eroare, deci nu aveam de unde sa stiu ce are, asa ca m-am dus in service si mi-au inlocuit bujiile(mare atentie incercati sa puneti originale GM) si de atunci porneste normal.
Bafta
- krashy22
- ****
- 1,199 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Chestia e ca odata cu gerul (temperaturi muuuult sub 0 grade) mai toate garniturile,oringurile,furtunasele se contracta si exista riscul de dezamorsare. Am trecut prin asa ceva si pana nu am schimbat garnitura filtrului de motorina nu am scapat de problema
Pornea usor la -10 grade iar la -15(sau ceva de genu) pornea foarte greu.
Pornea usor la -10 grade iar la -15(sau ceva de genu) pornea foarte greu.
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Este foarte adevarat ca la temperaturi de -10 sau chiar mai joase oringurile si furtunasele devin mai dure, deci nu mai etanseaza asa cum ar trebui. La mine nu am avut ocazia anul asta sa o pornesc decat la maxim -8 si desi a pornit din prima se balbaie pret de cateva secunde bune. Eu bujiile le-am verificat pe fiecare in parte la fel si releul. Mie imi porneste bine in rest pentru ca imi baga bujiile de fiecare data cu releul ala. Ma gandesc totusi sa ii fac o curatire a sistemului de injectie cu WINN S . Am incercat si liqui moly iar dupa cate secunde de mers cu solutia respectiva a inceput motorul sa tremure si l-am oprit imediat. Bineinteles ca nu am mai repetat operatiunea. An nou fericit si toate cele bune!
marius_mx
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
Tiaz a scris:Am si eu o curiozitate si sper sa nu mi-o luati in nume de rau. Problemele voastre cu pornirea au aparut odata cu venirea sezonului rece?
Daca da, inainte de a va apuca sa schimbati,injectoare si pompe, ati verificat bujiile incandescente si releul daca da tensiune(in jurul a 12 V) pe bujii. Presupun ca daca ati fi avut probleme cu sistemul de alimentare, nu va pornea nici cand era cald afara. Din experienta recenta avuta cu masina mea pot sa va confirm ca pornea la fel ca-n filmuletele postate de voi. Peste 5 grade celsius nu erau probleme si cu toate astea avea doua bujii arse. Nu dadea cod de eroare, deci nu aveam de unde sa stiu ce are, asa ca m-am dus in service si mi-au inlocuit bujiile(mare atentie incercati sa puneti originale GM) si de atunci porneste normal.
Bafta
Daca da, inainte de a va apuca sa schimbati,injectoare si pompe, ati verificat bujiile incandescente si releul daca da tensiune(in jurul a 12 V) pe bujii. Presupun ca daca ati fi avut probleme cu sistemul de alimentare, nu va pornea nici cand era cald afara. Din experienta recenta avuta cu masina mea pot sa va confirm ca pornea la fel ca-n filmuletele postate de voi. Peste 5 grade celsius nu erau probleme si cu toate astea avea doua bujii arse. Nu dadea cod de eroare, deci nu aveam de unde sa stiu ce are, asa ca m-am dus in service si mi-au inlocuit bujiile(mare atentie incercati sa puneti originale GM) si de atunci porneste normal.
Bafta
Domu sef TIAZ din curiozitate te indrum intr=o problema...daca era bujie arsa arata in bord masinuta cu cheie...deci nu e bujie.urmeaza zilele urmatoare sa iau un op com dupa care am sa revin cu detalii la ce s-a intamplat.Dar mai exista o teorie...la care m=am gandit\
Am schimbat senzor arbbore cotit, dar nu cu unul original.cred ca ala deja a inceput sa fac problema.Cu toate ca ce original facea figurii cand se incalzea motoru nu cinad era frig...dar de senzor naspa dupa 1300km cred ca face figuri.Stima si inca odata sarbatori fericite
- TazzDeejay
- **
- 107 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 20dti
- Prahova
TazzDeejay
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
eu am o bujie rupta in motor asa ca nu ma pot plange.nu am ce ii face deocamdata.masina asta mi-a mancat si asa destui bani in 2 ani de zile.(3 pompe de injectie schimbate)si lista poate continua.insa daca domnul coleg "cip077 " spune ca le pot da jos la primavara fac rost de injectoare si ma pun pe treaba.o trag la punct ii dau axa cu came jos si scot injectoarele.insa automat vor trebui schimbate oringurile de la injectoare.au deja 2 ani si cred ca se pun usor usor pe duca.merry christmas!
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
@marius_mx se pare ca m-ai inteles total gresit. Iti inteleg frustrarea si pentru asta nu trebuie sa fi zefelmitor. Nu mi-am asumat merite greu de obtinut. Daca ai fi citit cu atentie postul meu ai fi observat ca nu e o conditie xinecvanon sa ti se aprinda martorul in bord atunci cand ai o bujie arsa. La mine n-a fost sa fie asa. Pana la urma poti sa nesocotesti i sugestiile mele si schmba ce piese crezi de cuviinta,, dar cred ca ar fi pacat sa bagi o gramada de bani aiurea cand poti sa incepi cu lucruirle cel mai simple si uzuale.
Spor la treaba si Sarbatori Fericite
Spor la treaba si Sarbatori Fericite
cip077- Suspendat
- 1,268 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,268
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
TazzDeejay a scris:eu am o bujie rupta in motor asa ca nu ma pot plange.nu am ce ii face deocamdata.masina asta mi-a mancat si asa destui bani in 2 ani de zile.(3 pompe de injectie schimbate)si lista poate continua.insa daca domnul coleg "cip077 " spune ca le pot da jos la primavara fac rost de injectoare si ma pun pe treaba.o trag la punct ii dau axa cu came jos si scot injectoarele.insa automat vor trebui schimbate oringurile de la injectoare.au deja 2 ani si cred ca se pun usor usor pe duca.merry christmas!
Daca mai ma 'domnesti'... ies din discutie.
Deci se pot da jos lejer pe sus, daca.... nu ar fi axa cu came. Se da axa jos ca sa ai acces la injectoare. Implicit atentie la lant..., si de aici... eu m-am blocat. O sa merg la specialisti sa le dea jos(mi-e frica de distributie ca de naiba), si restul e can-can!
Tel meu e 0722824905, am crezut ca e usor de gasit pe aici.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- gheorghita marius
- *
- 21 mesaje
- din 12 Feb 2013
- Zafira 2001 Y20DTH
- Buzau
gheorghita marius
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Buzau
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2013
- Mesaj Privat
buna ziua dragi opelisti! nu stiu ce sa ii mai fac la masina asta ca ma ingrozit.i-am schimbat pompa de injectie,baterie noua bosch ,bujii incandescente noi filtru de motorina si tot nu merge bn.cand afara temperatura scade sub 0 grade porneste bn dar nu merge motorul rotund ,merge urat si da sa se opreasca.face asa cam un min,daca o opresc si o pornesc din nou nu mai merge asa,merge rotund.nu ramane nici-un martor aprins in bord.nu stiu ce sa ii mai fac.doar dimineata face asa .in rest toata ziua porneste bn
- Freakdriver
- **
- 57 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Astra 2001 2.0 DTH
- Iasi
Freakdriver
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutare colegi. Am o Astra G 2.0dth care face cam așa când o pornesc acu iarna la 0 grade. Merge in doua pistoane , martor aprins, ceasuri in bord la 0, dupã ce merge câteva minute așa, și se încãlzește își revine ,dar la drum ba se aprinde martorul cheie și întrerupe alimentarea, ba merge...și tot așa...are fluctuații cã și cum nu ar veni suficientã motorinã. Ceva sfaturi de unde sa incep? https://vimeo.com/385184341
- Freakdriver
- **
- 57 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Astra 2001 2.0 DTH
- Iasi
Freakdriver
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat