- nanutza
- OP
- 341 mesaje
- din 01 Jul 2012
- Astra 2005 z17dth
- Prahova
nanutza
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o problema cu o astra g caravan- codul motor este y 20 dth.
Proprietarul a fost la Marius Napcori ,a schimbat antigelul si i-a verificat egr ul spunandu-i ca nu ii tine presiunea..
Astazi s-a curatat galeria de admisie, +furtune turbo+verificat traseu furtune si totul este ok..
Dupa curatare i-a aparut eroarea :
P0105 - Boost Pressure Sensor Circuit High Input
(01) - Present
Tija de pe turbo nu culiseaza in timpul accelerarii..Din ce am mai citit despre acest cod ar fii senzorul MAP sau electrovallva turbo.
A mai avut cineva acest cod de eroare si cum s-a remediat problema.
Va multumesc.
Proprietarul a fost la Marius Napcori ,a schimbat antigelul si i-a verificat egr ul spunandu-i ca nu ii tine presiunea..
Astazi s-a curatat galeria de admisie, +furtune turbo+verificat traseu furtune si totul este ok..
Dupa curatare i-a aparut eroarea :
P0105 - Boost Pressure Sensor Circuit High Input
(01) - Present
Tija de pe turbo nu culiseaza in timpul accelerarii..Din ce am mai citit despre acest cod ar fii senzorul MAP sau electrovallva turbo.
A mai avut cineva acest cod de eroare si cum s-a remediat problema.
Va multumesc.
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- nanutza
- OP
- 341 mesaje
- din 01 Jul 2012
- Astra 2005 z17dth
- Prahova
nanutza
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut Marius. Maine ii voi verifica eu daca nu cumva are vreo mufa scoasa, desi (din ce mi-a spus ) mecanicul se pricepe . In momentul in care masina este accelerata tija de pe turbo nu trebuie sa se miste odata cu cresterea turatiei si sa revina catre punctul din care era la relanti in momentul in care scade turatia ? La h ul meu asa este din ce stiu eu .
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
tija de la turbina trebuie sa se retraga putin cand pornesti motorul si doar la o turare mai mare se mai retrage putin dar e aproape insesizabil. cat despre senzorul de presiune acesta este pe galeria de admisie in fata motorului in partea dreapta cum te uiti spre motor. da jos capacul de la motor (cel de plastic negru pe care scrie ecotec) si in dreapta la ultimul injector este senzorul si trebuie sa aiba mufa bagata in el. daca nu are o bagi si gata. daca este atunci e posibil sa fie obturat cu mizerie...
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Repet!
Tija se trage complet in momentul pornirii motorului si ramane trasa in timpul accelerarii.
Doar in momentul accelerarii bruste cu pedala la fund, tija se retrage putin apoi isi reia pozitia normala de ''motor pornit''.
Daca nu se respecta ce am scris inseamna ca undeva este o problema de functionare.
Tija se trage complet in momentul pornirii motorului si ramane trasa in timpul accelerarii.
Doar in momentul accelerarii bruste cu pedala la fund, tija se retrage putin apoi isi reia pozitia normala de ''motor pornit''.
Daca nu se respecta ce am scris inseamna ca undeva este o problema de functionare.
- nanutza
- OP
- 341 mesaje
- din 01 Jul 2012
- Astra 2005 z17dth
- Prahova
nanutza
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
hytek
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2013
- Mesaj Privat
nanutza a scris:Salut. astazi am schimbat senzorul de pe admisie.
acela dadea eroarea p0105-01 si p0105-02 boost pressure circuit sensor low/high imput.
A fost schimbat senzorul, sters eroarea si totul a revenit la normal.
VA MULTUMESC TUTUROR PT LAMURIRI/AJUTOR.
Razvan Catalin.
acela dadea eroarea p0105-01 si p0105-02 boost pressure circuit sensor low/high imput.
A fost schimbat senzorul, sters eroarea si totul a revenit la normal.
VA MULTUMESC TUTUROR PT LAMURIRI/AJUTOR.
Razvan Catalin.
Salut si eu am avut problema asta cu acest motor.Si am schimbat sensorul MAP , sensorul Baro, EGR reconditionat TURBO.Pana la urma a fost o teva moale care intra in turbo.La decelerare se producea un vacum care sugea teava.Codul de eroare P0105 varianta low input.
Sper sa ajute si pe altii.