Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu astept sa desfaci powerboxul sa iei un multimetru si sa ne explici cum ai dat 270 lei pe o cutie cu 2 rezistente de 0,2lei Wink
Apoi sa faci o diagnoza completa la masina si sa ne spui care senzor masoara complet aiurea pentru ca trece prin rezistenta aia.
Printre cei care citesc mai sunt si oameni care nu sunt habarnisti.

Cu respect!
Skip ads

  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Sa știți ca powerboxul meu este ItalianBox si nu are in el doar o simpla rezistența ci conține o schema destul de complicata ce onglobeaza un procesor Philips.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Realizezi ca celor ce fac remapari le-ar fi ma simplu sa faca un montaj ce pacaleste un senzor?

Nu prea cred. Trebuie sa stii care senzori sa-i pacalesti, cum si cand sa faci asta pe toata plaja de turatii la care lucreaza un motor. Nu cred ca e simplu, asa cum nu cred ca un powerbox este doar o cutie cu rezistente, in general au si un procesor inauntru.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Uzual se pacaleste senzorul de temperatura motor sau mai nou senzorul de presiune rampa la CR.
  • mirben

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Bazare... cu parerere de rau trebuie sa iti spun ca aici nu este forum W... ce ai prezentat in poza este un powerbox care contine doar o rezistenta care face ecu sa vada o temperatura mai scazuta a motorului la W si aceia nu costa 270 lei, ci 50-100 lei si asta din cauza carcasei si a mufelor, rezistenta e mai ieftina. Aici in acest topic se vorbeste de motoare common rail unde poza si comentariul tau nu isi au sensul pt ca nu se aplica. La acest tip de motoare se foloseste powerbox cu microprocesor care nu pacaleste, ci optimizeaza injectia. Dupa cum am zis mai sus si eu am oscilat intre powerbox si remapare si nu faptul ca un powerbox este mult mai ieftin m-a facut sa aleg aceasta varianta. Masina m-a costat prea mult ca sa mai conteze 100 si ceva de euro cat era diferenta, dar am ales o cutiuta chinezeasca proiectata de un inginer si testata de producator si retestata de f multi colegi de forum-uri, unii cu 100000 km. eu personal cu 30000 fara probleme, fata de varianta in care un necunoscut imi modifica harta de injectie din ecu fara sa fiu convins ca stie ce face si cum imi va afecta functionarea motorului. Sunt unele firme , la care nu le dau numele, in care as avea incredere pt ca sunt firme cu vechime in domeniu si cu parteneri straini, cu multi clienti multumiti.... dar cand aud de remapare personalizata... adica dupa ureche.. ma cam lasa rece si prefer un powerbox. Acuma fara suparare, aceasta e parerea mea, bafta cu remaparea ca din cate vad cu asta te ocupi si e normal sa o sustii sus si tare, dar...dar trebuie sa o faci cu mai mult bun simt, adica daca altul e de alta parere il contrazici cu argumente, nu prezinti o poezie care nu are legatura cu subiectul preluata de pe forumul W si dupa ii zici ca e habarnist si inchei cu expresia... cu respect.. ... ce respect e acesta?... pana la urma toti suntem colegi pe acest forum indiferent ca ai 2000 postari sau 20.... numai bine
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
@mirben, si Bazare, si eu, am cautat sa impartasim din experienta noastra indiferent de unde este capatata. Nu te-am conditionat cu ceva. Ti-am oferit o informatie moca, profita de ea.
Daca pleci de la inceput cu ideea ca sti despre ce este vorba, vino cu argumente cum e mai bun un pacalitor de presiune CR fata de o resoftare.

In toate situatile, "Power BOX" nu face doar decat sa ceara mai mult combustibil. Nu intru in detalii cum va scazut voua consumul pe BC. Punct.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:
DB77AAA a scris:Realizezi ca celor ce fac remapari le-ar fi ma simplu sa faca un montaj ce pacaleste un senzor?

Nu prea cred. Trebuie sa stii care senzori sa-i pacalesti, cum si cand sa faci asta pe toata plaja de turatii la care lucreaza un motor. Nu cred ca e simplu, asa cum nu cred ca un powerbox este doar o cutie cu rezistente, in general au si un procesor inauntru.


Explicatie pe intelesul tuturor:
sa zicem ca unui senzor de presiune in rampa ii adaugi o rezistenta de x ohmi. Mereu ECU va fi pacalit de citirea la acel senzor ca presiunea in rampa este mai mica in realitate asadar ECU compenseaza mereu cu mai multa motorina. Asta se intampla pe toata plaja de turatie ca rezistenta e acolo mereu. Sa zicem ca presiunea in rampa este 1600bar la cantitatea maxima de injectie in mod normal ... dar rezistenta pacaleste ECU ca valoarea e mai mica. Automat ECU compenseaza cu motorina si in realitate valoarea in rampa la IQ maxim este mult mai mare de 1600bar cat recmoanda producatorul. Desigur ca cei care produc astfel de chestii adauga procesoare si diverse componente ca sa para mai stufos.

P.S. Astept o poza cu powerboxul asta complicat ca sa va demontez orice contra-argument.

Cand ajung acasa saptamana viitoare va trimit si eu o poza cu unu facut la nemti ... intra in cutie doua fire, ies doua fire. Rezistenta intre mufe constanta ... (grozava inginerie). Desigur si cei care vand magneti care aliniaza moleculele de combustibil trebuie sa manance o paine, la fel si cei cu powerboxuri.

Cu respect!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pai si cum iti explici ca cu PowerBox-ul consumul a scazut ? A mintit proprietarul ?
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
a mintit BC-ul pentru ca primeste date eronate de la ECU. Proprietarul citeste ce scrie pe BC
si cei care cumpara magneti si ii aliniaza cate 2-3 pe linia de motorina se jura ca scade consumul la jumate... acum trebuie sa ii credem?
  • mirben

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca Bazare reuseste prin remapare sa scoata cai fara sa mareasca presiunea in rampa sau sa mareasca timpul de injectie?... nu prea cred, cat despre doua fire , vezi ca sunt mai multe si numar impar ... acuma nu imi desfac jucaria doar ca sa-ti arat tie ce e inauntru. Cat despre faptul ca presiunea din rampa este peste cea recomandata de producator, as vrea sa-ti spun ca nici remaparea nu e recomandata de producator, si nici nu face bine la motor, ci dimpotriva. Daca esti sincer cu tine , trebuie sa recunosti ca si remaparea scurteaza viata motorului, si a altor componente de pe el, la fel cum o face si un powerbox. Cand faci o remapare sau montezi un powerbox iti asumi o uzura mai pronuntata a motorului. Eu spuneam prin ce am scris inca la inceput , pt cei care vor caluti, ca se merita sa montezi un powerbox ca se simte din plin pe masina, iar probleme nu mi-au aparut nici mie si nici la alti utilizatori. Acuma ca eu o rezistenta , ca sunt doua, sau un montaj electronic cu procesor.. asta deja conteaza mai putin. Tin sa mentionez ca nu comercializez powerbox-uri si nu am nici un interes sa le promovez. Ce am scris a fost din experienta pe propria masina , si din ce m-am interesat inainte sa decid sa-l montez pe masina mea.

Consumul scade si dupa remapare si dupa montarea unui powerbox dar doar in aceleasi conditii de exploatare si iti explic si de ce. De exemplu la mersul prin oras, dupa orice frana sau la orice curba, din cauza faptului ca incetinesti trebuie sa schimbi in treapta inferioara dupa care turezi motorul ca sa schimbi din nou in treapta superioara in care ai fost, iar cand turezi consumi mai mult. Dupa ce pui cai , iti creste si cuplul semnificativ, si numai trebuie sa schimbi vitezele asa des si sa tot turezi motorul pt ca acesta se ridica usor si din ture joase. Acuma daca tragi de motor sa arati la toti ca tu ai cai, atunci normal ca iti creste si consumul ca acei cai in plus trebuie sa traiasca si ei cu ceva.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu prin resoftare pot sa ridic presiunea in rampa fara sa depasesc cei 1600 bari de care spuneam (de exemplu la sarcini partiale). Tu cu powerbox poti? raspuns NU
Eu prin resoftare pot sa specific cate mg injectez exact, daca vreau sa injectez pi virgula 23 atat injectez si nu mai mult. Tu cu power box poti? raspuns NU
Eu prin resoftare ii pot cere injectorului sa stea ics milisecunde deschis si nu mai mult. Tu cu power box poti? raspuns NU
Eu prin resoftare pot cere ca deschiderea injectorului sa se faca cu j virgula k grade inainte de top dead center. Tu cu power box poti? raspuns NU
Eu prin resoftare pot comanda ca presiunea in turbo sa nu treaca de o anumita valoare maxima si astfel protejez turbina. Tu cu power box poti? raspuns NU

Ca sa nu o mai lungim ... ai alterat niste citiri de la unu sau mai multi senzori masina trage mai tare dar nu ai absolut nici un control asupra ce ai modificat. Chiar si prin diagnoza rezultatele logurilor sunt complet eronate si nu poti stii daca masina injecteaza prea mult sau prea putin, daca face presiune prea multa sau prea putina in turbo si etc. Nici citirea de pe BC a consumului nu mai e cea reala;)

Cu respect!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Fizic, la ce se monteaza PowerBox-ul la un motor EURO4 ?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La motor!?! Very Happy
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Mai concret : la ECU sau la sistemul de injectie, la pompa (cele EURO3), etc ?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca citeai cu atentie topicul, vedeai asta:
DB77AAA a scris:Uzual se pacaleste senzorul de temperatura motor sau mai nou senzorul de presiune rampa la CR.


si mai vedeai, in ce a scris colegul Bazare, suficient de multe informatii.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Altcineva, un raspuns ?
  • mirben

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Hai ca iti spun eu ca e f simplu, dar nimeni nu iti spune exact despre ce e vorba. Pe rampa comuna exista un senzor de presiune cu o mufa in el. Scoti acea mufa si dupa te uiti la powerbox ca vine cu un cablu cu doua mufe pe el. Una din mufe se baga in senzorul de pe rampa iar in cealalta se baga mufa care ai scos-o din senzorul de pe rampa. Nu se taie nimic si oricand poti sa revii la cum a fost inainte fara nici o modificare. Totul dureaza 10 minute si dupa te bucuri de 20-30 de cp. Powerboxul vine reglat exact pt masina ta, deci merge fara probleme si caii se simt de la prima accelerare. In cazul in care masina are filtru de particule, trebuie sa cumperi un powerbox pt motor cu filtru de particule.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
mirben a scris:In cazul in care masina are filtru de particule, trebuie sa cumperi un powerbox pt motor cu filtru de particule.

Din cea mai a draq curiozitate, dupa ce principiu functioneaza asta?
  • VIPER1981

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare...am urmarit subiectele referitoare la ChipBoxTuning...am intrat pe mai multe site-uri dar am ramas putin socat si nedumerit...dece pe unele un astfel de dispozitiv costa doar 70euro si pe altele ajunge undeva la 250-300euro...si aici vorbesc de cele digitale...pentru ca am vazut ca sunt si analogice dar acestea sunt ceva mai ieftine...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@mirben
Merci de explicatii, pai daca e asa clar ca pacaleste ECU cu alte valori pentru senzorul respectiv. Am crezut ca se leaga cumva la ECU si in acest caz putea avea un software-ceva personalizat. Stiu ca la motoareleEURO2/EURO3 se leaga la electronica pompei de injectie pentru a-i creste debitul.

In acest caz, o remapare este o solutie personalizata si de-aia costa mai mult decat un powerbox.
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR