- cristilopatnic
- OP
- 8 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Astra 2001 Z18XE
- Cluj
cristilopatnic
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
De cateva luni incerc sa rezolv problema de consum mare pe care il am in oras la masina mea, un Astra G 2001, motor Z18XE 125 CP, cutie automata, hatchback. Mai exact 16 - 17 % consum urban. Am facut urmatoarele verificari si reparatii:
1. schimbat sonda lambda reglaj cu piesa originala
2. am fost la mecanic sa verific daca nu are vreo fisura pe vacuum sau pe evacuare si mi-a zis ca nu a sesizat asa ceva
3. testat injectoare pe banc si se pare ca sunt ok, nu sunt infundate si nu scapa
4. schimbat debitmetru cu piesa originala si filtru de aer
5. schimbat termostat cu piesa originala intrucat intre timp se blocase pe deschis
6. verificat presiune combustibil la reprezentanta si au zis ca e ok
7. in cele din urma schimbat si ECU care incepuse sa dea permanent eroare pe circuitul sondei lambda pozitia 1. dupa schimbarea ECU codul de eroare a disparut.
8. dupa ultima diagnoza facuta cu OP-COM valoarea medie a sondei lambda pozitia 1 este de 350 mv desi ar trebui sa fie in jurul valorii de 450 mv, posibil mai mult oxigen pe evacuare decat trebuie.
Cu toate aceste reparatii si verificari masina consuma la fel de mult, 16-17% in oras. Precizez ca am un stil de condus normal si nu sportiv cum au unii. Benzina folosita este de 95 de la OMV.
Daca aveti careva idee cam ce altceva ar mai putea fi va rog sa-mi transmiteti si mie. Eventual daca are cineva niste date citite cu OP-COM de pe o masina asemanatoare, care consuma normal, pentru a putea face comparatie cu a mea.
De cateva luni incerc sa rezolv problema de consum mare pe care il am in oras la masina mea, un Astra G 2001, motor Z18XE 125 CP, cutie automata, hatchback. Mai exact 16 - 17 % consum urban. Am facut urmatoarele verificari si reparatii:
1. schimbat sonda lambda reglaj cu piesa originala
2. am fost la mecanic sa verific daca nu are vreo fisura pe vacuum sau pe evacuare si mi-a zis ca nu a sesizat asa ceva
3. testat injectoare pe banc si se pare ca sunt ok, nu sunt infundate si nu scapa
4. schimbat debitmetru cu piesa originala si filtru de aer
5. schimbat termostat cu piesa originala intrucat intre timp se blocase pe deschis
6. verificat presiune combustibil la reprezentanta si au zis ca e ok
7. in cele din urma schimbat si ECU care incepuse sa dea permanent eroare pe circuitul sondei lambda pozitia 1. dupa schimbarea ECU codul de eroare a disparut.
8. dupa ultima diagnoza facuta cu OP-COM valoarea medie a sondei lambda pozitia 1 este de 350 mv desi ar trebui sa fie in jurul valorii de 450 mv, posibil mai mult oxigen pe evacuare decat trebuie.
Cu toate aceste reparatii si verificari masina consuma la fel de mult, 16-17% in oras. Precizez ca am un stil de condus normal si nu sportiv cum au unii. Benzina folosita este de 95 de la OMV.
Daca aveti careva idee cam ce altceva ar mai putea fi va rog sa-mi transmiteti si mie. Eventual daca are cineva niste date citite cu OP-COM de pe o masina asemanatoare, care consuma normal, pentru a putea face comparatie cu a mea.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- cristilopatnic
- OP
- 8 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Astra 2001 Z18XE
- Cluj
cristilopatnic
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Consumul a fost facut de la plin la plin dupa 120 km in oras.
Listingul nu cred ca pot sa-l postez pe site deoarece e un fisier excel "Flight Record" Livedata inregistrat cu OP-COM, motor la relanti cald cu consumatorii opriti, din care se pot face si grafice pe parametri.
Pot transmite eventual fisierul cu inregistrarea separat pe o adresa de e-mail daca e de dorit.
Listingul nu cred ca pot sa-l postez pe site deoarece e un fisier excel "Flight Record" Livedata inregistrat cu OP-COM, motor la relanti cald cu consumatorii opriti, din care se pot face si grafice pe parametri.
Pot transmite eventual fisierul cu inregistrarea separat pe o adresa de e-mail daca e de dorit.
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cristilopatnic
- OP
- 8 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Astra 2001 Z18XE
- Cluj
cristilopatnic
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ionutmarius85
- **
- 83 mesaje
- din 25 Aug 2012
- Astra 2003 y17dt
- Alta tara
ionutmarius85
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2012
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,415 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,415
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
ionutmarius, consumul ala il scot si eu. Si asta fara sa fi napastuit catalizatorul si etc
Cristi, sonda lambda 1 nu se masoara cu valoare medie. Acolo e important sa o vezi ca oscileaza cu o amplitudine corespunzatoare. Incearca sa ajungi la intalniri la Polus, stai de povesti cu elegance, are acelasi motor ca tine, si se pricepe la mecanica. Ai putea incerca sa ii ceri un sfat si lui clubfranc, insa trebuie sa ai rabdare, ca omu' ala, daca nu face misto mai intai de tine 5 minute, nu e sanatos. Altfel de treaba ficior...
Cristi, sonda lambda 1 nu se masoara cu valoare medie. Acolo e important sa o vezi ca oscileaza cu o amplitudine corespunzatoare. Incearca sa ajungi la intalniri la Polus, stai de povesti cu elegance, are acelasi motor ca tine, si se pricepe la mecanica. Ai putea incerca sa ii ceri un sfat si lui clubfranc, insa trebuie sa ai rabdare, ca omu' ala, daca nu face misto mai intai de tine 5 minute, nu e sanatos. Altfel de treaba ficior...
- cristilopatnic
- OP
- 8 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Astra 2001 Z18XE
- Cluj
cristilopatnic
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Evident ca sonda 1 e important sa oscileze cu o amplitudine corespunzatoare. La mine valoarea minima inregistrata este de 59 mV iar cea maxima de 862 mV. Ceea ce vroiam sa spun este ca sonda 1 arata pe tester mai mult LEAN decat REACH, idiferent ca testul a fost facut cu motorul cald la relanti sau in mers prin oras cu motorul cald/rece. Pentru a testa cat mai corect amplitiudinea si frecventa sondei ma voi duce la cineva care are osciloscop.
O intrebare: cine sunt elegance si clubfranc? Cum pot lua legatura cu ei? Numele meu este real, eu nu folosesc nume de cod pe forum.
O intrebare: cine sunt elegance si clubfranc? Cum pot lua legatura cu ei? Numele meu este real, eu nu folosesc nume de cod pe forum.
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Daca ai un OPCOM poti veni joi seara la intalnire si putem compara valorile de pe motorul meu cu ce gasim la tine.
- cristilopatnic
- OP
- 8 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Astra 2001 Z18XE
- Cluj
cristilopatnic
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ionutmarius85
- **
- 83 mesaje
- din 25 Aug 2012
- Astra 2003 y17dt
- Alta tara
ionutmarius85
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2012
- Mesaj Privat
eu numai am CAT pt ca a crapat galeria,iar galeria este incastrata in CAT...unde le-o fi fost capul cand au facut asta,nu inteleg..asa ca am fost obligat sa trec la galerie de X18XE cu putina modificare la teava dintre galerie si toba mijloc. nu am avut bani de cat,si tot nu am asa ca...merge si asa.