- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
- Turb0
- **
- 123 mesaje
- din 03 Dec 2010
- Insignia 2012 A20DTR
- Bucuresti
Turb0
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Aantonio, ai incercat intr-o rampa mai abrupta sa tii masina pe loc apasand pedala de frana, iar apoi sa o eliberezi si sa vezi daca sta pe loc 3 secunde sau o ia in spate imediat?
Cu frana de mana nu mai tin minte daca functioneaza HSA, dar daca tii masina cu frana de picior si rampa depaseste un anumit gradient, trebuie sa stea 3 secunde.
L.E. Hai ca mi-a luat-o lucio inainte
Cu frana de mana nu mai tin minte daca functioneaza HSA, dar daca tii masina cu frana de picior si rampa depaseste un anumit gradient, trebuie sa stea 3 secunde.
L.E. Hai ca mi-a luat-o lucio inainte
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri. Am incercat recent intr-o rampa cu inclinatie suficienta si am procedat in felul urmator, am oprit masina si am tinut pedala de frana apasata cam la jumatate din cursa, apoi cand am eliberat pedala, masina nu a ramas pe loc cele cateva secunde. Tind sa cred ca nu exista aceasta optiune, desi odata cand eram pe Vacaresti am ramas cu impresia ca exista acest HSA.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- optzeci
- ***
- 793 mesaje
- din 28 Feb 2010
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
optzeci
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2010
- Mesaj Privat
La a mea cu frana de mana electrica aveam aceasta optiune si tinea rotile blocate aproximativ 3 secunde. Mi se pare foarte utila optiunea, mai ales daca panta e f abrupta.
De multe ori ma gandesc insa ca mi-ar placea mai degraba ca cel din fata mea sa aiba optiunea asta, ca eu ma descurc cu plecatul din panta
De multe ori ma gandesc insa ca mi-ar placea mai degraba ca cel din fata mea sa aiba optiunea asta, ca eu ma descurc cu plecatul din panta
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
- optzeci
- ***
- 793 mesaje
- din 28 Feb 2010
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
optzeci
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Este Enjoy, n-am mai incercat de atunci. Incepe sa ma deranjeze iarasi trancaneala suspensiilor fata, desi am schimbat amortizoarele. Este foarte ciudat, uneori bate mai tare (la rece) apoi pe masura ce se incalzeste suspensia parca se aude mai incet, dar nu e o regula. A incercat cineva schimbarea bieletelor anti-ruliu la service?
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
la mine se activeaza hill asist si la o panta mai mica, de exemplu la semaforul de vitan cand mergi dispre sun plaza spre dristor ...... dar ca sa il activez tre sa apas scurt si de 2 ori pe pedala (pompat ca sa zic asa) cu putere normala. nici eu nu am nevoie de el dar ma gandesc ca in rampe mari omori mai putin ambreajul.
- cosjudah
- **
- 296 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2010 1.4 100cp
- Timis
cosjudah
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 1.4 100cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- aiftimieilucian
- **
- 156 mesaje
- din 25 Aug 2010
- Astra 2010
- Neamt
aiftimieilucian
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
Eu am opel enjoy si e de 100 cp si are hill asisst.
Acum intreb si eu pe cei care au roata de rezerva in portbagaj din aceea micuta, unde draq este cheia de desfacut prezoanele ca am cautato juma de ora si nu am gasito.Am imprumutat de la un veci o cheie dar ce draq faceam dc erama la cucuietii din deal?
Acum intreb si eu pe cei care au roata de rezerva in portbagaj din aceea micuta, unde draq este cheia de desfacut prezoanele ca am cautato juma de ora si nu am gasito.Am imprumutat de la un veci o cheie dar ce draq faceam dc erama la cucuietii din deal?
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am fost azi sa testez un Astra, in vederea achizitiei.
Ma intereseaza varianta 1.4 aspirat, de 100 de cai, dar varianta testata era 1.6 aspirat de 115 cai.
Din punct de vedere al performantelor, aceasta motorizare mi s-a parut corecta. Sa fie oare o diferenta foarte mare la reprize, fata de motorul mai mic?
Am mai observat ca motorul producea un sunet foarte placut, chiar la acceleratii usoare. E vorba de un sunet gros, care da impresia de motor mare. Ma intreb daca cel de 1.4 suna la fel.
Ma intereseaza varianta 1.4 aspirat, de 100 de cai, dar varianta testata era 1.6 aspirat de 115 cai.
Din punct de vedere al performantelor, aceasta motorizare mi s-a parut corecta. Sa fie oare o diferenta foarte mare la reprize, fata de motorul mai mic?
Am mai observat ca motorul producea un sunet foarte placut, chiar la acceleratii usoare. E vorba de un sunet gros, care da impresia de motor mare. Ma intreb daca cel de 1.4 suna la fel.
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Multumesc. Si la 1.6 e tot 1500, ceea ce inseamna ca la 1.4 e etajata prea lung cutia, exact cum spune lumea pe aici.
Se pare insa ca voi merge pe varianta de 1.6. deoarece sunt doar 186 euro diferenta.
O problema ramane insa distributia pe curea, la acest motor. Nu faptul ca e pe curea e o problema in sine, ci intervalul de schimb. Domnisoara de la vanzari mi-a zis ca ar fi 60000 km intervalul de schimb. Ceea ce mi se pare exagerat de putin, in conditiile in care media e la 90000 km (Renault, Chevrolet, Hyundai, etc.) si sunt si unii care au intervale mult mai mari de schimb (PSA, Ford, ambele la 180000 km).
De aceea ma gandesc ca poate a facut o confuzie.
Voi ce stiti, la ce interval se schimba distributia la aceasta varianta de 1.6 aspirata?
Se pare insa ca voi merge pe varianta de 1.6. deoarece sunt doar 186 euro diferenta.
O problema ramane insa distributia pe curea, la acest motor. Nu faptul ca e pe curea e o problema in sine, ci intervalul de schimb. Domnisoara de la vanzari mi-a zis ca ar fi 60000 km intervalul de schimb. Ceea ce mi se pare exagerat de putin, in conditiile in care media e la 90000 km (Renault, Chevrolet, Hyundai, etc.) si sunt si unii care au intervale mult mai mari de schimb (PSA, Ford, ambele la 180000 km).
De aceea ma gandesc ca poate a facut o confuzie.
Voi ce stiti, la ce interval se schimba distributia la aceasta varianta de 1.6 aspirata?
- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
La 60000 e recomandat sa o schimbi, dar difera clar in functie de producator. La masinile de generatie mai veche asa se schimba, 60000 sau 4-5 ani.
Nu stiu cati kilometri faci anual sau cum folosesti motorul ori ce masini si motoare ai condus pana acum, dar 1.4-1.6 nu e mare diferenta. Incearca sa ai in vedere un 1.4 Turbo, eventual de 140 de cai.
Nu stiu cati kilometri faci anual sau cum folosesti motorul ori ce masini si motoare ai condus pana acum, dar 1.4-1.6 nu e mare diferenta. Incearca sa ai in vedere un 1.4 Turbo, eventual de 140 de cai.