Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am opel astra h din 2008 z17dth si de cateva zile am observat o anomalie: motorul sta in 60 de grade cand e caldura pornita, cum opresc caldura urca frumos la 90 si sta bine acolo. aveti idee e vreo clapeta de aer ceva blocat prin bord? are termostatul vreo legatura cu asta? mentionez ca nu am nici o eroare la testul cu op-com.
Skip ads

  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Cred cã e prima iarnã pe care o petreci cu Opel Astra diesel. Dacã nu ai webasto asta-i situația, aștepți vara, ca noi toți Opeliști cu 1,7 cdti.
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu nu-i prima iarna cu opel pana acum tinea temperatura cum trebuia, iarna trecuta cand erau -20 de grade nu aveam nici o problema, statea la 90 de grade
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
e normal sa urce temperatura cand opresti caldura, pentru ca nu se mai disipeste caldura motorului prin aerul circulat peste radiatorul de incalzire. se vede ca nu ati mers cu dacie pe gazolina.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu are voia sa scada temperatura... daca scade atunci sunt probleme la termostat...
  • Valther

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Urmareste consumul instantaneu, daca creste, motorul este rece si ai probleme cu termostatul si lichidul de racire se distribuie si la radiatorul mare. O scadere a temperaturii este normala la relanti.
  • Bogdan Craciunescu

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Stimate coleg...cum avem aer cald pe timp de iarna in habitaclu?Prin pornirea aerotermei....coreeect...cum?Aeroterma sufla aer....asta inseamna ca raceste si antigelul...doar sufla in calorifer,nu?aerul raceste antigelul si acesta circula in sistemul de racire in continuare dar ...un pic racit.Cand bimetalele de pe termostat sesizeaza scaderea temperaturii face ca termostatul sa se inchida,senzorul de ceas al antigelului sesizeaza si el scaderea temperaturii si apoi ne afiseaza pe ceas temperatura cu...aproximatie.Cand oprim aeroterma,numai sufla aer,asta inseamna ca antigelul numai este racit si ramane la o temperatura constanta....Asa deci ca nu trebuie sa schimbi termostatul decat daca vrei sa consumi niste bani degeaba.
  • ginel_com

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Cea mai tare explicatie pe care am auzit-o... Pot sa te intreb unde lucrezi?
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Colegul este Specialist in Dialog Social la fabrica de termostate din Craiova Very Happy

chiar conteaza unde lucreaza?
raspunsul lui este cat se poate de pertinent si la obiect. Bravo maestre Wink
  • Bogdan Craciunescu

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ginel_com a scris:Cea mai tare explicatie pe care am auzit-o... Pot sa te intreb unde lucrezi?

1.da,poti sa ma intrebi...astept
2.oare chiar trebuie sa incercam sa facem pe smecherii si pe interesantii cand cineva primeste un raspuns?Ai alta parere...spune-o,combate-ma prin argumente,nu ma deranjeaza.
3...............
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,322
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Dupa simptome, pare termostat dus. Daca ti-a mers bine intr-o iarna si acum iti face figuri, poate de acolo e problema.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,593
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu credeti ca va departati de subiectu topicului?
oricum colegu <Ionutzcond > nu a mai dat nici un semn/raspuns poate a rezolvat problema
  • justmarius

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salutare

Stie cineva daca aceasta problema a fost rezolvata de colegu nostru: ''Ionutzcond''
O am si eu la un opel insignia cu motor 2.0 diesel cu aceeasiu problema:motorul sta in 60 de grade cand e caldura pornita, cum opresc caldura urca frumos la 90 si sta bine acolo.cire.

Termostatul este nou MAHLE-BEHR si nici un rezultat.
Urmeaza sa schimb si sonda de temperatura lichid de ra

Aveti vre-o solutie pentru mine?

Va multumesc
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Si eu la Astra G 1.7DTI patesc chestia asta.Am inlocuit antigelul si termostatul (original GM),lucreaza bine,pana la 90 de grade radiatorul ramane rece.E absolut normal ce se intampla,mai ales daca nu ai un heater auxiliar,webasto,bujii incandescente in antigel sau alta varianta.
  • justmarius

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Dar odata ajunsa temperatura la 90 de grade, cand pornesti caldura, mai scade sub 90 de grade?
  • justmarius

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2016

  • Mesaj Privat
dan cristi a scris:Si eu la Astra G 1.7DTI patesc chestia asta.Am inlocuit antigelul si termostatul (original GM),lucreaza bine,pana la 90 de grade radiatorul ramane rece.E absolut normal ce se intampla,mai ales daca nu ai un heater auxiliar,webasto,bujii incandescente in antigel sau alta varianta.



Dar odata ajunsa temperatura la 90 de grade, cand pornesti caldura, mai scade sub 90 de grade?
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
e normal sa scada. cititi explicatia de mai sus.
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Da,scade la urmatoarea liniuta si se stabilizeaza acolo.Asta daca merg cu masina,ca daca o las la relanti,scade rau.
  • RDM8815

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2022

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema. Am schimbat doua termostate, noi, si temperatura scade la de la 85 fe grade la 50 de grade cand dau drumu la caldura.
  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
parerea mea ca totusi termostatul e ok,,,verifica sonda temperatura,,dar tinand cont de temperatura ext// e ok .la vara nu o sa mai stea pe 50 grade ci ce 90-92 grade.!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR