bubu03
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salutare,
Sunt curios daca pe un CD400 (masina este un Astra GTC din 2012) exista vreo modalitate de a afisa cumva data pe display-ul masinii?
Atat timp cat CD400 ofera optiunea de a seta data ma gandesc ca poate fi si afisata cumva..
Stie cineva cum sau daca se poate (eu unul nu am reusit..)?
Multumesc
Andrei
Sunt curios daca pe un CD400 (masina este un Astra GTC din 2012) exista vreo modalitate de a afisa cumva data pe display-ul masinii?
Atat timp cat CD400 ofera optiunea de a seta data ma gandesc ca poate fi si afisata cumva..
Stie cineva cum sau daca se poate (eu unul nu am reusit..)?
Multumesc
Andrei
dohc
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A1,7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara evenimente! din ce stiu eu dupa ce setezi data si ora, ora ti-o afiseaza mereu, iar data doar cand opresti radio si ai contactul pus sau mergi cu masina fara radio/cd in functiune!
P.S. da-ne mai multe detalii despre senzatia la volanul bolidului tau culoare si vad ca ai benzina dar de care? Multumesc
O seara buna si numai de bine!
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara evenimente! din ce stiu eu dupa ce setezi data si ora, ora ti-o afiseaza mereu, iar data doar cand opresti radio si ai contactul pus sau mergi cu masina fara radio/cd in functiune!
P.S. da-ne mai multe detalii despre senzatia la volanul bolidului tau culoare si vad ca ai benzina dar de care? Multumesc
O seara buna si numai de bine!
bubu03
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Da, asa e, data este afisata cand ai radio oprit
Legat de masina, este benzina, 1.6, 180CP... si e galbena
Momentan am facut decat 500km, iar consumul mediu este de 12 L/100 (400Km facuti in Bucuresti)
Senzatia la volan este ok, suspensia destul de rigida chiar si in modul tour, per total imi place.. dar simt ca parca nu ar avea 180CP.. eu pana acum am avut o solenza si ma asteptam ca la 180CP sa se simta altfel masina.. dar poate e doar in capul meu si mi se pare..
Numai bine,
Andrei
Da, asa e, data este afisata cand ai radio oprit
Legat de masina, este benzina, 1.6, 180CP... si e galbena
Momentan am facut decat 500km, iar consumul mediu este de 12 L/100 (400Km facuti in Bucuresti)
Senzatia la volan este ok, suspensia destul de rigida chiar si in modul tour, per total imi place.. dar simt ca parca nu ar avea 180CP.. eu pana acum am avut o solenza si ma asteptam ca la 180CP sa se simta altfel masina.. dar poate e doar in capul meu si mi se pare..
Numai bine,
Andrei
dohc
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A1,7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2010
- Mesaj Privat
@bubu03, frumoasa trecerea de la solenza, sper k tii la glume, dar frate cum sa nu simti 180 de caluti cand aia parca avea 75 in cazul in care era benzina !
Oricum nu o forta si poarta-te ca si cu o fata mare cu ea sa o rodezi frumos si sa nu-i dai mai mult de 130-140 km/h cel putin 2000, 3000km.
Nu stiu dak in carte scrie dar sfatul meu este sa nu depasesti cu mult cand schimbi viteza 3300-3500 ( nu in cazul in care pleci cu treapta 1 si dupa ce simti ca pleaca dai treapta 2 si mergi in 1 si doi dupa cu simti ca trage in rest benzina se incalzeste repede ), decat in situatiile critice in rest mers lejer si sa nu scazi turatia sub limita de cuplu care din ce stiu eu este 2200 turatii de aici incepe sa traga pana la 5500 rpn care este maximul de turatii!
in rest numai bine drumuri bune, benzina sa ai si dupa 7000 de km parcursi uitata-te la consum si poti sa-i dai maximum viteza (eu dupa 10.000km parcursi am dat in ea si consumul tot pe atunci a inceput sa scada-diesel fiind).
P.S. incearca acuma cand esti la inceput si este vreme frumoasa sa iesi cu ea in afara orasului si du-te pe A2 mai ales cand esti in primii km, orasul nu este ok pt rodaj!
Oricum nu o forta si poarta-te ca si cu o fata mare cu ea sa o rodezi frumos si sa nu-i dai mai mult de 130-140 km/h cel putin 2000, 3000km.
Nu stiu dak in carte scrie dar sfatul meu este sa nu depasesti cu mult cand schimbi viteza 3300-3500 ( nu in cazul in care pleci cu treapta 1 si dupa ce simti ca pleaca dai treapta 2 si mergi in 1 si doi dupa cu simti ca trage in rest benzina se incalzeste repede ), decat in situatiile critice in rest mers lejer si sa nu scazi turatia sub limita de cuplu care din ce stiu eu este 2200 turatii de aici incepe sa traga pana la 5500 rpn care este maximul de turatii!
in rest numai bine drumuri bune, benzina sa ai si dupa 7000 de km parcursi uitata-te la consum si poti sa-i dai maximum viteza (eu dupa 10.000km parcursi am dat in ea si consumul tot pe atunci a inceput sa scada-diesel fiind).
P.S. incearca acuma cand esti la inceput si este vreme frumoasa sa iesi cu ea in afara orasului si du-te pe A2 mai ales cand esti in primii km, orasul nu este ok pt rodaj!
bubu03
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Turb0
- **
- 123 mesaje
- din 03 Dec 2010
- Insignia 2012 A20DTR
- Bucuresti
Turb0
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
O diferenta de putere de aproape 150% nu este spectaculoasa ? esti incepator ? altfel nu-mi pot explica...eu am simtit o diferenta spectaculoasa si de la un motor de 70 cai la unul de 110...
Mai conteaza si greutatea (intradevar Astra J este grea) dar oricum diferenta cp/kg ramane in continuare foarte mare.
Mai conteaza si greutatea (intradevar Astra J este grea) dar oricum diferenta cp/kg ramane in continuare foarte mare.
bubu03
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2012
- Mesaj Privat
- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Cam offtopic discutiile, dar daca tot vorbiti de cum se simte puterea ma bag si eu. Solenza se mista foarte bine pentru cei 75 de cai, mica si foarte usoara. Pe mine ma bate detasat cu al meu 1.4 de 100 de cai. Cat despre J-ul cu 1.6 turbo... nu ai zice ca ar avea 180 de cai. Trage frumos, liniar, nu e brutala. Nu are stofa de masina sport dar isi face foarte bine treaba. Din pacate Astra J este destul de grea, nu stiu exact cat are cu acest motor dar se aproprie cu siguranta de 1.400 kg. Mentionez ca am avut ocazia sa conduc cele doua masini mentionate mai sus.
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
si totusi CTG-ul ar trebui sa fie un pic "brutala" pt ca vrea sa fie hot hatch nu un hatchback normal. mai mult ca sigur au lasat cutia de viteze de la modelul normal...ceea ce "strica" oarecum sportivitatea masinii.
eu am 140 cai benzina si nu pot zice ca daca ma infing in ea ma baga in scaun....180 de cai aia (si aia 140 ai mei) sunt calculati la volanta mai mult ca sigur. Oricum nu cai ci cuplu conteaza la senzatia de sporty
Solenta are cutia etajata altfel,parca si spernova la fel...treapta1-2 sunt foarte scurte si rapide din ce imi aduc eu aminte, si e si mult mai usoara.
eu am 140 cai benzina si nu pot zice ca daca ma infing in ea ma baga in scaun....180 de cai aia (si aia 140 ai mei) sunt calculati la volanta mai mult ca sigur. Oricum nu cai ci cuplu conteaza la senzatia de sporty
Solenta are cutia etajata altfel,parca si spernova la fel...treapta1-2 sunt foarte scurte si rapide din ce imi aduc eu aminte, si e si mult mai usoara.
bubu03
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2012
- Mesaj Privat