XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Cu AC-ul pornit + faza scurta aprinsa e grav ... in sensul ca in momentul cand porneste ventilatorul( rezistenta pentru prima treapta e in scurt ,deci pleaca pe treapta 2 direct) tensiunea scade pana la 12 V uneori chiar si sub 12 V iar in momentele astea in sarcina la turatie constanta smuceste tare.Se simte foarte pronuntat in trepte mici de viteza.
Alternatorul incarca 14.2 (are fluctuatii uneori pana la 13.7) fara consumatori prea multi si chiar nu stiu de unde sa fie caderea asta de tensiune de pana sub 12 V (e foarte mult dupa parerea mea) ... Daca era vreo dioda strapunsa de pe puntea alternatorului facea figuri mereu , releul la fel.Posbil sa fie vreo masa (-) nasoala si cand e nevoie de amperaj (ex. AC) sa duca la caderea de tensiune?
Motorul este Z16XEP , dar nu cred ca are vreo importanta.
Chestia este ca nu am observat nimic anormal mecanic sau electronic la masina ,nicio eroare , si nu stiu de ce da in nas. Iar chestia asta cu caderea de tensiune ma face sa ma gandesc putin ca asta ar fi motivul.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Alternatorul incarca 14.2 (are fluctuatii uneori pana la 13.7) fara consumatori prea multi si chiar nu stiu de unde sa fie caderea asta de tensiune de pana sub 12 V (e foarte mult dupa parerea mea) ... Daca era vreo dioda strapunsa de pe puntea alternatorului facea figuri mereu , releul la fel.Posbil sa fie vreo masa (-) nasoala si cand e nevoie de amperaj (ex. AC) sa duca la caderea de tensiune?
tarja
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2012
- Mesaj Privat
Mai auzisem pe forumuri ca primul lucru cand incarcarea nu functioneaza este lipsa servo.
Tensiunile sunt urmatoarele:
nepornita 12,5v, la relantiu 13,7v (sub minimul de 13,8v pt obtinerea garantiei nu specifica nici ei in ce conditii relantiu sau turata), cu consumatori (faza lunga, proiectoare ceata,AC)tensiunea la relantiu 12,5-12,8 turata la 2500-3000 rot intre 13,25v-13,5.
Cei de la Service-ul Opel, unde am revenit azi, sustin ca e ok si sustin schimbarea pompei de servo.Am inteles ca placa din spate din portbagaj(analizor) asta face de la tensiune de incarcare de 18v a alternatorului o distribuie in functie de utilitati, vad ca are si ea o mufa de diagnostic, nu s-au atins de ea la service
Am sa ma duc maine la un service sa vad ce-mi spune(service-ul unde m-au trimis cei cu bateria), sa vedem ce tensiuni obtin dupa si daca pleaca servo.
Nu-mi indica nimic pe bord daca e descarcata bateria, am stricat deja 2 elementi la cea originala si inca un element la una mai veche. o gaseam dimineata muta nu mai puteam nici s-o descui din alarma.
Dacia veche 1310 era mai desteapta te anunta cand mergi pe baterie sau daca incarca excesiv si faci bateria minge. 😛
Ultima modificare făcută de tarja la Mie 05 Sep, 2012 2:49 pm
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
asta e clar
eu (cu faza scurta aprinsa - DRL, cd-player pornit, modulator FM, etc) am 14,1 V
rezolva intai incarcarea si apoi vei vedea daca isi revine si servodirectia...
sa nu ai incredere in reprezentantele de la opel
ei repara pompa de injectie cand ai probleme la bieletele de directie...
bine, exagerez insa vreau sa zic ca sunt cam incompetenti...
Ultima modificare făcută de jgyprime la Mie 05 Sep, 2012 2:59 pm
tarja
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2012
- Mesaj Privat
tarja
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2012
- Mesaj Privat
Personalul de la service a fost ok, mi-au spus ca-l schimba numai cu acordul meu, ca incarcarea era buna asa cum era ca nu trebuie neaparat 14,1v in full load.
Am maine o programare la alt service, sa vad ce pot sa rezolv.
- LeonteMihai
- ***
- 505 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 505
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
grinchu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2012
- Mesaj Privat
PS: am schimbat fulia si nu e asta problema, am facut test si cu alta baterie a mea fiind de 70 (mai mare decat cea originala) si aceeasi problema
- ddf
- ****
- 1,342 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,342
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,026 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,026
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Singurul lucru care sunt dispus sa-l mai fac ar fi ca atunci cand o sa-mi cada alternatorul am sa pun unul DENSO de 140 A(s-a montat pe masinile care aveau incalzire in scaune sau(si) quick heat) care am inteles ca e ceva mai bun decat cel Valeo de 90 A care este echiparea de baza la 1.3.
- ddf
- ****
- 1,342 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,342
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
vizuroiu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2013
- Mesaj Privat
Manno
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,593 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- buldozer2
- ***
- 700 mesaje
- din 01 Feb 2011
- Astra 2014 A14NET
- Buzau
buldozer2
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2011
- Mesaj Privat
Manno, aceeasi problema o am si eu la o vectra c (incarca 14.1-14.2 la pornire si dupa ceva vreme scade la 13.7-13.9)! Am schimbat releul de incarcare cu unul original si face la fel, iar explicatia electricianului este ca bateria e de vina (primeste 14.1-14.2 pana se incarca curetul consumat la pornire apoi se stabilizeaza undeva la 13.7-13.9) Eu am comportamentul asta de luni bune si nu cred ca e o problema!
dragos_H
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2012
- Mesaj Privat