Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • bob

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am revenit dupa o absenta de cativa ani in care am avut tot alte marci de masini la prea iubitul Opel si anume Omega B cu motorul x20dth.
Din prima zi am luat masina cu errori pe ea si anume p0040 si p1631 simptome: bec bord aprins si nu trage motorul, am luat la rand tot circuitul de vacum nu are fisuri am schimbat electrovalvele cu altele noi de proba, tin sa mentionez ca toate cele 3 electrovalve sunt identice ca si cod si functionale , este posibil ?? mai departe am curatat EGR-ul in prima faza apoi l-am schimbat cu altul nou pt o proba, nimic... am inlocuit si crankshaft sensor si in continuare nici o schimbare... eroarea p0040 dupa ce o sterg cu testerul dispare o perioada dar reapare dupa un timp iar cu p1631 daca o sterg cu testerul sau ma joc cu contactul de vreo 5-10ori pus - luat se stinge becul si motorul functioneaza ok... se mai aprinde becul in mers daca scade turatia sub 2000 de ture dar cu o accelerez dispare si totul functioneaza.
Am luat la rand cautarile legate de vacum si de erorile respective am verifcat cam tot ce era de verificat si mi-a stat in putinta si totusi nu ii dau de cap...
Ceva ideii ?
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
curatat si probat cu altul debitmetru aer, curatat si probat cu altul senzorul boost presure de pe galerie... altceva.. poate mai vin si altii colegi cu alte idei...
  • bob

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:curatat si probat cu altul debitmetru aer, curatat si probat cu altul senzorul boost presure de pe galerie... altceva.. poate mai vin si altii colegi cu alte idei...


astazi m-am apucat iara de mesterit la ea, am curatat debitmetru am probat cu altul nou, am luat iara la mana toate electrovalvele le-am verificat am masurat tensiunea ce vine pe ele totul este ok dar nu functioneaza... cat despre senzorul de pe galerie a fost printre primele pe care le-am testat. dupa ce am facut toate astea pun iara testerul pe ea si ma mai trezesc cu 2 erori pe ea si anume P1651 si P0725, cel din urma nu il inteleg avand in vedere ca am schimbat senzorul de turatie si teoretic daca nu ar fi semnal pe ele masina nu ar trebui sa porneasca dar ea porneste... in fine cele 2 erori au fost sterse si nu au mai aparut au ramas doar primele P0040 si P1631.
ce nu inteleg eu de ce peste tot la motoarele astea sunt 2 electrovalve identice si una diferita si la mine pe motor sunt toate identice (cele cu terminatia 022) este normal ?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nu stiu sa fie o diferenta majora astfel incat sa influenteze mersul motorului, declansarea turbinei.. poate unul minor.. eu le.am schimbat intre ele si nu am vazut nici.o modificare... apropo.. P0040 sau P0400 ? p0400 este cel de la egr( adica cam tot ce inseamna circuitul vacuum)...
  • bob

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:nu stiu sa fie o diferenta majora astfel incat sa influenteze mersul motorului, declansarea turbinei.. poate unul minor.. eu le.am schimbat intre ele si nu am vazut nici.o modificare... apropo.. P0040 sau P0400 ? p0400 este cel de la egr( adica cam tot ce inseamna circuitul vacuum)...


p0040 e eroarea dar se pare ca am rezolvat am pus o electrovalva cu terminatia 200 pe partea cu turbina si am copiat tot circuitul de vacum de pe un y20dth, aveam furtunul ce iesea din electrovalva si intra in turbo inversat adica mie din electrovalva imi iesea pe "out" si intra in turbo si la y20dt iesea pe vac si intra in turbo drept urmare le-am inversat am pus electrovalva cu terminatia 200 pt turbo si acum se pare ca nu mai am eroarea pe circuitul de vacum... Mai ramane sa rezolv cu pompa ...
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
pe vac intra iar pe aut iese.
dar te-ai gandit ca poate el nu lucreza cum trebuie din cauza mizeriei din interior?
sau poate furtunasele sa fie crapate
si desigur sunt mai multe posibilitati
cauta un circuit vacuum pe forum si atunci ai sa intelegi cum functioneaza
  • bob

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
virgil grigoras a scris:pe vac intra iar pe aut iese.
dar te-ai gandit ca poate el nu lucreza cum trebuie din cauza mizeriei din interior?
sau poate furtunasele sa fie crapate
si desigur sunt mai multe posibilitati
cauta un circuit vacuum pe forum si atunci ai sa intelegi cum functioneaza


sincer mai bine ai citi ce am scris in primul post si apoi ai veni cu ideei care sa ma ajute, daca le sti... Am zis ca am verificat tot traseul de vacum cap coada, egr-ul schimbat admisia curatata... in consecinta mai bine te abti de la alte comentari !
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
colega scuze, intr-adevar, cred ca n-am citit cu atentie ce-ai scris
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
bob a scris:
Otomega25 a scris:curatat si probat cu altul debitmetru aer, curatat si probat cu altul senzorul boost presure de pe galerie... altceva.. poate mai vin si altii colegi cu alte idei...


astazi m-am apucat iara de mesterit la ea, am curatat debitmetru am probat cu altul nou, am luat iara la mana toate electrovalvele le-am verificat am masurat tensiunea ce vine pe ele totul este ok dar nu functioneaza... cat despre senzorul de pe galerie a fost printre primele pe care le-am testat. dupa ce am facut toate astea pun iara testerul pe ea si ma mai trezesc cu 2 erori pe ea si anume P1651 si P0725, cel din urma nu il inteleg avand in vedere ca am schimbat senzorul de turatie si teoretic daca nu ar fi semnal pe ele masina nu ar trebui sa porneasca dar ea porneste... in fine cele 2 erori au fost sterse si nu au mai aparut au ramas doar primele P0040 si P1631.
ce nu inteleg eu de ce peste tot la motoarele astea sunt 2 electrovalve identice si una diferita si la mine pe motor sunt toate identice (cele cu terminatia 022) este normal ?

La dieselul de 2000 dar cu motor euro 2 electrovalvele sunt identice toate 3 . Am mai intalnit acest caz la un coleg de forum si nu sunt probleme. Doar la euro 3 electrovalvele difera -002 si 200
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
p1631 injection pump malfunction 1,2,3,4,5,6,7 care malfunction este la tine?
  • bob

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
catalinpav66 a scris:p1631 injection pump malfunction 1,2,3,4,5,6,7 care malfunction este la tine?


defectiunea 1. stiu conform TIS motorul nu mai trebuia sa porneasca, dar totusi porneste ! tind sa cred ca nu ar fi din pompa ... ieri am desfacut ceasurile de bord sa schimb un bec ars si dupa toata operatiunea asta nu mai am martorul minune aprins la prima cheie (nu mai trebuie sa pun contactul de 10 ori pana sa se stinga) doar ca se mai aprinde din cand in cand in timpul mersului cand scad undeva sub 2000 de ture dar isi intra in normal dupa ce o accelerez putin... in schimb de cand am desfacut ceasurile am becul aprins pe airbag si nu becul de la airbag era ars Smile ...
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
La dieselul de 2000 dar cu motor euro 2 electrovalvele sunt identice toate 3 . Am mai intalnit acest caz la un coleg de forum si nu sunt probleme. Doar la euro 3 electrovalvele difera -002 si 200[/quote]
La euro 3 cele cu term 022 cu ce difera de cele cu term 200? doar prin simplu fapt ca difera diametrul stuturilor care ies pt furtunurile de vacuum?
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
bob a scris:
catalinpav66 a scris:p1631 injection pump malfunction 1,2,3,4,5,6,7 care malfunction este la tine?


defectiunea 1. stiu conform TIS motorul nu mai trebuia sa porneasca, dar totusi porneste ! tind sa cred ca nu ar fi din pompa ... ieri am desfacut ceasurile de bord sa schimb un bec ars si dupa toata operatiunea asta nu mai am martorul minune aprins la prima cheie (nu mai trebuie sa pun contactul de 10 ori pana sa se stinga) doar ca se mai aprinde din cand in cand in timpul mersului cand scad undeva sub 2000 de ture dar isi intra in normal dupa ce o accelerez putin... in schimb de cand am desfacut ceasurile am becul aprins pe airbag si nu becul de la airbag era ars Smile ...
salut bob am citit postularile tale aceeasi problema o am si eu cu p1631 acelasi tip de motor si nu stiu ce are prima data nu imi pornea am dat pompa jos si am duso la reparat a reparat ce a reparat la ea am montato porneste sfert de cheie dar nu imi trage si ramane motorul aprins am pus testerul si mia dat eroarea p 1631 am sunat pompagiul si mia zis ca nu are ce sai faca ca este pe mecanic problema si ca el rezolva decit partea electronica din pompa intrebarea este tu ai rezolvat problema si care a fost ea are dreptate pompagiul?multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu are dreptate, defectiunea este in calculator. La cine ai reparat-o ?
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc


Ultima modificare făcută de braescu la Mie 19 Dec, 2012 4:34 pm
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Nu are dreptate, defectiunea este in calculator. La cine ai reparat-o ?
Este un tip in teleorman si eu stau in severin eu le trimit la el prin curier sincer nu stiu mai multe despre tip.deci problema este in calculatorul pompei?p 1631 nu este eroare pe partea mecanica?
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Nu are dreptate, defectiunea este in calculator. La cine ai reparat-o ?


Am si eu pe un X20dtl p1631, dar nr. 7, urmata de p0725 ( cred ca senzorul acela banda de rotatie din vp44)
Imi face figuri rar. Porneste bine, trage.


Daca schimb doar partea electronica mai e nevoie de reprogramare sau e plug-and-play ?

Unde vad ce cod are pompa ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca dai pompa jos o sa vezi codul pe lateral. La X20DTL ar trebui sa fie 003.|
Daca pui calculator de pe pompa acelasi cod, nu trebuie programat nimic.
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
A mea are capacul deasupra
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
A mea are capacul deasupra
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR