Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Reglajul clasic...se poate face mecanic, din cele 2 reglaje cu 'surub' aflate pe far. Poti sa il orientezi singur mai spre interior.
Daca vrei ceva mai profi (complicat) poti sa faci un reglaj mecanic in mai multe pozitii ale fascicului, cu ajutorul unei interfete (opcom, tech2). Adica se pot ridica farurile dand comenzi din interfata pt a simula comportamentul in mers.
Skip ads

  • Danielj

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2011

  • Mesaj Privat
cornelpopa a scris:Apropo de probleme cu AFL:

Stie cineva cum se face reglajul farurilor cu AFL? Eu am avut un mic eveniment in urma caruia s-a schimbat farul din dreapta. (Nu vreti sa stiti cat costa - traiasca CASCO). Dupa ce am luat masina din servis am constatat ca farul din dreapta (cel schimbat) bate in pamant. M-am dus inapoi la service si au facut doar un reglaj mecanic - cu un inbus si aparatura clasica de reglat inaltimea farurilor.

Poate sunt un pic paranoic - dar parca nu mai lumineaza la fel de bine ca inainte de eveniment - nu mai lumineaza la fel de bine partea laterala a drumului la viteze mici si la drum extern parca lumineza mai mult pe langa drum decat pe drum.

A mai trecut cineva printr-o operatiune de schimbare a unui far cu AFL?
Sal. 1. Cat costa farul Shocked ? 2. Singura solutie pentru reglaj :inapoi in service peste ei sa-si faca treaba profesionist !
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
1. Carcasa farului (fara becuri si modulul de comanda) : 4200 RON + TVA! (Modului si becurile le-am refolosit de pe farul spart - costul acestor parti este estimat la inca 2000-2200 leei + TVA) Shocked

2. Nu am certitudinea ca la service stiu sa regleze farul cu pricina. Cand i-am sunat sa le spun ca bat aiuerea dupa ce au inlocuit farul am primit o replica de genul: "da astea nu se regleaza singure?" Cand m-am intors inapoi tot ce au stiut sa faca a fost sa faca un reglaj stric mecanic al inaltimii farului. PUNCT!
De asta am intrebat daca altcineva a trecut prin asa ceva si are mai multe detalii.
  • celik paun

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La inceput doream sa merg noapte(de dragul AFL) dar acum este un calvar pe DN5 Giurgiu-Bucuresti.Nu poti merge pe un asemenea drum cu 99km/h,si ce credeti...nu mai cumpar porc la Craciun ca string carne in frigider de cite ori circul noaptea.Voi ce faceti mergeti cu viteza mica sa nu deranjati participantii la trafic?
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Treci pe la un dealer sau un atelier de reglat faruri si muta fascicolul un pic mai jos.

Eu le-am dat mai jos la o luna dupa ce am cumparat masina si nu am avut nici o problema pana acum.

Foarte, dar foarte rar se intampla sa-mi dea cineva flash de pe contrasens.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Problema apare cand din sens contrar nu vine nimeni,atunci trece automat pe faza lunga,daca ai o masina in fata cam la 100-150m(care se deplaseaza in acelasi sens cu tine),o sa planga putin deoarece sistemul nu detecteaza luminile de la stopuri ca pe luminile masinilor care vin din sens opus,deci ca urmare va fi orbit de luminile tale.
Eu am patit-o in Turcia cu niste soferi de camioane, nu vrei sa stii ce era la gura lor(mai vorbeau si pe statie CB).
  • kis lorand

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Curatati lentila camerei(cel de sub oglinda retrovizoara interioara) care observa luminile adiacente traficului, respectiv parbrizul in locul corespunzator camerei.
  • akajohn

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Din ce stiu eu la xenoane (valabil la BMW) reglajul se face dintr-un mic surub asezat pe carcasa farului, sub capota, cu o surubelnita cruce... Asta pentru reglaj vertical (sus-jos adica)... Eu zic sa ridicati cu incredere capota si sa cautati pe carcasa acel reglaj care controleaza pozitia farului pe verticala... am avut si eu aceiasi problema la un seria 3 nou si dupa ce politia s-a oprit si era sa imi ia talonul (aveam masina de 2 saptamani si deja frigiderul era plin) am facut crize si pana ama juns in service am descoperit asta... cred ca pana ajungi sa ti se faca un reglaj profesional, ca sa scapi de stres, merge si asta...
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Reglajul pe inaltime la Insignia (cel putin la cele cu AFL) se face cu un prin rotirea cu un inbus a piesei albe marcate de mine (in cercul rosu) in poza atasata.



Daca va este peste mana sa ajungeti la un service sa faceti reglajul puteti si in fata unui perete cu un inbus sau o surubelnita lata. Va sugerez sa faceti acelasi numar de ture la ambele faruri. In mod normal farul de pe dreapta este un pic mai sus decat cel din stanga.
Atentie, regalajul se face cu masina goala - fara pasageri, fara bagaje.
Pozitia pe care o stabiliti din surub va fi pozitia de referinta pentru autoleveling.
  • Kokaina

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cam nasol sa modifici pozitia lor din fabrica, la viteze mici o sa lumineze mult prea jos. Mai bine mergi pe manual si nu o sa mai ai probleme cu modificarea intensitatii si a inaltimii, dar dehh... pe auto este mai intesesant Very Happy
  • celik paun

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca trec luminile pe manual cum ramin?Nu se mai ridica ,ramin cum plec de pe loc sau stau asa ridicate?Stiu ca viteza nu mai conteaza dar daca cineva stie mai multe sa ma lamureasaca si pe mine ca sa le folosesc pe manual atunci cind merg cu viteza.Va multumesc si va doresc drum bun in continuare.
  • CKX

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Kokaina se refera cel mai probabil la functia de comutare automata pe faza lunga atunci cand nu vine nimic din fata, dar nu asta e problema de care intrebi tu. Inteleg ce vrei sa zici, si eu am patit la fel, la viteza sau cand eram 4-5 in masina, era imposibil sa merg noaptea. Solutia ti-a mai zis-o cineva mai sus, lasa-le un pic mai jos din reglajul mecanic, mie mi-a luat ceva pana am nimerit o pozitie buna, dar acum nu mai am probleme. Cu toate ca acum bat mai scurt decat ar fi normal, macar nu ma mai flashuieste nimeni si merg linistit.
  • Mihai_Sighisoara

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Toata cinstea AFL isi face treaba! eu am alta intrebare, de vre-o 2 zile mi-a aparut un mesaj in bord cu service AFL lamp, stiti cumva ce ar putea fi? eposibil sa fie o legatura intre frigul de afara si lampa mea?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu are treaba cu frigul due afara. Din cate am inteles, este vorba de un sensor. Daca ai si camera de comutare faza lunga/scurta, te mai lovesti de o problema. Si sa vrei nu mai poti sa comuti fazele pana nu opresti motorul can sa dispara eroarea. Cel putin la mine asa se manifesta.
Este foarte stanjenitor...... Cred ca se poate trece LA PROBLEME INSIGNIA ca sunt mai multi care se lovesc de asta.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca are nevoie vreun coleg de senzorul de pe bascula,il pot ajuta eu cu unul deoarece l-am comandat si eroarea nu era de la senzor ci de la o mufa care a fost desfacuta de baietii din service cand am inlocuit distributia.
Pretul senzorului este destul de mare,aproximativ 500 de lei.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salutare! am si eu sistemul AFL si nici nu am stiut cand am cumparat masina, numa m-am trezit noaptea ca imi schimba singur faza lunga/scurta, am ramas socat ca nu mai auzisem asa ceva pana acum..cu participantii la trafic nu am avut probleme pana acum.
Ce nu imi place...seara cand pun contactul se aprind farurile inainte sa pornesc motorul si din ce stiam eu la masinile pe care le-am avut pana acum...niciodata sa nu pornesti farurile inainte de a porni motorul ca se ard becurile mai repede, la astea nu e tot la fel?
Si cam ce durata de viata are xenonul original, eu la cealalta masina aveam philips aftermarket si cam in 2 ani s-a ars un bec si dupa putin timp si un balast.
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Curios, la mine nu se aprind daca nu pornesc motorul.
P.S. Eu am dezactivat functia de pornire automata a farurilor cand descui masina.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am dezactivat functia de aprindere a farurilor cand deschid masina, dar asta nu am gasit cum sa dezactivez e pus pe auto si cum pun contactul in treapta 2 inainte de pornire se aprind farurile, dar numai daca e nopate afara, dar eu o tin in garaj si chiar daca e zi in garaj fiind mai intuneric se aprind pana ies afara
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
In meniul principal gasesti un link cu manualul in limba romana,te va ajuta sa gasesti rezolvarile la multe probleme ridicate de tine.
Poti efectua setari din meniul de pe ecranul principal sau poti lasa aprinsa doar pozitia inainte de oprirea motorului,iar dimineata cand pornesti nu se vor mai aprinde farurile.
Incearca si tine-ne la curent.
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Masina mea are 3.5 ani si 105.000 km si inca sunt cu becurile originale. Si le am setate sa se aprinda noaptea cand descui masina si pornesc cand pun contactul (inainte de a porni motorul).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR