- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
Ieri am avut neplacerea sa constata intr-o intersectie ca tensiunea pe baterie care erea de 14v a scazut brusc la 11-12v, motorul a inceput sa tremure un pic dar nu s-a oprit.Am stins farurile si am continuat sa merg pina acasa.aici am constatat:
La oprirea motorului si scoatrea cheiii din contact becul rosu"baterie" a ramas aprins.(cum?)
Am masurat tensiunea de incarcare 12.4V!(acumulator nou).
Cu cheia scoasa din contact exista 3,5A curent consumat de la baterie!
care este explicatia?
La oprirea motorului si scoatrea cheiii din contact becul rosu"baterie" a ramas aprins.(cum?)
Am masurat tensiunea de incarcare 12.4V!(acumulator nou).
Cu cheia scoasa din contact exista 3,5A curent consumat de la baterie!
care este explicatia?
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
a ramas un consumator blocat cumva.
am citit ca e posibil sa ramina blocata dezaburirea. desi becul din buton se stinge, ea ramine pornita si consuma o gramada de curent.
ar trebui sa cauti consumatorul cu pricina. scoti pe rind cite o siguranta si vezi daca se intrerupe consumatorul. apoi mergi direct la problema. (cred, nu am facut niciodata asa ceva).
totusi, e ciudat. dupa scoaterea cheii numai alarma ar trebui sa mai fie alimentata. o fi ea de vina?
am citit ca e posibil sa ramina blocata dezaburirea. desi becul din buton se stinge, ea ramine pornita si consuma o gramada de curent.
ar trebui sa cauti consumatorul cu pricina. scoti pe rind cite o siguranta si vezi daca se intrerupe consumatorul. apoi mergi direct la problema. (cred, nu am facut niciodata asa ceva).
totusi, e ciudat. dupa scoaterea cheii numai alarma ar trebui sa mai fie alimentata. o fi ea de vina?
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
exact asta am patit si eu...
curentul de la borna beteriei cu motorul la relanti, trebuie sa fie in jur de 14v.
daca becul sta aprins inseamna ca masina merge pe baterie si nu mai incarca alternatorul.
rezolvarea la mine a fost urmatoarea, in cazul alternatorului de la calibra (kadet/vectra/calibra/astra motoare 2.0 sunt cam la fel):
- am schimbat periile de la alternator cu unele noi "Bosch" !
- am schimbat releul de incarcare cu unul nou "Cargo"
- am schimbat puntea de diode
- si am curatat rotorul pe care lucreaza periile.
curentul de la borna beteriei cu motorul la relanti, trebuie sa fie in jur de 14v.
daca becul sta aprins inseamna ca masina merge pe baterie si nu mai incarca alternatorul.
rezolvarea la mine a fost urmatoarea, in cazul alternatorului de la calibra (kadet/vectra/calibra/astra motoare 2.0 sunt cam la fel):
- am schimbat periile de la alternator cu unele noi "Bosch" !
- am schimbat releul de incarcare cu unul nou "Cargo"
- am schimbat puntea de diode
- si am curatat rotorul pe care lucreaza periile.
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
@sezran
cit te-au costat periile.?Mi-au cerut 300K perii+colivie in care se afla periile.De colivie chiar nu aveam nevoie
@DnI
Periile am inteles ca trebuie schimbate cind ajung sub 10mm si am sa le schimb si eu(au cam13mm).
dar de ce sa schimb regulatorul electronic de tensiune ?(probabil e bun cel pe care il am)
cit te-au costat periile.?Mi-au cerut 300K perii+colivie in care se afla periile.De colivie chiar nu aveam nevoie
@DnI
Periile am inteles ca trebuie schimbate cind ajung sub 10mm si am sa le schimb si eu(au cam13mm).
dar de ce sa schimb regulatorul electronic de tensiune ?(probabil e bun cel pe care il am)
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
la alternatoru delco-remy, regulatorul este pe interior, trebuie sa il desfaci cu totu ca sa-l scoti. Eu la calibra am avut probleme mari cu tipu asta de alternator, din fericire am scapat de el cand mi-am schimbat motoru, acesti din urma a venit cu alternator Bosch, care intr-adevar are regulatoru in interior, dar accesibil de afara (2 suruburi si iese). Sfatul meu: scapati de alternatoarele delco-remy. (eu l-am reparat de vreo 3 ori si tot nu a iesit cum trebuie)
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
@ToX
ce ai reparat la el de 3 ori?
Inca nu am avut niciodata probleme cu el,acum e prima oara.
@Sezran tu ce ai patit cu el?
Astazi am cam terminat cu reparatul.
Schimbat toate 6 didele=120.000lei (la reprezentanta opel,blocul de diode-~660.k(cargo)
Set perii cargo(care inca nu l-am montat ,merg cu cele vechi pina se mai incalzeste vremea)
Regulatorul e OK
ce ai reparat la el de 3 ori?
Inca nu am avut niciodata probleme cu el,acum e prima oara.
@Sezran tu ce ai patit cu el?
Astazi am cam terminat cu reparatul.
Schimbat toate 6 didele=120.000lei (la reprezentanta opel,blocul de diode-~660.k(cargo)
Set perii cargo(care inca nu l-am montat ,merg cu cele vechi pina se mai incalzeste vremea)
Regulatorul e OK
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- sbirlut
- **
- 140 mesaje
- din 12 Jan 2005
- Vectra 1997 X18XE
- Timisoara
sbirlut
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2005
- Mesaj Privat
hcata
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Comanesti/Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2005
- Mesaj Privat
Este normal sa ai 12V pe acumulator cu motorul oprit (este tensiunea acumulatorului). Daca pornesti motorul tensiunea pe acumulator trebuie sa fie apropiata de 14V si sa nu varieze in functie de acceleratia motorului. Daca se intampla asa inseamna ca este in regula. Un consum asa mare fara contact pus nu este in regula(exista un consumator in circuit). Incearca sa gasesti acest consumator prin scoaterea unor sigurante si masurarea curentului care trece prin ele caci daca nu o sa-ti descarce total bateria si trebuie sa o pui la un redresor pentru incarcare.
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
Mai baieti am avut si eu probleme la kad-ul meu cu alternatorul Delco-Remy acum ceva ani , am fost pe la o groaza de mecanici si pina la urma am fost la dezmembrari si am luat unul second.A tinut cam 100.000 si acum am luat de la paneuro Cta unul Delco-Remy nou si nu am nici un fel de probleme.Asa ca decat sa va chinuiti cu diode , releu si alte minuni luati unul second si pe urma mai vedeti ce faceti cu ala original(nu faceti ca mine sa il pierdeti!)
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- go
- OP
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
Dupa experienta avuta cu delco remy constat ca alternatorul a functionat OK pina cind in loc de baterie de 44AH am montat baterie de 60Ah.A fost o timpenie trebuia sa pun tot de 44-48Ah.
Motive :este foarte adevarat ca un acumulator de capacitate mai mare asigura o pornire mai buna si poate sustine "pornirea".Pe de alta parte acest acumulator trebuie si incarcat de alternator,iar aceasta crestere de capacitate trebuie sustinuta de un curent mai mare de incarcare.(iar o baterie noua are o capacitate mai mare de inmagazina energie)acesta crestere a curentului de incarcare in conditiile in care erau cam multi consumatori in momentul producerii defectului(ventilator pe pozitia2,faza scurta ,cass,semnalizare,becuri stop,faruri de ceata,dezaburire) a fost cea care a "terminat"diodele redresoare.
Cred ca daca aveam acumulatorul cel vechi nu se defecta nimic.
As avea o intrebare ptr cei care au avut probleme cu alternatorul(defectarea diodelor) in ce moment s-a produs defectiunea(daca erau cuplati consumatori) si daca au respectat specificata constructorului referitor la capacitatea bateriei.
sbirlut Trimis: Mar 02 22, 2005 3:42 pm Titlul subiectului:
--------------------------------------------------------------------------------
Si eu am reparat alternatorul delco-remy, de citeva 2 ori tot nu sunt multumit de el. Stie cineva daca pot sa imi iau un alternator Bosch ? ..sunt compatibile ca si sitem de prindere sau necesita modificari ?
Sezran Trimis: Mar 02 22, 2005 3:30 pm Titlul subiectului:
--------------------------------------------------------------------------------
la mine s-a stricat regulatorul de mai multe ori si o data a luat foc statorul (?!?).
ToX Trimis: Mar 02 22, 2005 11:43 am Titlul subiectului:
--------------------------------------------------------------------------------
la alternatoru delco-remy, regulatorul este pe interior, trebuie sa il desfaci cu totu ca sa-l scoti. Eu la calibra am avut probleme mari cu tipu asta de alternator, din fericire am scapat de el cand mi-am schimbat motoru, acesti din urma a venit cu alternator Bosch, care intr-adevar are regulatoru in interior, dar accesibil de afara (2 suruburi si iese). Sfatul meu: scapati de alternatoarele delco-remy. (eu l-am reparat de vreo 3 ori si tot nu a iesit cum trebuie)
Alternatorul Bosch este cel mai "capabil"(12v-90A) ca dotare standard ptr aceeasi motorizarec16nz)fata de delco remy (12v-70A) [/quote]
Motive :este foarte adevarat ca un acumulator de capacitate mai mare asigura o pornire mai buna si poate sustine "pornirea".Pe de alta parte acest acumulator trebuie si incarcat de alternator,iar aceasta crestere de capacitate trebuie sustinuta de un curent mai mare de incarcare.(iar o baterie noua are o capacitate mai mare de inmagazina energie)acesta crestere a curentului de incarcare in conditiile in care erau cam multi consumatori in momentul producerii defectului(ventilator pe pozitia2,faza scurta ,cass,semnalizare,becuri stop,faruri de ceata,dezaburire) a fost cea care a "terminat"diodele redresoare.
Cred ca daca aveam acumulatorul cel vechi nu se defecta nimic.
As avea o intrebare ptr cei care au avut probleme cu alternatorul(defectarea diodelor) in ce moment s-a produs defectiunea(daca erau cuplati consumatori) si daca au respectat specificata constructorului referitor la capacitatea bateriei.
sbirlut Trimis: Mar 02 22, 2005 3:42 pm Titlul subiectului:
--------------------------------------------------------------------------------
Si eu am reparat alternatorul delco-remy, de citeva 2 ori tot nu sunt multumit de el. Stie cineva daca pot sa imi iau un alternator Bosch ? ..sunt compatibile ca si sitem de prindere sau necesita modificari ?
Sezran Trimis: Mar 02 22, 2005 3:30 pm Titlul subiectului:
--------------------------------------------------------------------------------
la mine s-a stricat regulatorul de mai multe ori si o data a luat foc statorul (?!?).
ToX Trimis: Mar 02 22, 2005 11:43 am Titlul subiectului:
--------------------------------------------------------------------------------
la alternatoru delco-remy, regulatorul este pe interior, trebuie sa il desfaci cu totu ca sa-l scoti. Eu la calibra am avut probleme mari cu tipu asta de alternator, din fericire am scapat de el cand mi-am schimbat motoru, acesti din urma a venit cu alternator Bosch, care intr-adevar are regulatoru in interior, dar accesibil de afara (2 suruburi si iese). Sfatul meu: scapati de alternatoarele delco-remy. (eu l-am reparat de vreo 3 ori si tot nu a iesit cum trebuie)
Alternatorul Bosch este cel mai "capabil"(12v-90A) ca dotare standard ptr aceeasi motorizarec16nz)fata de delco remy (12v-70A) [/quote]
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat