- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Nu stiu care este adevarul, poate il voi afla din alte surse daca nu de aici. Cica Romania, tara noastra frumoasa ca o floare, ar avea reprezentanta/-te OPEL , ba mai mult decat atat, ar fi si unele locale/judetene, cam multe cei drept. Care credeti ca ar putea fi adevarul din povestea asta? Eu unul nu am putut gasi la pagina unde sunt listate reprezentantele teritoriale/nationale, din oricare manual OPEL, vreuna. Acolo scrie clar: pentru Ungaria, Bulgaria, Romania, s.a., prezentati-va in Ungaria. Ar putea fi fie si numai simpli dealer-i? Voi ce parere aveti?
- marius_mml
- **
- 82 mesaje
- din 26 Feb 2007
- Insignia 2014 A20DTH
- Cluj
marius_mml
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2007
- Mesaj Privat
probabil ca nu prea se merita sa-si deschida reprezentanta proprie, si dau in franchiza.asta din pacate se vede uneori la calitatea serviciilor,poate la durata mare de asteptare pentru masini(am inteles ca la corsa s-a inchis lista pentru ca se ajunsese la 10 luni,nu stiu daca e adevarat,imi zicea un prieten care a vrut sa faca o comanda).inca nu suntem asa de importanti(poate asta e adevarul ).
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- marius_mml
- **
- 82 mesaje
- din 26 Feb 2007
- Insignia 2014 A20DTH
- Cluj
marius_mml
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2007
- Mesaj Privat
stiam despre suveranitatea asta,dar ce nu stiu e daca e calculata in functie de masinile importate prin dealeri, sau sunt luate in calcul toate masinile trecute prin vama, si inscrise mai apoi in romania,pentru ca cea mai mare parte de importuri se face prin firmele de leasing, si asta nu face deloc jocul dealerilor ,care au de pierdut.