- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Mai, este draguta masina, am mai zis. Ma amuza si in acelasi timp ma face sa cred ca incearca sa vanda marfa putina la bani multi. Nu comentez calitatea pentru ca nu cunosc.
Ma refer la lista aia cu dotari... ma mir ca nu au scris ca dotare "volan rotund" desi putem considera ca este cea mai banala forma pe care o poate avea...
Intradevar, pretul este foarte atractiv dar ma deranjeaza ca incerca sa minta clientul. Un astra la ~aceeasi bani are chiar mai multe dotari insa in lista nu sunt trecute decat cateva, asa de bun simt.
Sunt invidios pe cateva caracteristici ale masinii tale adica motorul, multilinkul (dar nu toata suspensia) si portul USB
Asteptare usoara si sa vii cu ea la intalniri
Ma refer la lista aia cu dotari... ma mir ca nu au scris ca dotare "volan rotund" desi putem considera ca este cea mai banala forma pe care o poate avea...
Intradevar, pretul este foarte atractiv dar ma deranjeaza ca incerca sa minta clientul. Un astra la ~aceeasi bani are chiar mai multe dotari insa in lista nu sunt trecute decat cateva, asa de bun simt.
Sunt invidios pe cateva caracteristici ale masinii tale adica motorul, multilinkul (dar nu toata suspensia) si portul USB
Asteptare usoara si sa vii cu ea la intalniri
amarius7
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina: Astra 1.4l twinport
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
Felicitari pentru masina!
Am citit mai tarziu topicul astfel ca orice sfat de-al meu e tardiv.
Eu am vrut sa iau Hyundai Accent (noul HA) si am renuntat. Iti voi spune si motivele:
- atitudinea dealer-lui (de tot r*****l)
- consumul motorului de 1.4l (in oras erau forumisti care se vaitau de consumuri de 14- 15%).
- problemele la coloana de directie si amortizoare (gaz).
- problemele cu debitmetru (tot la motorul de 1.4l)
- pretul oferit de dealer Opel pentru Astra Classic (reducere de 1850 euroi).
Legatura intre Hyundai Accent 1.4l benzina si Kia Ce'ed este motorul de 1.4l (acelasi) proiectat in SUA cu consumuri ametitoare pentru noi europenii.
Suspensiile independente spate au un dezavantaj ca in functie de neechilibrarea masinii la demaraj masina va trage intr-o parte sau alta. Reglarea corespunzatoare a unor astfel de suspensii pentru o masina de 13000 euroi nu cred ca exista in romania.
Greutatea masinii (nu o cunosc) dar sigur e in jurul cifrei de 1200kg (adica peste).
In cazul unui Opel cu motorul de 1.4l benzina a-i fi avut 2 avantaje evidente ce deriva din tehnologia aplicata: 1 - distributia variabila (consum mic); 2 - distributia pe lant (interventie la 120000km fata de 60000km la un motor cu curele).
Sper sa ne mai scrii despre Kia ta asa cum le mai scriu eu celor de pe forum hyundai despre Astra.
Am citit mai tarziu topicul astfel ca orice sfat de-al meu e tardiv.
Eu am vrut sa iau Hyundai Accent (noul HA) si am renuntat. Iti voi spune si motivele:
- atitudinea dealer-lui (de tot r*****l)
- consumul motorului de 1.4l (in oras erau forumisti care se vaitau de consumuri de 14- 15%).
- problemele la coloana de directie si amortizoare (gaz).
- problemele cu debitmetru (tot la motorul de 1.4l)
- pretul oferit de dealer Opel pentru Astra Classic (reducere de 1850 euroi).
Legatura intre Hyundai Accent 1.4l benzina si Kia Ce'ed este motorul de 1.4l (acelasi) proiectat in SUA cu consumuri ametitoare pentru noi europenii.
Suspensiile independente spate au un dezavantaj ca in functie de neechilibrarea masinii la demaraj masina va trage intr-o parte sau alta. Reglarea corespunzatoare a unor astfel de suspensii pentru o masina de 13000 euroi nu cred ca exista in romania.
Greutatea masinii (nu o cunosc) dar sigur e in jurul cifrei de 1200kg (adica peste).
In cazul unui Opel cu motorul de 1.4l benzina a-i fi avut 2 avantaje evidente ce deriva din tehnologia aplicata: 1 - distributia variabila (consum mic); 2 - distributia pe lant (interventie la 120000km fata de 60000km la un motor cu curele).
Sper sa ne mai scrii despre Kia ta asa cum le mai scriu eu celor de pe forum hyundai despre Astra.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
amarius7 a scris:
- pretul oferit de dealer Opel pentru Astra Classic (reducere de 1850 euroi).
Legatura intre Hyundai Accent 1.4l benzina si Kia Ce'ed este motorul de 1.4l (acelasi) proiectat in SUA cu consumuri ametitoare pentru noi europenii.
Suspensiile independente spate au un dezavantaj ca in functie de neechilibrarea masinii la demaraj masina va trage intr-o parte sau alta. Reglarea corespunzatoare a unor astfel de suspensii pentru o masina de 13000 euroi nu cred ca exista in romania.
Greutatea masinii (nu o cunosc) dar sigur e in jurul cifrei de 1200kg (adica peste).
In cazul unui Opel cu motorul de 1.4l benzina a-i fi avut 2 avantaje evidente ce deriva din tehnologia aplicata: 1 - distributia variabila (consum mic); 2 - distributia pe lant (interventie la 120000km fata de 60000km la un motor cu curele).
Sper sa ne mai scrii despre Kia ta asa cum le mai scriu eu celor de pe forum hyundai despre Astra.
- pretul oferit de dealer Opel pentru Astra Classic (reducere de 1850 euroi).
Legatura intre Hyundai Accent 1.4l benzina si Kia Ce'ed este motorul de 1.4l (acelasi) proiectat in SUA cu consumuri ametitoare pentru noi europenii.
Suspensiile independente spate au un dezavantaj ca in functie de neechilibrarea masinii la demaraj masina va trage intr-o parte sau alta. Reglarea corespunzatoare a unor astfel de suspensii pentru o masina de 13000 euroi nu cred ca exista in romania.
Greutatea masinii (nu o cunosc) dar sigur e in jurul cifrei de 1200kg (adica peste).
In cazul unui Opel cu motorul de 1.4l benzina a-i fi avut 2 avantaje evidente ce deriva din tehnologia aplicata: 1 - distributia variabila (consum mic); 2 - distributia pe lant (interventie la 120000km fata de 60000km la un motor cu curele).
Sper sa ne mai scrii despre Kia ta asa cum le mai scriu eu celor de pe forum hyundai despre Astra.
@amarius7
1. Dan nu vrea astra clasic ca doar a avut astra G
2. kia ceed nu are acelasi motor de 1,4L ca si la Hyundai - Cee'd are motor de 1,4 cu variatie continua a distributiei .
3. ce chestii interesante ne spui tu despre suspensia independenta , fraieri mai sint constructorii astia de automobile ca toti tind spre suspensia independenta , m'ai naucit ...
4. motorul twinport de la astra cel de 90Cp nu are distributie variabila ci doar admisie variabila ce'i drept una mai elaborata dar omniprezenta pe toate motoarele moderne .
- dancraciun
- OP
- 274 mesaje
- din 23 Mai 2006
- Corsa 2007
- Bucuresti
dancraciun
- Mesaje scrise: 274
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2006
- Mesaj Privat
salut ... nu vreau sa intru in polemici cu nici unul dintr voi in mare parte iso are dreptate!
kia cee'd reprezinta pentru mine cea mai buna varianta dotari / pret .astra classic nu imi justifica pretul + ca vroiam o masina de generatie noua . Despre fiabilitate nu stiu ce sa zic... dar de problemele de la noul accent am auzit si eu ! intradevar acestea se gasesc pe kia rio ... kia cee'd este un model cu totul nou... motorul da! nu este cel de pe accent! am intrebat la dealer . cu suspensia intependenta nu cred ca sa fie probleme! de ce golfurile incarcate la maxim nu trag stanga dreapta
in fine o astept sa vina ... si o sa va tin la curent cu siguranta cel putin eu sunt foarte incantat de ea.. sper ca in timp sa nu ma dezamageasca ... e posibil sa aiba bolile copilariei cu siguranta ... insa sper sa nu fie foarte multe
kia cee'd reprezinta pentru mine cea mai buna varianta dotari / pret .astra classic nu imi justifica pretul + ca vroiam o masina de generatie noua . Despre fiabilitate nu stiu ce sa zic... dar de problemele de la noul accent am auzit si eu ! intradevar acestea se gasesc pe kia rio ... kia cee'd este un model cu totul nou... motorul da! nu este cel de pe accent! am intrebat la dealer . cu suspensia intependenta nu cred ca sa fie probleme! de ce golfurile incarcate la maxim nu trag stanga dreapta
in fine o astept sa vina ... si o sa va tin la curent cu siguranta cel putin eu sunt foarte incantat de ea.. sper ca in timp sa nu ma dezamageasca ... e posibil sa aiba bolile copilariei cu siguranta ... insa sper sa nu fie foarte multe
amarius7
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina: Astra 1.4l twinport
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
Kia Ce'ed este cea mai buna achizitie la banii respectivi. Eu nu am mai avut rabdare sa apara (+1 an pentru diverse bug-ri ce apar la orice masina noua).
Nu sunt mecanic auto, nu am legatura cu mecanica.
Despre motorul ze 14 xep stiam ceea ce am spus tot de pe forum: daca nu are distributia variabila atunci mea culpa.
Desi Hyundai considera Kia divizia sa de top totusi nu cred ca e fair sa comparati VW cu Kia.
Despre suspensia independenta am citit despre Hyundai Accent (vechi) ca ar fi avut probleme si ca HAR nu a reusit sa dea o rezolvare ci mecanicii cu experienta care stiau se pare mai multe despre astfel de sisteme. Totodata un prieten a avut o Kia Schuma cu suspensie independenta si a avut numai probleme cu masina pe rotile din spate (a vandut-o dupa 3 luni masina fiind cumparata de la cineva cunoscut nefiind lovita)
Sunt sigur ca cei de la Kia tintesc cu Ce'ed la clientii VW Golf , Astra H, Seat Leon, Fiat Bravo si nu cred ca ar lansa o masina cu probleme.
Ceea ce stiu este ca inginerii care proiecteaza motoarele hyundai sunt scoliti conform standardelor americane - masinile coreene sunt mai gurmande la fel cum erau japonezele anilor '80-'89 (tot din acelasi motiv).
Poate peste un an si eu imi voi lua Ce'ed asa ca nu am vrut sa critic masina.
Nu sunt mecanic auto, nu am legatura cu mecanica.
Despre motorul ze 14 xep stiam ceea ce am spus tot de pe forum: daca nu are distributia variabila atunci mea culpa.
Desi Hyundai considera Kia divizia sa de top totusi nu cred ca e fair sa comparati VW cu Kia.
Despre suspensia independenta am citit despre Hyundai Accent (vechi) ca ar fi avut probleme si ca HAR nu a reusit sa dea o rezolvare ci mecanicii cu experienta care stiau se pare mai multe despre astfel de sisteme. Totodata un prieten a avut o Kia Schuma cu suspensie independenta si a avut numai probleme cu masina pe rotile din spate (a vandut-o dupa 3 luni masina fiind cumparata de la cineva cunoscut nefiind lovita)
Sunt sigur ca cei de la Kia tintesc cu Ce'ed la clientii VW Golf , Astra H, Seat Leon, Fiat Bravo si nu cred ca ar lansa o masina cu probleme.
Ceea ce stiu este ca inginerii care proiecteaza motoarele hyundai sunt scoliti conform standardelor americane - masinile coreene sunt mai gurmande la fel cum erau japonezele anilor '80-'89 (tot din acelasi motiv).
Poate peste un an si eu imi voi lua Ce'ed asa ca nu am vrut sa critic masina.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
Interesant e titlul topicului si apoi despre ce se discuta.
Kia Ce'ed am inteles ca se vrea a fi o masina f buna, apropiata de Toyota Auris- Dak ar fi asa ar fi super ok.
O alta chestie ce mi s-a parut misto e existenta la dotari a filtrului de aer ( posibil filtru polen ), inafara de volan rotund.
Oricum daca o cumperi, vreau si eu sa o vad
Kia Ce'ed am inteles ca se vrea a fi o masina f buna, apropiata de Toyota Auris- Dak ar fi asa ar fi super ok.
O alta chestie ce mi s-a parut misto e existenta la dotari a filtrului de aer ( posibil filtru polen ), inafara de volan rotund.
Oricum daca o cumperi, vreau si eu sa o vad
amarius7
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina: Astra 1.4l twinport
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
- dancraciun
- OP
- 274 mesaje
- din 23 Mai 2006
- Corsa 2007
- Bucuresti
dancraciun
- Mesaje scrise: 274
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2006
- Mesaj Privat
esti rau daca te uiti peste toate listele masinilor care se comercializeaza apar la dotari si scrumiera, volanul chiar si oglinda retrovizoare:) cel putin pentru kia anumite dotari sunt percepute ca default nu ca la alte masini ... de asemenea culoarea nu costa in plus ... o alegi fara sa platesti ceva pentru ea! NU RIDIC IN SLAVI kia ... sunt un mare fan opel insa trebuie sa recunosc ca au iesit pe piata cu o oferta foarte buna!
va atasez palnul de revizii, bordul pentru base si lista cu optionale!
http://www.image-share.net/...8/mentenanta1.jpg
http://www.wikiupload.com/d...age.php?id=151333
http://www.image-share.net/.../a4eb_27.JPG1.jpg
am facut drive teste cu 1.6 credi low power ( 90 hp ) si m-a dat pe spate! are niste reprize incredibile .. iar tinuta de drum fara repros si am tras de ea sa o simt cum sta pe sosea! nice abia astept iulie ...
am inteles de la dealeri ca base-ul este asa ieftin pentru ca e modelul de promovare al produsului blah blah ... de aici diferenta enorma intre base si clasic...
va atasez palnul de revizii, bordul pentru base si lista cu optionale!
http://www.image-share.net/...8/mentenanta1.jpg
http://www.wikiupload.com/d...age.php?id=151333
http://www.image-share.net/.../a4eb_27.JPG1.jpg
am facut drive teste cu 1.6 credi low power ( 90 hp ) si m-a dat pe spate! are niste reprize incredibile .. iar tinuta de drum fara repros si am tras de ea sa o simt cum sta pe sosea! nice abia astept iulie ...
am inteles de la dealeri ca base-ul este asa ieftin pentru ca e modelul de promovare al produsului blah blah ... de aici diferenta enorma intre base si clasic...
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
am prieten care are kia cerato....super masina,cu suspensie independenta pe spate,nu are nici o problema cu ea si are deja in mai putin de un an 30000km....nici la revizie nu este scumpa.motorul de 1.5crdi nu mai vorbesc trage bine rau..la liniuta pe 300m a facut un vectra b cu motor de 2.0DTI....parerea mea:kia o masina buna(nu toate modelele).sa speram ca si ceed-ul sa nu aiba probleme pt ca se fabrica in cehia si nu in coreea,probleme au avut si cei de la toyota cu fabrica din europa.