- mini tehnicus
- OP
- 31 mesaje
- din 23 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
mini tehnicus
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut, sunt posesorul unui Opel Astra H COSMO Z17DTH 2005 cu 65000 km la bord, masina a fost cumparata cand avea 42000 km reali si sunt al 2-lea propietar. Hai sa va povestesc ce am patit si cum am rezolvat problema, in iarna Decembrie 2011 in timp ce stateam la semafor mi s-a aprins martorul la baterie ca nu mai incarca . Pentru ca eram aproape am mers chiar atunci la reprezentanta Radacini de pe Calea Vitan si i-am povestit electricianului ce am patit, si acesta m-a linistit de tot "S-A ARS PUNTEA DE DIODE SAU RELEUL DE INCARCARE, asta este o problema cunoscuta",bineinteles ca eram convins ca o repar eu cand o sa am chef si conditii, pentru ca am ceva cunostinte de mecanica.
Pentru ca era frig, zapada am decis sa o las in parcare, in primavara cum a dat un pic caldura am dat jos alternatorul de pe masina l-am demontat si am constat ca s-a impuscat o dioda. Toate bune si frumoase pana cand am inceput sa caut punte de diode originala, pentru ca pe masina nu pun decat piese originale. Am gasit la reprezentanta la pretul de 2300 ron si aia pe comanda sau alternator nou 4200 ron. Atunci am inceput sa caut sa-l repar la atelierele de specialitate si in paralel am inceput sa ma documentez si pe forumuri ce alte variante am. Si acum incepe distractia, dupa ce am sunat la toate reprezentantele Opel din Bucuresti si am aflat pretul unui platou de alternator, am zis pas. Dupa multe cautari pe net, am mers la atelierul din Baicului unde erau cativa posesori de Astra H cu alternatoarele in mana, stateau la rand pentru inlocuire punte diode+releu incarcare (multi dintre ei veneau a doua-treia oara cu aceeasi problema). Atunci mi-am dat seama ca este chiar o problema delicata alternatorul de Astra. Problema mea este ca eu voiam punte originala si nu ceva aftermarket adica: Mobiletron, Cargo, Unipoint, toate facute in China cu garantie de un an. Am mai fost cu alternatorul in brate la: atelierul din strada Principatele Unite, Master Motors strada Bratarii, Cavad Prod Impex Srl strada Dornei, Compoli S.R.L. Bd. Dacia, prin Bucrestii Noi la un electrician specializat pe Opel, Opel Erebus Str. Ioan Bianu, unde mi-au spus "noi reparam alternatoarele la un atelier cu piese aftermarket ca altfel dadeam faliment", TOTI repara cu piese aftermarket, cu maxim un an garantie, singurul care mi-a dat garantie 2 ani a fost Andrei de la EDS Opel service Bvd. Theodor Pallady.
Am aflat de pe un forum ca cineva a facut o modificare la puntea de diode si de atunci nu a mai avut probleme (a pus diode de putere mai mare). Atunci mi-a venit ideea sa cumpar o punte de diode marca Bosch pentru un alternator de 120 A sa scot diodele de pe radiator si sa le montez pe radiatorul de la puntea mea. Cu ocazia asta am montat inca o placuta de aluminiu pe radiatorul diodelor, de la alta punte de diode arsa, marindu-i radiatorul. Pentru ca noile diode erau mai mari si nu incapeau in locasul lor am pus 3 din ele cu capul in jos fara sa schimb legaturile. Alternatorul este legat in triunghi adica are 3 iesiri din stator si puntea de diode are 6 diode.
Am schimbat oringul impreuna cu simeringul de la pompa de vid, am verificat statorul si rotorul, releul de incarcare este ok carbuni sunt aproape noi.
Alternatorul original de pe masina este model HITACHI,marca HR Automotive made in Poland 12V-110A, cod HITACHI LR1110-503, cod ISUZU 897363 8320,cod OPEL 6204197, oring etansare stator pompa vacum cod 84037724, la simering nu mai am codul, cod releu incarcare de pe alternator(original marca HITACHI)1185, cod dioda(originala marca HITACHI) Z5F (55A), cod punte diode inlocuita marca BOSCH F00M133246 pentru alternator de 120 A, 6 diode x 50A.
Cu toate astea am ajuns la concluzia ca alternatorul este subdimensionat, in sensul ca atunci cand dau drumul la toti consumatorii scade incarcarea pana la12,8. Daca las clima pe treapta 3-4 incarcarea este de 13,7-8 in rest incarca constant 13,9-14,1, cu baterie noua varta blue dynamic 72A. Am facut proba si cu alt releu de incarcare NOU Mobiletron, punte de diode originala SH rezultatul fiind acelasi, nu am pierderi de curent pe cablul de la borna (asta este o alta buba la Opel).
Si inca ceva FOARTE IMPORTANT, cand s-a defectat alternatorul am venit acasa pe baterie care s-a descarcat de tot si am lasat-o pe masina toata iarna, varta silver dynamic 74A veche de 3 ani, in primavara cand am vrut sa o incarc nu a mai primit curent deloc, ulterior sa aflu ca o baterie descarcata rezista la -10°C si una incarcata la -68°C.
Am testat de curiozitate 5 masini Astra H diesel, si toate au aceleasi variatii la incarcare cu si fara consumatori.
Imi pare rau ca nu am facut poze, cred ca va ajuta mai mult!
Punte diode Bosch 170 ron.
Simering pompa vacum 15 ron.
Oring pompa vacum 15 ron.
Manopera a fost gratis.
Pentru ca era frig, zapada am decis sa o las in parcare, in primavara cum a dat un pic caldura am dat jos alternatorul de pe masina l-am demontat si am constat ca s-a impuscat o dioda. Toate bune si frumoase pana cand am inceput sa caut punte de diode originala, pentru ca pe masina nu pun decat piese originale. Am gasit la reprezentanta la pretul de 2300 ron si aia pe comanda sau alternator nou 4200 ron. Atunci am inceput sa caut sa-l repar la atelierele de specialitate si in paralel am inceput sa ma documentez si pe forumuri ce alte variante am. Si acum incepe distractia, dupa ce am sunat la toate reprezentantele Opel din Bucuresti si am aflat pretul unui platou de alternator, am zis pas. Dupa multe cautari pe net, am mers la atelierul din Baicului unde erau cativa posesori de Astra H cu alternatoarele in mana, stateau la rand pentru inlocuire punte diode+releu incarcare (multi dintre ei veneau a doua-treia oara cu aceeasi problema). Atunci mi-am dat seama ca este chiar o problema delicata alternatorul de Astra. Problema mea este ca eu voiam punte originala si nu ceva aftermarket adica: Mobiletron, Cargo, Unipoint, toate facute in China cu garantie de un an. Am mai fost cu alternatorul in brate la: atelierul din strada Principatele Unite, Master Motors strada Bratarii, Cavad Prod Impex Srl strada Dornei, Compoli S.R.L. Bd. Dacia, prin Bucrestii Noi la un electrician specializat pe Opel, Opel Erebus Str. Ioan Bianu, unde mi-au spus "noi reparam alternatoarele la un atelier cu piese aftermarket ca altfel dadeam faliment", TOTI repara cu piese aftermarket, cu maxim un an garantie, singurul care mi-a dat garantie 2 ani a fost Andrei de la EDS Opel service Bvd. Theodor Pallady.
Am aflat de pe un forum ca cineva a facut o modificare la puntea de diode si de atunci nu a mai avut probleme (a pus diode de putere mai mare). Atunci mi-a venit ideea sa cumpar o punte de diode marca Bosch pentru un alternator de 120 A sa scot diodele de pe radiator si sa le montez pe radiatorul de la puntea mea. Cu ocazia asta am montat inca o placuta de aluminiu pe radiatorul diodelor, de la alta punte de diode arsa, marindu-i radiatorul. Pentru ca noile diode erau mai mari si nu incapeau in locasul lor am pus 3 din ele cu capul in jos fara sa schimb legaturile. Alternatorul este legat in triunghi adica are 3 iesiri din stator si puntea de diode are 6 diode.
Am schimbat oringul impreuna cu simeringul de la pompa de vid, am verificat statorul si rotorul, releul de incarcare este ok carbuni sunt aproape noi.
Alternatorul original de pe masina este model HITACHI,marca HR Automotive made in Poland 12V-110A, cod HITACHI LR1110-503, cod ISUZU 897363 8320,cod OPEL 6204197, oring etansare stator pompa vacum cod 84037724, la simering nu mai am codul, cod releu incarcare de pe alternator(original marca HITACHI)1185, cod dioda(originala marca HITACHI) Z5F (55A), cod punte diode inlocuita marca BOSCH F00M133246 pentru alternator de 120 A, 6 diode x 50A.
Cu toate astea am ajuns la concluzia ca alternatorul este subdimensionat, in sensul ca atunci cand dau drumul la toti consumatorii scade incarcarea pana la12,8. Daca las clima pe treapta 3-4 incarcarea este de 13,7-8 in rest incarca constant 13,9-14,1, cu baterie noua varta blue dynamic 72A. Am facut proba si cu alt releu de incarcare NOU Mobiletron, punte de diode originala SH rezultatul fiind acelasi, nu am pierderi de curent pe cablul de la borna (asta este o alta buba la Opel).
Si inca ceva FOARTE IMPORTANT, cand s-a defectat alternatorul am venit acasa pe baterie care s-a descarcat de tot si am lasat-o pe masina toata iarna, varta silver dynamic 74A veche de 3 ani, in primavara cand am vrut sa o incarc nu a mai primit curent deloc, ulterior sa aflu ca o baterie descarcata rezista la -10°C si una incarcata la -68°C.
Am testat de curiozitate 5 masini Astra H diesel, si toate au aceleasi variatii la incarcare cu si fara consumatori.
Imi pare rau ca nu am facut poze, cred ca va ajuta mai mult!
Punte diode Bosch 170 ron.
Simering pompa vacum 15 ron.
Oring pompa vacum 15 ron.
Manopera a fost gratis.
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Din cate stiu, alternatorul este comandat electronic si de accea sunt aceste valori, daca bateria este incarcata nu va furniza tensiune mai mare...dimineata cand este frig afara si porniti motorul sa verificati incarcarea, eu m-am uitat in meniul ascuns si in primele minute de functionare am 14.4 V
Din cate stiu, alternatorul este comandat electronic si de accea sunt aceste valori, daca bateria este incarcata nu va furniza tensiune mai mare...dimineata cand este frig afara si porniti motorul sa verificati incarcarea, eu m-am uitat in meniul ascuns si in primele minute de functionare am 14.4 V
- mini tehnicus
- OP
- 31 mesaje
- din 23 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
mini tehnicus
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2011
- Mesaj Privat
vlad-OPC a scris:Daca ma pricepeam si eu la asta, o faceam si maine.... dar din pacate nu ma pricep. La mine arata 13.5 fara nimic pornit, si cu toti consumatorii scade incarcarea pana la 13.0.
Astazi m-am uitat in BC, cu farurile apinse ventilatorul pe treapta 4 (cu clima oprita) incarca 13,8-9, cu faruri si ventilatorul pe treapta 7 la maxim (fara clima) incarca 13,6, asta dupa 1500 KM de la repararea alternatorului, fara fluctuatii de lumina la faruri sau bord. Asa merge de cand l-am reparat. Tensiunea bateriei este de 12,7.
- mini tehnicus
- OP
- 31 mesaje
- din 23 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
mini tehnicus
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2011
- Mesaj Privat
ag10tit a scris:Salut,
Din cate stiu, alternatorul este comandat electronic si de accea sunt aceste valori, daca bateria este incarcata nu va furniza tensiune mai mare...dimineata cand este frig afara si porniti motorul sa verificati incarcarea, eu m-am uitat in meniul ascuns si in primele minute de functionare am 14.4 V
Din cate stiu, alternatorul este comandat electronic si de accea sunt aceste valori, daca bateria este incarcata nu va furniza tensiune mai mare...dimineata cand este frig afara si porniti motorul sa verificati incarcarea, eu m-am uitat in meniul ascuns si in primele minute de functionare am 14.4 V
Si la mine cand este rece motorul incarca 14,1, mai mult nu a incarcat niciodata, dupa ce se incalzeste motorul incarca 13,8-9.
- bog15dan
- **
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Theo P
- **
- 422 mesaje
- din 04 Nov 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Timis
Theo P
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2008
- Mesaj Privat
Eu am patit-o luna trecuta in Bucuresti, coborand de pe A1 in militari, la primul semafor a picat incarcarea (s-a ars TOATA puntea), cu toate ca ar fi trebuit sa faca fata alternatorul de 120A la faruri+proiectoare+dezaburire/incalzire+incalzire scaune. Dupa fel si fel de situatii/scenarii , finalul a fost ca s-au inlocuit diodele cu unele de pe un Renault Laguna,model 2009 din ce am inteles (dauna totala). Ca analogie, grosimea degetului mic = dioda Opel, grosimea degetului mare = dioda Renault, nu ma mir ca nu face fata la varf de sarcina si e boala venerica la Opel incarcarea. Iar ca bonus, inainte aveam13.8-13.9 cu farurile aprinse fara dezaburire, acum am 14.1 cu faruri si 13.8-13.9 cu faruri+dezaburire, se pare ca incarca si ceva mai bine. Cost operatie, 300lei la un service din Chiajna (service-ul din ce am inteles are ceva legatura cu Opel Radacini).
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am patit si eu chestia cu alternatorul, mai multe detalii aici.
Se pare ca piesele aftermarket nu tin in timp, cedeaza. Foarte important : cine are alternator HITACHi pe masina si este reconditionat cu piese aftermarket sa nu dea curent pe cabluri sa ajute la pornirea altei masini, e de preferat daca totusi trebuie sa dati curent sa o faceti fara a avea contactul pus sau motorul pornit. Deasemenea, ar fi de preferat sa nu se exagereze dimineata cu consumatorii (macar in primele 5-10 min de la pornire).
Eu unul mi-as pune un alternator de Mitsubishi/Toyota/Honda/whatever pentru ca astea japoneze toate au acest tip de alternator (cu pompa de vacum pe ele) insa efectiv nu stiu care s-ar potrivi la mine pe motorul de 1.7, ma refer la fulie si la prinderile alternatorului pe motor. Daca stie cineva, sa ne zica si noua aceste detalii.
Se pare ca piesele aftermarket nu tin in timp, cedeaza. Foarte important : cine are alternator HITACHi pe masina si este reconditionat cu piese aftermarket sa nu dea curent pe cabluri sa ajute la pornirea altei masini, e de preferat daca totusi trebuie sa dati curent sa o faceti fara a avea contactul pus sau motorul pornit. Deasemenea, ar fi de preferat sa nu se exagereze dimineata cu consumatorii (macar in primele 5-10 min de la pornire).
Eu unul mi-as pune un alternator de Mitsubishi/Toyota/Honda/whatever pentru ca astea japoneze toate au acest tip de alternator (cu pompa de vacum pe ele) insa efectiv nu stiu care s-ar potrivi la mine pe motorul de 1.7, ma refer la fulie si la prinderile alternatorului pe motor. Daca stie cineva, sa ne zica si noua aceste detalii.
- costel.diaconu
- **
- 86 mesaje
- din 27 Apr 2009
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
costel.diaconu
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2009
- Mesaj Privat
vlad-OPC a scris:Daca ma pricepeam si eu la asta, o faceam si maine.... dar din pacate nu ma pricep. La mine arata 13.5 fara nimic pornit, si cu toti consumatorii scade incarcarea pana la 13.0.
Problema cu pierderea de curent e frecventa si la Astra H si la Astra G cu motorizari 1.7DTI sau CDTI si se poate rezolva.
Intai de toate se face o masuratoare la bornele bateriei si la borna alternatorului, ce masini mi-au venit la reparat cam la toate am gasit diferenta de tensiune, rezolvarea a fost tragerea unui fir FY de 6 sau de 8 de la borna de incarcare a alternatorului direct la borna + a bateriei, rezultatul e uimitor.
Recomandat ar fi ca instalatia sa se faca cat mai profi posibil, daca nu va descurcati apelati la un electrician priceput.
alessu7
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2014
- Mesaj Privat
[quote="mini tehnicus"]Salut, sunt posesorul unui Opel Astra H COSMO Z17DTH 2005 cu 65000 km la bord, masina a fost cumparata cand avea 42000 km reali si sunt al 2-lea propietar. Hai sa va povestesc ce am patit si cum am rezolvat problema, in iarna Decembrie 2011 in timp ce stateam la semafor mi s-a aprins martorul la baterie ca nu mai incarca . Pentru ca eram aproape am mers chiar atunci la reprezentanta Radacini de pe Calea Vitan si i-am povestit electricianului ce am patit, si acesta m-a linistit de tot "S-A ARS PUNTEA DE DIODE SAU RELEUL DE INCARCARE, asta este o problema cunoscuta",bineinteles ca eram convins ca o repar eu cand o sa am chef si conditii, pentru ca am ceva cunostinte de mecanica.
Pentru ca era frig, zapada am decis sa o las in parcare, in primavara cum a dat un pic caldura am dat jos alternatorul de pe masina l-am demontat si am constat ca s-a impuscat o dioda. Toate bune si frumoase pana cand am inceput sa caut punte de diode originala, pentru ca pe masina nu pun decat piese originale. Am gasit la reprezentanta la pretul de 2300 ron si aia pe comanda sau alternator nou 4200 ron. Atunci am inceput sa caut sa-l repar la atelierele de specialitate si in paralel am inceput sa ma documentez si pe forumuri ce alte variante am. Si acum incepe distractia, dupa ce am sunat la toate reprezentantele Opel din Bucuresti si am aflat pretul unui platou de alternator, am zis pas. Dupa multe cautari pe net, am mers la atelierul din Baicului unde erau cativa posesori de Astra H cu alternatoarele in mana, stateau la rand pentru inlocuire punte diode+releu incarcare (multi dintre ei veneau a doua-treia oara cu aceeasi problema). Atunci mi-am dat seama ca este chiar o problema delicata alternatorul de Astra. Problema mea este ca eu voiam punte originala si nu ceva aftermarket adica: Mobiletron, Cargo, Unipoint, toate facute in China cu garantie de un an. Am mai fost cu alternatorul in brate la: atelierul din strada Principatele Unite, Master Motors strada Bratarii, Cavad Prod Impex Srl strada Dornei, Compoli S.R.L. Bd. Dacia, prin Bucrestii Noi la un electrician specializat pe Opel, Opel Erebus Str. Ioan Bianu, unde mi-au spus "noi reparam alternatoarele la un atelier cu piese aftermarket ca altfel dadeam faliment", TOTI repara cu piese aftermarket, cu maxim un an garantie, singurul care mi-a dat garantie 2 ani a fost Andrei de la EDS Opel service Bvd. Theodor Pallady.
Am aflat de pe un forum ca cineva a facut o modificare la puntea de diode si de atunci nu a mai avut probleme (a pus diode de putere mai mare). Atunci mi-a venit ideea sa cumpar o punte de diode marca Bosch pentru un alternator de 120 A sa scot diodele de pe radiator si sa le montez pe radiatorul de la puntea mea. Cu ocazia asta am montat inca o placuta de aluminiu pe radiatorul diodelor, de la alta punte de diode arsa, marindu-i radiatorul.
Salut,sunt si eu posesor de un astra h 1.7 cdti din 2007 si am aceasi problema cu alternatorul. Vreau sa fac acea modificare la puntea de diode , cine ti-a facuto si unde...pt ca eu am fost la reprezentate opel si mai multe service-uri dar degeaba ....am fost si la EDS service pe bd Th.pallady tot nimic, multumesc anticipat.
Pentru ca era frig, zapada am decis sa o las in parcare, in primavara cum a dat un pic caldura am dat jos alternatorul de pe masina l-am demontat si am constat ca s-a impuscat o dioda. Toate bune si frumoase pana cand am inceput sa caut punte de diode originala, pentru ca pe masina nu pun decat piese originale. Am gasit la reprezentanta la pretul de 2300 ron si aia pe comanda sau alternator nou 4200 ron. Atunci am inceput sa caut sa-l repar la atelierele de specialitate si in paralel am inceput sa ma documentez si pe forumuri ce alte variante am. Si acum incepe distractia, dupa ce am sunat la toate reprezentantele Opel din Bucuresti si am aflat pretul unui platou de alternator, am zis pas. Dupa multe cautari pe net, am mers la atelierul din Baicului unde erau cativa posesori de Astra H cu alternatoarele in mana, stateau la rand pentru inlocuire punte diode+releu incarcare (multi dintre ei veneau a doua-treia oara cu aceeasi problema). Atunci mi-am dat seama ca este chiar o problema delicata alternatorul de Astra. Problema mea este ca eu voiam punte originala si nu ceva aftermarket adica: Mobiletron, Cargo, Unipoint, toate facute in China cu garantie de un an. Am mai fost cu alternatorul in brate la: atelierul din strada Principatele Unite, Master Motors strada Bratarii, Cavad Prod Impex Srl strada Dornei, Compoli S.R.L. Bd. Dacia, prin Bucrestii Noi la un electrician specializat pe Opel, Opel Erebus Str. Ioan Bianu, unde mi-au spus "noi reparam alternatoarele la un atelier cu piese aftermarket ca altfel dadeam faliment", TOTI repara cu piese aftermarket, cu maxim un an garantie, singurul care mi-a dat garantie 2 ani a fost Andrei de la EDS Opel service Bvd. Theodor Pallady.
Am aflat de pe un forum ca cineva a facut o modificare la puntea de diode si de atunci nu a mai avut probleme (a pus diode de putere mai mare). Atunci mi-a venit ideea sa cumpar o punte de diode marca Bosch pentru un alternator de 120 A sa scot diodele de pe radiator si sa le montez pe radiatorul de la puntea mea. Cu ocazia asta am montat inca o placuta de aluminiu pe radiatorul diodelor, de la alta punte de diode arsa, marindu-i radiatorul.
Salut,sunt si eu posesor de un astra h 1.7 cdti din 2007 si am aceasi problema cu alternatorul. Vreau sa fac acea modificare la puntea de diode , cine ti-a facuto si unde...pt ca eu am fost la reprezentate opel si mai multe service-uri dar degeaba ....am fost si la EDS service pe bd Th.pallady tot nimic, multumesc anticipat.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Evident... ca 'tot nimic' inclusiv la EDS ... ca doar nu o sa se bage nimeni la modificarea asta ca sa te tina pe tine (sa-ti zicem cu acceptul tau, in continuare CLIENTUL cu Opel Astra H diesel...) deci ce sa vezi, de ce sa te tina mai mult puntea de diode decât pe alti posesori de Astra H cu aceiasi motorizare? Esti de acord ? De ce sa iesi 'din linie', asadar... 'stai in linie' EXACT ca in reclama de la berea Tuborg... EH, parerea mea e ca trebuie sa faci modificarea asta chiar TU, asa cum la masina mea fix pe ideea de mai sus a colegului care a deschis topicul cu solutia asta voi face si eu o modificare similara... pentru ca EVIDENT si EU vreau sa ma tina mai mult alternatorul de pe masina mea.
Ia-o ca un raspuns in doi peri, dar macar unul cinstit in esenta lui.
Ia-o ca un raspuns in doi peri, dar macar unul cinstit in esenta lui.
alessu7
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2014
- Mesaj Privat
LiviuBCS
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2010
- Mesaj Privat
xmenmaxx
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2009
- Mesaj Privat