Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • rius_ct

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2007

  • Mesaj Privat
sa va spun ce am patit de 1 mai:Am mers si eu la munte cu toti prieteni pe care ai aveam si cand am vrut sa plec seara nu mai pornea masina deloc(opel astra 1.7tdi 2001).Am lasat-o oprita si nu a umblat nimeni la ea si nu a mai vrut sa porneasca.Sintomul era urmatorul:Am pus contactul am dat la cheie si:invartea dar nu pornea.Am incercat asta de vreo 3 ori si nimic dar in bord becul cu masinuta si cheita pe el se aprindea si se stingea la fel ca la becurile de la semnalizare.M-au impins baieti dar nu a vrut sa porneasca nici in ruptul capului.Dar pe timpul zilei am lasat cheia in contact si au stat unii din prieteni mei in ea.Pana la urma am ajuns sa ma traga dacia vreo 15 km pana am dus-o acasa la mine.A 2 zi m-am apucat de ea facandu-i ce stiam eu ca ar putea sa aiba.Dar dupa 5 ore m-am lasat pagubas si am decis sa o duc la service sa o bage aia pe calculator dar spre norocul meu am zis ca inainte de a o duce sa fac si eu putin curat prin ea si astfel pe covorasul de la sofer sub volan am gasit o chestie mica neagra pe care mi-am adus eu aminte ca am mai vazut-o odata in cheie cand am desfacut-o ptr a schimba bateria.Am desfacut cheia si intr-adevar ce gasisem era un fel de cip al cheii.L-am pus la loc si becul cu cheita si masina pe el nu mai semnaliza si a pornit la prima cheie.
Poate cineva sa imi spuna ce rol are chestia aia neagra mica ,cip sau ce o fi ala? si daca stie cum functioneaza el ca nu se alimenteaza de la nici o baterie?
Dar a fost bine ca l-am gasit si ca mi s-a intamplat asta ,cu ocazia asta am curat EGR filtre etc.O alta intrebare :cum trage motorina din rezervor ca eu am cautat pompa de motorina si nu am gasit-o,am luat teapa ca am desfacut in spate sub bancheta totul si acolo nu este decat sorbul,tevile tur retur si indicatorul de motorina?Oricum inainte de asta am verificat toate sigurantele si releele.Cat am umblat pe la alimentare a prins aer instalatia de alimentare si nu am mai putut sa o pornesc decat cu greu.Care este solutia cea mai buna in cazul asta de a scoate aerul din pompa de injectie,Oricum intr-un tarziu dupa vreo 5 incercari a pornit si merge si in ziua de astazi.Astept daca se poate lamurire de la patiti ca mine...


Ultima modificare făcută de rius_ct la Sam 05 Mai, 2007 3:45 pm
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Da e un cip in cheie, si masina nu te lasa sa o pornesti pana nu recunoste acel cip, se cheama imobilizator Wink
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
chestia e din ferita (sau ceva de genu') si emite un camp magnetic,care e receptionat de un fel de bucsa care e in jurul contactului. este o protectie in plus pentru a nu fi furata (masina) cu o alta cheie asemanatoare (cipul e mai greu sau imposibil de manufacturat).din cate stiu eu ,daca nu citeste acest camp magnetic,calculatorul de injectie se blocheaza si de aceea nu porneste (il poti invarti mult si bine....)
sfatul meu este sa ai grija de cheie si de continutul ei... Smile
  • apachée

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Ai doua pompe : una de joasa presiune (care trage motorina din rezervor) si una de inalta presiune (care alimenteaza injectoarele). Daca cea de joasa presiune nu e la rezervor, inseamna ca e montata direct pe cea de inalta presiune care e la motor. Sunt antrenate de acelasi ax, asa ca s-ar putea sa nu sara in ochi cu nimic spectaculos, sunt corp-comun...
Cat despre aerul din instalatia de alimentare, inainte trebuia sa amorsezi pompa manual, acum sunt unele care se amorseaza automat, dar nu stiu care model e pe Opel... Oricum, incearca sa eviti situatia, la diesel sunt presiuni mari si aerul in instalatia de alimentare nu face bine...
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR