- robert.georgian
- OP
- 47 mesaje
- din 04 Nov 2012
- Vectra 2004 1910
- Arges
robert.georgian
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2004 1910
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- robert.georgian
- OP
- 47 mesaje
- din 04 Nov 2012
- Vectra 2004 1910
- Arges
robert.georgian
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2004 1910
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
opelsped- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Cassino
- **
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
Se schimba tot (miezul cu ax cu tot), mai putin carcasa care este din 2 buc. E normal sa fluiere, doar noua din fabrica nu fluiera. Eu am schimbat tot miezul (ax rupt), am montat pe masina si tot fluiera. Grija mare la ulei, e vinovatul principal pt ruperea axului. Se blocheaza evacuarea si baga uleiul din motor pe evacuare. Numai senzorul de dinaintea filtrului de particule e vreo 1200 Ron, basca repararea turbinei vreo 1200 Ron.
- robert.georgian
- OP
- 47 mesaje
- din 04 Nov 2012
- Vectra 2004 1910
- Arges
robert.georgian
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2004 1910
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
la cele de 1.7 101CP CDTI tot asa fluiera turbina si este normal dar este un fluierat mic si specific.
sfatul meu este urmatorul: desfa tubulatura de la intrarea in turbina apoi cu mana verifici daca are joc axul turbinei si daca se invarte usor. poti verifica si daca are ungere suficienta desfacand tubul care aduce uleiul la turbina si sa te uiti daca este ulei cum trebuie acolo. vezi ca la unele are o sita mica care se infunda si nu mai vine ulei la turbina si atunci se duce naibii de se rupe axul. verifica si toata tubulatura de aer si mai ales la imbinarea la coliere. succes
sfatul meu este urmatorul: desfa tubulatura de la intrarea in turbina apoi cu mana verifici daca are joc axul turbinei si daca se invarte usor. poti verifica si daca are ungere suficienta desfacand tubul care aduce uleiul la turbina si sa te uiti daca este ulei cum trebuie acolo. vezi ca la unele are o sita mica care se infunda si nu mai vine ulei la turbina si atunci se duce naibii de se rupe axul. verifica si toata tubulatura de aer si mai ales la imbinarea la coliere. succes
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Turbina intra de la pornirea motorului.....dar ii creste viteza de rotatie in functie de cantitatea de gaze arse care ies din cilindri si in acelasi timp baga o cantitate mai mare sau mai mica de aer ,asta cu ,,intratul turbinei,, este ceva aberant....ea(turbina) se roteste atit timp cit motorul functioneaza
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- autoph12
- **
- 155 mesaje
- din 25 Nov 2012
- Astra 2001 y20dth
- Prahova
autoph12
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2012
- Mesaj Privat
Puiu_2009
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2017 B20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2009
- Mesaj Privat
bog4an
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
IulianSb
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia OPC 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
IulianSb
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia OPC 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
Plus ca se aude un usor fluierat de la 1300 pana la 2300 rotatii pe minut am mers astazi vreo 70 de km cu treapta a treia la 3500 de ture sa isi faca regenerarea dar tot da cu fum masina, clapeta de acceleratie am curarato egr e curarat, furtunul turbo verificat, vacumul e ok injectoarele pompeaza bine intrebarea mea este daca nu da nici o eroare in tester de unde stie tipul ca am presiune mare pe turbo? ma cam baga in ceata, ar mai fi o regenerare forțatã sa fac cu testerul pe ea dacã nu sigur e turbo, interesant e ca trage ca nebuna doar fluieratul acela si fumul negru ma rupe in doua
Puiu_2009
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2017 B20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2009
- Mesaj Privat