- katalin.r
- OP
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut, am o problema cu o ASTRA G, mai exact pe partea de incarcare a bateriei, pur si simplu incarca atunci cand vrea, in mod aleator. Problema se manifesta astfel:
-pun contactul, se aprinde martorul de baterie, dau cheie si masor tensiunea la baterie, e ok, 13,8-14V
-pun iarasi contactul, martorul nu se mai aprinde, pleaca pompa de servo si am servodirectie cu toate ca nu am dat cheie, pornesc si daca masor constat ca nu incarca, tensiunea fiind 11,5-12,5V cu tendinte de scadere. Daca stau cu motorul pornit poate trece o perioada si incepe sa incarce dar nu e obligatoriu, cateodata sta si 30 de minute sau mai mult si tot nu incarca.
-se mai intampla ca martorul sa nu se aprinda la contact ci doar cand dau cheie, apoi se stinge si imi incarca normal.
Releul a fost schimbat acum vreun an iar cu restul (alternator, punte diode) nu au fost probleme. Prin metoda "preudo-agrafa" nu am coduri de eroare. Sa presupun ca e vorba de releul alternatorului si sa il schimb? Totusi mai intreb de ce cate odata face, altadata nu face si de ce porneste incarcarea in alt caz in timpul mersului? Contact imperfect oare?
-pun contactul, se aprinde martorul de baterie, dau cheie si masor tensiunea la baterie, e ok, 13,8-14V
-pun iarasi contactul, martorul nu se mai aprinde, pleaca pompa de servo si am servodirectie cu toate ca nu am dat cheie, pornesc si daca masor constat ca nu incarca, tensiunea fiind 11,5-12,5V cu tendinte de scadere. Daca stau cu motorul pornit poate trece o perioada si incepe sa incarce dar nu e obligatoriu, cateodata sta si 30 de minute sau mai mult si tot nu incarca.
-se mai intampla ca martorul sa nu se aprinda la contact ci doar cand dau cheie, apoi se stinge si imi incarca normal.
Releul a fost schimbat acum vreun an iar cu restul (alternator, punte diode) nu au fost probleme. Prin metoda "preudo-agrafa" nu am coduri de eroare. Sa presupun ca e vorba de releul alternatorului si sa il schimb? Totusi mai intreb de ce cate odata face, altadata nu face si de ce porneste incarcarea in alt caz in timpul mersului? Contact imperfect oare?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- katalin.r
- OP
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- dixanu86
- **
- 116 mesaje
- din 21 Jun 2010
- Astra 1999 x16xel
- Vrancea
dixanu86
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mariun nmo
- *
- 49 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
mariun nmo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
as vrea sa schimb bateria la masina sotiei(astra g 1,4 16v)dar ma intereseaza daca dupa inlocuire trebuie executata ceva procedura de ,,invatare"a geamurilor electrice si a climatronicului.codul de la radio si ora stiu sigur ca trebuiesc setate.un coleg(mecanic) mi-a spus ca trebuie lasata masina la relanti fara a o accelera pana ajunge apa la 90 pentru a memora ECU niste parametri.m-ar ajuta niste raspunsuri de la cineva care a mai schimbat bateria.
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Geamurile trebuie sa le "reinveti" si e ff usor. Le lasi jos si tii apasat pe buton inca cca 5 secunde. La fel faci la ridicarea lor. Partea cu mersul pana ajunge apa la 90 grade stiam ca se face doar dupa interventii majore asupra motorului, pentru a observa eventuale probleme. Ecu are parametrii in el, nu mai are ce sa invete. In rest, schimbi bateria si gata.
- urs_parcat
- **
- 53 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2003 Y17DTI
- Iasi
urs_parcat
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
katalin.r a scris:Salut, am o problema cu o ASTRA G, mai exact pe partea de incarcare a bateriei, pur si simplu incarca atunci cand vrea, in mod aleator. Problema se manifesta astfel:
-pun contactul, se aprinde martorul de baterie, dau cheie si masor tensiunea la baterie, e ok, 13,8-14V
-pun iarasi contactul, martorul nu se mai aprinde, pleaca pompa de servo si am servodirectie cu toate ca nu am dat cheie, pornesc si daca masor constat ca nu incarca, tensiunea fiind 11,5-12,5V cu tendinte de scadere. Daca stau cu motorul pornit poate trece o perioada si incepe sa incarce dar nu e obligatoriu, cateodata sta si 30 de minute sau mai mult si tot nu incarca.
-se mai intampla ca martorul sa nu se aprinda la contact ci doar cand dau cheie, apoi se stinge si imi incarca normal.
Releul a fost schimbat acum vreun an iar cu restul (alternator, punte diode) nu au fost probleme. Prin metoda "preudo-agrafa" nu am coduri de eroare. Sa presupun ca e vorba de releul alternatorului si sa il schimb? Totusi mai intreb de ce cate odata face, altadata nu face si de ce porneste incarcarea in alt caz in timpul mersului? Contact imperfect oare?
-pun contactul, se aprinde martorul de baterie, dau cheie si masor tensiunea la baterie, e ok, 13,8-14V
-pun iarasi contactul, martorul nu se mai aprinde, pleaca pompa de servo si am servodirectie cu toate ca nu am dat cheie, pornesc si daca masor constat ca nu incarca, tensiunea fiind 11,5-12,5V cu tendinte de scadere. Daca stau cu motorul pornit poate trece o perioada si incepe sa incarce dar nu e obligatoriu, cateodata sta si 30 de minute sau mai mult si tot nu incarca.
-se mai intampla ca martorul sa nu se aprinda la contact ci doar cand dau cheie, apoi se stinge si imi incarca normal.
Releul a fost schimbat acum vreun an iar cu restul (alternator, punte diode) nu au fost probleme. Prin metoda "preudo-agrafa" nu am coduri de eroare. Sa presupun ca e vorba de releul alternatorului si sa il schimb? Totusi mai intreb de ce cate odata face, altadata nu face si de ce porneste incarcarea in alt caz in timpul mersului? Contact imperfect oare?
Salut, cam aceasi problema o am si eu acu, care a fost "hiba" si cum ai rezolvat treaba?
- katalin.r
- OP
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- urs_parcat
- **
- 53 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2003 Y17DTI
- Iasi
urs_parcat
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
reluf16
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut, colegi!
Am patit-o cu incarcarea. Baterie in garantie, pornire grea dimineata. Am mers la cei ce mi-au vindut bateria. Bateria ok. Incarcarea problematica. Cauza: contact imperfect la papucul cablului gros de +. Batut cu ciocanul pentru o presare mai buna a papucului peste cablu. Rezolvat provizoriu. A aparut din nou problema. M-am enervat. Am cumparat o borna de+ cu brida, am taiat papucul buclucas si am prins capatul cablului gros cu brida cu 2 suruburi. Rezultatul: invirte ca elicopterul, comparativ cu inainte. Se pare ca e o problema des intilnita (cel putin asa spun electricienii auto). Sper ca va fi de folos povestea mea.
Am patit-o cu incarcarea. Baterie in garantie, pornire grea dimineata. Am mers la cei ce mi-au vindut bateria. Bateria ok. Incarcarea problematica. Cauza: contact imperfect la papucul cablului gros de +. Batut cu ciocanul pentru o presare mai buna a papucului peste cablu. Rezolvat provizoriu. A aparut din nou problema. M-am enervat. Am cumparat o borna de+ cu brida, am taiat papucul buclucas si am prins capatul cablului gros cu brida cu 2 suruburi. Rezultatul: invirte ca elicopterul, comparativ cu inainte. Se pare ca e o problema des intilnita (cel putin asa spun electricienii auto). Sper ca va fi de folos povestea mea.