suspended-9452- Suspendat
- 2,448 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,448
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Nu ai cum sa faci un tutorial sau altceva cu parametrii de functionare ai unui motor, pt. ca sunt prea multe tipuri de motoare si difera de la an la an.
Cel mai simplu este ca fiecare sa posteze inregistrarea datelor sau sa faca o diagnoza on-line cu cineva care accepta acest tip de testare.Conditia este ca cel ce solicita acest lucru sa aibe la el o interfata de diagnoza, laptop si acces la internet. Eu am facut asta cu cei ramasi in pana prin diverse tari (Spania,Italia,Germania, Franta,Anglia,Grecia,etc) sau chiar si la noi in tara, in diverse unitati service unde angajatii nu stiau sa interpreteze datele. Nu oricine va accepta acest tip de testare pt. ca necesita timp strict alocat .
Cel mai simplu este ca fiecare sa posteze inregistrarea datelor sau sa faca o diagnoza on-line cu cineva care accepta acest tip de testare.Conditia este ca cel ce solicita acest lucru sa aibe la el o interfata de diagnoza, laptop si acces la internet. Eu am facut asta cu cei ramasi in pana prin diverse tari (Spania,Italia,Germania, Franta,Anglia,Grecia,etc) sau chiar si la noi in tara, in diverse unitati service unde angajatii nu stiau sa interpreteze datele. Nu oricine va accepta acest tip de testare pt. ca necesita timp strict alocat .
cristichd
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut
Marius
Ar fi foarte util..daca am gasi persoane dispuse sa ne ajute la interpretarea unor parametri '' mai ciudati''
Exemplu..
_____ La Astra G ,An 2001 Motor Y17DT ce valoare ar trebui sa indice { Op'Com } debitmetrul de aer Vara/Iarna ?___
Multumesc Anticipat.
Este doar un exemplu..{Dar tot astept un raspuns}
Multumesc !
Marius
Ar fi foarte util..daca am gasi persoane dispuse sa ne ajute la interpretarea unor parametri '' mai ciudati''
Exemplu..
_____ La Astra G ,An 2001 Motor Y17DT ce valoare ar trebui sa indice { Op'Com } debitmetrul de aer Vara/Iarna ?___
Multumesc Anticipat.
Este doar un exemplu..{Dar tot astept un raspuns}
Multumesc !
suspended-9452- Suspendat
- 2,448 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,448
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
cristichd
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2010
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,448 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,448
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
cristichd
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2010
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,448 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,448
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Mel
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
ichimcornel a scris:
Deja a fost mutat ECU de langa motor, dar probleme tot persista si nu mai am scapare, decat sa il repar.
mihaiadrian a scris:Vb si cu [editat] https://www.clubopel.com/pro...rofile&u=9452 pt reconditionare ecu.
Cred ca cea mai buna solutie pt evitarea problemelor cu stricarea ecu ului, este mutarea lui de pe motor intr o zona mai la racoare si cu mai putine vibratii.
Cred ca cea mai buna solutie pt evitarea problemelor cu stricarea ecu ului, este mutarea lui de pe motor intr o zona mai la racoare si cu mai putine vibratii.
Deja a fost mutat ECU de langa motor, dar probleme tot persista si nu mai am scapare, decat sa il repar.
ichimconel poti sa pui o poza cu zona unde ai mutat ECU?
si daca poti sa detaliezi operatiune de mutare ecu
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
hkj
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2001|Astra-G|Motor|Z 16 XE
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF3518044033
CodAtelierSauNumarTester: S001006024
Data de programare: 20030107
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09353489 BE
systemSupplierECUSoftwareNumber: DPAB
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 000A
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01004
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1593
Data de fabricatie: P0201A09
Numãrul codurilor: 3
P1120 - Corelaþie între senzorii 1&2 de la pedala de acceleraþie
(0 - Prezent
P1122 - Senzor 2 pedala de acceleraþie - tensiune prea micã
(02) - Prezent
P1550 - Regim limitat - avarie E-gas
(0A) - Prezent
sa fie ecu si la asta?mai trebuie sa mentionez ca masina nu se accelereaza,doar sta la relanti si cand se incalzeste motorul,se opreste si nu mai vrea sa porneasca,dar asta facea si inainte...pornea foarte greu la cald.
hkj
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2001|Astra-G|Motor|Z 16 XE
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF3518044033
CodAtelierSauNumarTester: S001006024
Data de programare: 20030107
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09353489 BE
systemSupplierECUSoftwareNumber: DPAB
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 000A
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01004
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE
Identificare: 1593
Data de fabricatie: P0201A09
Numãrul codurilor: 3
P1120 - Corelaþie între senzorii 1&2 de la pedala de acceleraþie
(0 - Prezent
P1122 - Senzor 2 pedala de acceleraþie - tensiune prea micã
(02) - Prezent
P1550 - Regim limitat - avarie E-gas
(0A) - Prezent
sa fie ecu si la asta?mai trebuie sa mentionez ca masina nu se accelereaza,doar sta la relanti si cand se incalzeste motorul,se opreste si nu mai vrea sa porneasca,dar asta facea si inainte...pornea foarte greu la cald.
- ichimcornel
- ***
- 631 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Astra 2004
- Mures
ichimcornel
- Mesaje scrise: 631
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
- mihay_only
- **
- 163 mesaje
- din 04 Jun 2011
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihay_only
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
- ichimcornel
- ***
- 631 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Astra 2004
- Mures
ichimcornel
- Mesaje scrise: 631
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
Aceasi erori ca a lui danielddd le-am avut si eu + P1405 si a fost ecu. Ma costat 350 lei cu garantie 6 luni.
Tot Z16XE Vectra B2.
Masina nu se accelereaza fiindca a intrat in limemode, pe mine nu ma lasa mai mult de 3500RPM in mers, la liber ma lasa sa accelerez blana. Masina face probleme mai grave cand motorul e cald din cauza caldurii emise de motor. Daca nu il poti repara cat mai repede, il poti indeparta de motor ECU la cativa cm si merge putin mai bine. Poti pune pompa de benzina pe direct,insa nu prea le recomand fazele astea. Cea mai simpla si sigura metoda este repararea ECU-ului.
Tot Z16XE Vectra B2.
Masina nu se accelereaza fiindca a intrat in limemode, pe mine nu ma lasa mai mult de 3500RPM in mers, la liber ma lasa sa accelerez blana. Masina face probleme mai grave cand motorul e cald din cauza caldurii emise de motor. Daca nu il poti repara cat mai repede, il poti indeparta de motor ECU la cativa cm si merge putin mai bine. Poti pune pompa de benzina pe direct,insa nu prea le recomand fazele astea. Cea mai simpla si sigura metoda este repararea ECU-ului.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ichimcornel
- ***
- 631 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Astra 2004
- Mures
ichimcornel
- Mesaje scrise: 631
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
Fosta masina avea probleme cu ECU, erorile de mai sus, si cine a avuto înainte mea, la pus ecu un pic mai la distanta ca sa nu se mai incalzeasca asa tare si culmea mergea mai bine, iar pompa era pusã pe direct ca sa nu ii taie alimentarea cum avea probleme cu ECU. Dupã cum ziceam nu le recomand, insa se poate face. Cu "carpelile" fostului proprietar s-a mai putut circula inca câteva sãptãmâni pana am fãcut rost de resurse sa il repar. Nu pot sa iti explic in termeni științifici, stiu doar ca asa a fost fãcut fostul proprietar la masina care o fost ajuns la mine.
E ceva normal cand ECU are probleme se repara si asa e si recomandat.
E ceva normal cand ECU are probleme se repara si asa e si recomandat.