Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
se ia si respectiv se da de aici?
Skip ads

  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Da, eu asa stiu!
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
am umblat si la acel ''surub''si tot degeaba,se mareste respectiv micsoreaza relantiul si trage la fel scoate fum la fel nicio deosebire...
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Da, s-ar putea sa fie cel de ralanti si debitu sa fie din alta parte... nu mai retin exact asta... trebe o carte sa verific si cartea o sa o am tocmai joi... eu oricum am umblat la masina asta pana sa o fac sa mearga cum trebe/ imi place de... mai ascunde putine secrete...
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
daca aflati ceva in legatura cu acest motor sa ma anuntai Smile
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Da, imi poti da un PM cu numaru tau ca nu am mereu internet... Abea te intreb de ce nu ai participat la Frontera Fest Mr. Green
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
nu am stiut...numarul meu este 0785843794.puteti sa iimi scrieti si aici pe forum ca nu e o urgenta Very Happy si asa masina sta in garaj
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
aa am uitat sa va mai intreb ceva... Sad dupa ce am curata egr si galeria de admisie,pe la 1800-1900 si in sus se aude un vajait ca si cum ai avea geamul deschis la turbo,ce sa fie sa fie vreun furtun de vina?
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Verifica etansietatea la furtune si la intercooler...
Uita-te si pe unde ai umblat, poate nu e o coincidenta, poate ai facut ceva gresit pe acolo...
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
mai mult ca sigur de la furtune...
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
am dat de mare belea...am dat pompa de injectie jos si nu am mai nimerit o Sad acum merge precum un tractor,ii dau avans merge parca e tractor,ii iau tot la fel merge...am invartit si de axul de la pompa si tot la fel...spuneti mi va rog cum se pune la punct!va rog http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
nicio parere?
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
ma ajutati va rog???? Sad am dat jos capaul de la tacheti si nu vine la semn odata cu semnul P de pe volanta
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
am reusit si singur,multumesc!
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Eu am explicat mai sus, esenta... inrest tot singur reuseai... oricum slabe sanse sa o mai fi pus " ca inainte"...
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
am puso ''la semn'' si anume pe volanta la p si la tacheti cat de cat aproape de semn,dupa am dat pompa jos si am invartit de ax pana a ajuns semnul de la pompa in dreptul injectorului nr unu(din capul hidraulic) apoi a pornit foarte bine,si nu mai scoate nici fum,trage bine!
  • highlander_01

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Frontera 1996 23 DTRR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Andrei_vl a scris:Teoretic simplu, practic aproape imposibil...
1. Semnul de pe volanta sa fie la " P".
2. Pe canelurile de la pompa ai un punct, care trebuie sa vina spre injectoru nr. 1( din capul hidraulic). Ca sa vina asa, trebuie ca pompa sa fie " incordata" si bagata in locul ei. ( Prima problema: cum reusesti sa o tii incordata?; Si a doua problema: cum iti dai seama daca ai pus cu un dinte diferenta?)
Cand ajung acasa (nu stiu cand, dar sper ca saptamana asta) o sa incerc un xerox la cartea masinii, poate intelegeti mai bine...


Salut!
Ma comfrunt cu aceiasi problema...punctul din capul axului,trebuie sa fie in dreptul racordului de inalta presiune ce corespunde conductei care duce la pistonul Nr. 1,iar cama pompei atacata pe jumatate?
Axul pompei de injectie,se poate bloca pentru punerea la punct?Nu mi-e clar,toate incercarile s-au derulat cu mult fum si pornire grea,poti sa-mi dai un PM cu un xerox,poate e mai clar ?
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
poti sa faci la fel cum am facut eu!cu pompa pusa,invarti de motor pana la P pe volanta iar la tacheti este un semn,vezi in poze.Dupa ce ai puso la punct,la tacheti si volanta,da pompa jos si invarte de axul pompei(in sensul acelor de ceasornic-chiar dacaopune rezistenta)pana cand ajunge acel punct de pe ax in dreptul injectorului nr 1 din pompa(mi se pare ca este cel de sus din dreapta).Apoi monezi pompa la loc dar ai grija sa nu se mai invarta axul deloc,laso cu avansul la jumatate,strabge bine pompa si conductele,apoi trage o putin..daca vrei sa iti faci nervi dai la automat dar trebuie sa ai baterie de tractor Laughing
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Dupa cum vad eu ca arata pompa de injectie in primul post din aceasta pagina de topic, are intre iesirile de inalta un surub care se scoate temporar, in loc se monteaza un ceas comparator ca aici si prin invartirea corpului pompei pana ceasul comparator va indica valoarea corecta din manualul de reparatii (sau ca in AutoData2004, de exemplu) se regleaza corect avansul. Se strang suruburile pompei, se pune la loc surubul cu saiba de etansare de pe el si e totul in regula, pornire buna, putere buna, consum redus, fum mai putin sau deloc, etc.

Distributia trebuie sa fie corect pusa la semne, inainte de a se face reglajul avansului pompei de injectie.
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
eu cred ca el a dat pompa jos si nu a mai nimerit o!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR