- liviuflorea
- OP
- 8 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Alba
liviuflorea
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Buna! Mai oameni buni, cine ma poate ajuta cu o problema? Cutia de viteze a Opelului meu imi joaca feste. Am o Vectra C, din 2003, 2.2 DTI, tip motor Y22DTR, 92 KW, 125 CP. Am epuizat la reprezentanta Cluj-Napoca toate posibilitatile de remediere, cel putin asa au zis ei. Adica, am schimbat senzorii cutiei (input si output), am schimbat si uleiul si ... nimic. Parca e tot mai rau. Dupa ce parcurg cativa km cu ea, se aprinde iconita de service, iar calculatorul ma trece in sistemul de viteze de avarie, adica masina nu mai merge decat in viteza 2 sau 5. In rest, nimic... totul e ok, are forta, nu s-a modificat consumul ... nimic. Va rog s ma ajtati, daca se poate, in acest sens. Nici nu stiu in ce directie s-o mai apuc, mai ales daca cei de la reprezentanta mi-au zis: schimb cutie (5500 EUR).
- liviuflorea
- OP
- 8 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Alba
liviuflorea
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
- liviuflorea
- OP
- 8 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Alba
liviuflorea
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
Trebuie sa mergi neaparat la o reprezentanta sau service care dispune de un tester TECH2 cu suport pentru CAN.
Dupa ce afli care este buba, consulta un atelier de reparatii cutii automate.
Sper ca ai pus in cutie uleiul recomandat de producator. Din cate vazusem intr-o documentatie cutia ta ( daca e AF33 ) are nevoie de un ulei mai bun decat dexron 3, numit T-IV
Codurile de eroare pentru af33-5 le gasesti aici : http://service.gm.com/gmspo...02/2002trans6.pdf
Cateva lucruri generale despre transmisie + procedurile de learning ( in caz ca ai deconectat bateria ).
http://216.182.211.32/WebTr...esources/6259.pdf
BTW : In ultimul document se spune ca daca s-a scos o piedica de la banda de franare a treptei a III-a ramai fara treapta 3. Iar piedica aia este pe langa orificiul de golire a uleiului.
Ca un ultim sfat, in caz ca trebuie reparata cutia mai bine incerci sa gasesti una identica second hand.
Repet, tot ce am scris mai sus este valabil pt. cutia AF33-5. Verifica daca ai acest tip de cutie.
Dupa ce afli care este buba, consulta un atelier de reparatii cutii automate.
Sper ca ai pus in cutie uleiul recomandat de producator. Din cate vazusem intr-o documentatie cutia ta ( daca e AF33 ) are nevoie de un ulei mai bun decat dexron 3, numit T-IV
Codurile de eroare pentru af33-5 le gasesti aici : http://service.gm.com/gmspo...02/2002trans6.pdf
Cateva lucruri generale despre transmisie + procedurile de learning ( in caz ca ai deconectat bateria ).
http://216.182.211.32/WebTr...esources/6259.pdf
BTW : In ultimul document se spune ca daca s-a scos o piedica de la banda de franare a treptei a III-a ramai fara treapta 3. Iar piedica aia este pe langa orificiul de golire a uleiului.
Ca un ultim sfat, in caz ca trebuie reparata cutia mai bine incerci sa gasesti una identica second hand.
Repet, tot ce am scris mai sus este valabil pt. cutia AF33-5. Verifica daca ai acest tip de cutie.
- liviuflorea
- OP
- 8 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Alba
liviuflorea
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- adrian dumitrescu
- *
- 6 mesaje
- din 10 Mai 2007
- Astra 2000 y 20 dth
- Teleorman
adrian dumitrescu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2000 y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2007
- Mesaj Privat
la cutia de viteze automata este o problema mare uleiul.
in primul rand trebuie schimbat cu acelasi tip si dupa specificatiile din cartea tehnica a masini.
in cazul in care nu respecti cartea tehnica ,cutia de viteze are in partea inferioara in interior o sita care se infunda ,datorita impuritatilor din ulei .
mergi la un mecanic cu masina si spunei sa desfaca carterul cutiei si sa-ti curete sita .
daca sita nu este infundata....este defecta de-a binelea cutia.
in primul rand trebuie schimbat cu acelasi tip si dupa specificatiile din cartea tehnica a masini.
in cazul in care nu respecti cartea tehnica ,cutia de viteze are in partea inferioara in interior o sita care se infunda ,datorita impuritatilor din ulei .
mergi la un mecanic cu masina si spunei sa desfaca carterul cutiei si sa-ti curete sita .
daca sita nu este infundata....este defecta de-a binelea cutia.
- adrian dumitrescu
- *
- 6 mesaje
- din 10 Mai 2007
- Astra 2000 y 20 dth
- Teleorman
adrian dumitrescu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2000 y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2007
- Mesaj Privat
- liviuflorea
- OP
- 8 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Alba
liviuflorea
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
S-ar putea, ca in "buna" traditie Aisin, sa ai filtrul in interiorul cutiei.
Daca poti ajunge in Arad, vezi linkul acesta. (te avertizez ca nu sunt ieftini !)
Spor si sper sa nu aiba defecte grave cutia ...
P.S.: Sa nu uiti.
NEAPARAT sa te duci sa faci o diagnoza la cutie , la un service care detine un GM TECH 2.
PANA NU CITESTI CODURILE DE EROARE SA NU LASI PE NIMENI SA UMBLE LA CUTIE !
@adrian :
Daca sita aia nu este infundata nu inseamna ca este cutia defecta.
De exemplu, cutia mea automata intra in avarie din cauza unor contacte uzate din switch-ul selector. Intotdeauna la un defect survenit la o cutie automata se verifica clar daca el este de natura mecanica sau electrica. De aceea trebuie neaparat pusa pe tester.
Daca poti ajunge in Arad, vezi linkul acesta. (te avertizez ca nu sunt ieftini !)
Spor si sper sa nu aiba defecte grave cutia ...
P.S.: Sa nu uiti.
NEAPARAT sa te duci sa faci o diagnoza la cutie , la un service care detine un GM TECH 2.
PANA NU CITESTI CODURILE DE EROARE SA NU LASI PE NIMENI SA UMBLE LA CUTIE !
@adrian :
Daca sita aia nu este infundata nu inseamna ca este cutia defecta.
De exemplu, cutia mea automata intra in avarie din cauza unor contacte uzate din switch-ul selector. Intotdeauna la un defect survenit la o cutie automata se verifica clar daca el este de natura mecanica sau electrica. De aceea trebuie neaparat pusa pe tester.
- liviuflorea
- OP
- 8 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Alba
liviuflorea
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
Nu neaparat.
Sunt doua categorii de erori.
1. erori care nu sunt grave si drept urmare nu duc la intrarea in regim de avarie ( de exemplu look-up clutch-ul nu poate fi pus pe blocat; caz in care tcm-ul il lasa dezactivat ).
2. erori grave care implicit duc la regimul de avarie. aceste erori pot fi de natura mecanica, hidraulica, electrica, electronica.
Putem discuta mult si bine, dar degeaba. Pana nu afli codul/codurile de eroare discutam degeaba.
Neaparat verifica ce tip de cutie ai si ce ulei ti-au pus aia cand ti-au facut schimbul.
Sunt doua categorii de erori.
1. erori care nu sunt grave si drept urmare nu duc la intrarea in regim de avarie ( de exemplu look-up clutch-ul nu poate fi pus pe blocat; caz in care tcm-ul il lasa dezactivat ).
2. erori grave care implicit duc la regimul de avarie. aceste erori pot fi de natura mecanica, hidraulica, electrica, electronica.
Putem discuta mult si bine, dar degeaba. Pana nu afli codul/codurile de eroare discutam degeaba.
Neaparat verifica ce tip de cutie ai si ce ulei ti-au pus aia cand ti-au facut schimbul.
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
Ohio
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arad
- Masina: Astra Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2007
- Mesaj Privat
ai rezolvat problema la cutia automata ?
daca nu ai reusit, in arad exista si service cu tech 2 ( tipul este beton, il frecventez de peste 10 ani, nu la reprezentanta) si sc mercom srl care repara doar transmisii automatice ( seriosi si scumpi ), am avut kadett atomatic, am vectra c 2.2 dti 12 cp si o astra easytronic, deci stiu despre ce vorbim aici, din fericire sfaturile lor si intretinerea la zi a transmisiilor m-au tinut departe de defectiuni
daca nu ai reusit, in arad exista si service cu tech 2 ( tipul este beton, il frecventez de peste 10 ani, nu la reprezentanta) si sc mercom srl care repara doar transmisii automatice ( seriosi si scumpi ), am avut kadett atomatic, am vectra c 2.2 dti 12 cp si o astra easytronic, deci stiu despre ce vorbim aici, din fericire sfaturile lor si intretinerea la zi a transmisiilor m-au tinut departe de defectiuni
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
Vectra C 2002 To 2004, Signum 2003 To 2004 - Engine Type: Z22 (SE - Vectra, YH - Signum), Z32SE, Y22DTR
AF23/33 Transmission - No Driving Torque Because Of Cooling Water In Transmission
Option: AF23/33 Transmission
In isolated cases the customer complains of a loss of drive and the following symptoms may be diagnosed:
- Failure codes P0700, P0715 or P0720 set
- Slight loss of cooling water
- Sediment in coolant expansion tank
This is caused by improper function of the seal ring at the oil cooler connection, which can cause the penetration of a small quantity of cooling fluid into the transmission oil.
An improved oil cooler / radiator has been introduced in production as of the following VINs:
Russelsheim - W0L0ZCF3541042598
Ellesmere Port - W0L0ZCF6848035197
In case of customer complaint, rework vehicles as described in Customer Satisfaction Program 06-R-016 (Vectra-C, Signum - Radiator) and Special Policy Program 06-P-017 (Vectra-C, Signum - Transmission Ventilation Hose).
Additionally it is essential to perform the following action:
- Clean oil cooler hoses by compressed air
- Flush oil cooler with approximately 200 ml ATF
- Coolant to be checked (e.g. ATF in coolant expansion tank) and to be replaced if necessary
Note: Please remove TSB 05-FR-27 from your records as it is no longer valid
TIS Number: E0001650
---------------------------
Deci, verifica daca :
-ai uleiul cutiei contaminat cu antigel
-ai pierdut din antigel
-depuneri in vasul de expansiune
AF23/33 Transmission - No Driving Torque Because Of Cooling Water In Transmission
Option: AF23/33 Transmission
In isolated cases the customer complains of a loss of drive and the following symptoms may be diagnosed:
- Failure codes P0700, P0715 or P0720 set
- Slight loss of cooling water
- Sediment in coolant expansion tank
This is caused by improper function of the seal ring at the oil cooler connection, which can cause the penetration of a small quantity of cooling fluid into the transmission oil.
An improved oil cooler / radiator has been introduced in production as of the following VINs:
Russelsheim - W0L0ZCF3541042598
Ellesmere Port - W0L0ZCF6848035197
In case of customer complaint, rework vehicles as described in Customer Satisfaction Program 06-R-016 (Vectra-C, Signum - Radiator) and Special Policy Program 06-P-017 (Vectra-C, Signum - Transmission Ventilation Hose).
Additionally it is essential to perform the following action:
- Clean oil cooler hoses by compressed air
- Flush oil cooler with approximately 200 ml ATF
- Coolant to be checked (e.g. ATF in coolant expansion tank) and to be replaced if necessary
Note: Please remove TSB 05-FR-27 from your records as it is no longer valid
TIS Number: E0001650
---------------------------
Deci, verifica daca :
-ai uleiul cutiei contaminat cu antigel
-ai pierdut din antigel
-depuneri in vasul de expansiune
- liviuflorea
- OP
- 8 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Alba
liviuflorea
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- nicolae788
- *
- 9 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Vectra 1991
- Bucuresti
nicolae788
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Pentru a putea discuta asupra acestei probleme si a trage niste concluzii te rugam sa ne comunici codurile de eroare. Astfel voi putea sa iti zic cam in ce zone trebuie umblat. Din pacate eu sunt din Bucuresti si nu avem cum sa ne intalnim ca sa facem o scanare de coduri, dar incearca sa faci rost de acele coduri si sigur gasim o solutie. De asemenea efectuez si reparatii pentru transmisii automate.
In nici un caz nu cumpara o transmisie la mana a doua. Poti avea mari necazuri si in scurt timp poate sa cedeze si aceea.
Numai bine.
Alex.
Pentru a putea discuta asupra acestei probleme si a trage niste concluzii te rugam sa ne comunici codurile de eroare. Astfel voi putea sa iti zic cam in ce zone trebuie umblat. Din pacate eu sunt din Bucuresti si nu avem cum sa ne intalnim ca sa facem o scanare de coduri, dar incearca sa faci rost de acele coduri si sigur gasim o solutie. De asemenea efectuez si reparatii pentru transmisii automate.
In nici un caz nu cumpara o transmisie la mana a doua. Poti avea mari necazuri si in scurt timp poate sa cedeze si aceea.
Numai bine.
Alex.
MRau
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2022
- Mesaj Privat