Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • PBogdan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua!

In urma cu doua zile am "recuperat" masina de la service.
Ieri, surpriza. Am ajuns acasa de la facultate ( tata a luat masina, practic, de la service ), am luat cheile si am plecat. La un moment dat am simtit miros de incins. Prima data am crezut ca ar fi miros de diluant, si ma intrebam unde au umblat baietii aia cu diluant, pentru ca tot ce au facut a fost sa schimbe arborele cotit ( stiu, pare SF, dar s-a rupt. 2 bucati complet separate) si volanta. Tipul de la service i-a spus tatalui meu ca ar trebui curatate si injectoarele, daca tot a facut operatia asta ampla. Zis si facut.

Cand am ridicat capota, pentru ca deja scotea fum (putin, nu cantitatile unui incendiu mic) surpriza. Mirosea a ulei incins, ulei curgea pe sub masina. Mai mult de atat n-am putut observa datorita iluminarii ( era deja 7 seara ).

Astazi de dimineata, am fost sa ma uit cum se prezinta. Pata de ulei sub ea ( nu foarte mare ), ulei pe 2 dintre injectoare, motorina pe unul ( la modul in care chiar baltea acolo ). Am verificat nivelul uleiului, joja imi arata un nivel mai mare decat max. Am facut testul agrafa si am citit codurile P0500, P0202, P0203, P0204. Despre P0500 am citit cate ceva, tot aici pe forum, iar celelate stiu doar ca au legatura cu injectoarele.

De la ce se poate intampla asta? Ce este de facut? ( in afara evidentului, mers la service, iar )
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Deci, zici asa...nivel de ulei peste maxim...este destul de nasol, mai ales ca l-a aruncat afara, tu ai vazut pe la injectoare insa in momentul de fata poate ca ar fi indicat sa verifici si semeringurile de pe partea cu distributia, macar cele 2 la axele cu came sau poate doar n-au fost stranse cum trebuie garniturile care vin deasupra injectoarelor pe chiulasa...cele negre care au cate 2 suruburi sub capacul de plastic pe care scrie Ecotec, poti sa verifici si tu cu o cheie fixa de 13 parca daca sunt stranse cum trebuie acele garnituri si daca nu sunt bine stranse poate ca ai scapat mai ieftin. Motorina pe care ai vazut-o langa unul dintre injectoare semnifica ca rampa n-a fost stransa bine si poti doar sa speri ca n-au strans ca nerozii piulita de pe rampa pe injector stramb si sa fii si deteriorat filetul. Oricum in service trebuie sa te intorci. Acum despre erori:
P0202 cilindru 2 Injector Circuit Low B-034
P0202 cilindru 2 Injector Circuit Open B-034
P0202 cilindru 2 Injector de scurt circuit B-034
P0202 cilindru 2 - Injector Circuit Malfunction B-034
P0203 cilindrului 3 Injector Circuit Low B-034
P0203 cilindrului 3 Injector de scurt circuit B-034
P0203 cilindrului 3 Injector Circuit Open B-034
P0203 Cilindru 3 - Injector Circuit Malfunction B-034
P0204 cilindru 4 Injector Circuit Low B-034
P0204 cilindru 4 Injector de scurt circuit B-034
P0204 cilindru 4 Injector Circuit Open B-034
P0204 cilindru 4 Injector Circuit Malfunction B-034
Mai era si P0201 care ar fi fost cod de eroare pe injectorul 1, dar vad ca nu-l ai si mai ai P0500 Vehicle Speed Sensor Malfunction. Masina zici ca porneste, deci e posibil sa fie de vina vreo masa nestransa sau mufele la injectoare sa nu fie puse cum trebuie sau uleiul ala sa fii intrat prin ele ca nu erau puse cum trebuie...ar trebui sa stergi erorile si sa vezi ce se intampla...oricum, parerea me ca ai dus masina la niste CARPACI si nu stiu cata incredere poti sa ai tu in ceea ce-au facut ei prin motor. Oricum, faptul e consumat si nu ramane decat sa te intorci cu masina acolo iar fraza asta a tipului din service pe mine m-ar ingrijora foarte tare :
PBogdan a scris:Tipul de la service i-a spus tatalui meu ca ar trebui curatate si injectoarele, daca tot a facut operatia asta ampla

Ce treaba are ce-a facut el cu injectoarele...sa nu cumva sa nu mai ai injectoarele tale pe masina plus ceva senzori...care ...logic...dau erori
  • PBogdan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2012

  • Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:
PBogdan a scris:Tipul de la service i-a spus tatalui meu ca ar trebui curatate si injectoarele, daca tot a facut operatia asta ampla.

Ce treaba are ce-a facut el cu injectoarele...sa nu cumva sa nu mai ai injectoarele tale pe masina plus ceva senzori...care ...logic...dau erori

Sincer sa fiu, la asta m-am gandit si eu. Dar fiind reprezentanta Opel, m-am calmat oarecum, si am spus ca totusi nu s-ar preta la asa ceva. O sa ma duc luni si o sa le dau cu blocul motor in cap.

sorindf2000 a scris:tu ai vazut pe la injectoare insa in momentul de fata poate ca ar fi indicat sa verifici si semeringurile de pe partea cu distributia, macar cele 2 la axele cu came

Este foarte adevarat ca balta de ulei care ramane, ramane de obicei sub partea dreapta a masinii. Nu ma pricep foarte bine la tehnic, dar stiu ca pe partea aceea e distributia.
Multumesc pentru raspuns Smile.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pai, daca zici ca ai fost la reprezentanta, eu chiar nu mai am nici un dubiu cat de CARPACI sunt, fara chef de munca si pusi pe tot felul de smecherii...ca sa mai faca un ciubuc...gen sa ia injectoarele de pe masina ta sa le schimbe pe masina unuia care le avea defecte si pe care sa-l taxeze cu cateva zeci de milioane reparatia si sa le mai si ramana un rand de injectoare noi noute pe care chipurile le-au montat la ala dar de fapt le-au schimbat cu cele de pe masina ta pe care au ajuns injectoarele defecte... Ce sa faca cu injectoarele noi noute ramase...ciubuc"...? Pai, zii tu...ca eu nu ma pricep...Smile. Dovada ca sunt carpaci si nesimtiti...uleiul scurs si peste nivel si motorina de la rampa nestransa cum trebuie...macar o proba sa fii facut si ei la masina sa vada ca se scurge motorina...sa nu mai zic sirul de erori ramas in urma lor...buna treba...nimic de zis...
  • PBogdan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ce sa spun. Poate m-am grabit.
M-am uitat mai atent la ce curge de pe motor, cand masina e stationata. Este motorina. Adica, eu cu 7 litri de motorina am facut 44 de km. Trist.
In rest, pe celelalte injectoare ( cele despre care spuneam ca ar fi ulei ) este de asemenea motorina, semn ca sare, nu gluma. Din cauza ca motorina a dizolvat oarece depuneri de pe acolo, si s-a amestecat cu praf, mi-a dat impresia ca ar fi ulei. Imi cer scuze pentru eroare.
Acum, intrebarea mea ar fi urmatoare : Pot ajunge pana la Bucuresti ( stau in Slobozia ~ 120km ) fara sa stric ceva?

Edit: Am citit pe undeva pe forum ( rusine sa-mi fie ca nu mai stiu unde ) ca daca "masina cu cheie" se stinge inainte sa pornesc motorul, nu sunt erori, iar daca se stinge dupa ce pornesc motorul, exista erori. La mine, masina se stinge inainte sa pornesc motorul, dar totusi, am gasit acele erori pe care le-am enumerat mai sus.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pai, teoretic...ce era de "stricat", s-a stricat deja sau in orice caz s-a manifestat intr-un fel...ca poate nu este nimic care ar fi trebuit sa se strice...ulei ai, motorina...vezi tu cata-ti trebuie, erorile sunt pe injectoare in rest...doar drumul pana la reprezentanta iti va confirma sau nu temerile.
Acum, daca ar fi sa-mi dau in continuare cu parerea..as zice ca, ai putea incerca sa stergi frumos blocul motor, eventual sa-l speli usurel cu o carpa si ceva detergent fara sa dai cu apa sau furtun sub presiune...pe deasupra, dai scutul jos si te chinui sa-l cureti si pe dedesubt, dupa aia, desfaci piulitele de la tevile alea care alimenteaza cu carburant, care vin montate pe injectoare si te chinui sa le montezi cum trebuie, nu e mare smecherie...ar trebui sa merga cu mana pana la capat de filet acele piulite daca sunt montate corespunzator, le starngi tu cu cheia bine de tot...verifici cu o proba, pornind motorul scurt daca mai sunt pierderi de carburant...si apoi, cu motorul curat te uiti dupa ulei, eventual strangi si garniturile alea de deasupra injectoarelor sau macar verifici ca suruburile nu sunt slabite, deci, te uiti pe partea de sus a motorului, pe jos, lateral...peste tot. Ai avea ceva sanse sa rezolvi singur problema...cu erorile, asta e mai greu ca trebuie tester, oricum va trebui sa rezolvi cu cei din reprezentanta unde ai avut masina la reparat...chestia este ca daca tu rezolvi toate scurgerile, nu-ti vor mai recunoaste in veci ca e vina lor insa varianta a doua e ca in reprezentanta nu stiu daca te vor lasa langa masina cat timp "verifica" ei marea lucrare si daca nu te lasa sa vezi ce fac...sa nu te trezesti si cu alte "belele" sau piese inlocuite, mai ales daca mergi cu scandal...In fine...chestia e clara, lucrare facuta cu picioarele sau in bataie de joc si acum trebuie sa rezolvi tu pe nervi tai...mare lucru daca nu o sa-ti ceara bani ca fac diagnoza computerizata sa vada ce-i cu erorile alea provocate tot de ei...Bafta
PBbogdan a scris:Am citit pe undeva pe forum ( rusine sa-mi fie ca nu mai stiu unde ) ca daca "masina cu cheie" se stinge inainte sa pornesc motorul, nu sunt erori, iar daca se stinge dupa ce pornesc motorul, exista erori. La mine, masina se stinge inainte sa pornesc motorul, dar totusi, am gasit acele erori pe care le-am enumerat mai sus.

Daca martorul 'masina cu cheita" se stinge impreuna cu restul martorilor din bord, de ex. ABS, ESP, etc., inainte de pornirea motorului, atunci nu ai erori stocate. Daca nu se stinge inainte, dar se stige dupa ce-ai pornit motorul inseamna ca ai avut erori dar care nu mai sunt prezente insa au ramas stocate. la diagnoza cu testerul vor aparea toate aceste coduri de eroare dar cu mentiunea in dreptul lor " Not Present". Daca martorul "masina cu cheita" sau alt martor, de ex. cel ca un robinet care are treaba cu emisiile de gaze sau noxele, nu se stinge dupa pornirea motorului, atunci ai erori stocate care sunt inca prezente ( erorile vor aparea la diagnoza cu mentiunea in dreptul lor "Present")...gen, scoti mufa de la un senzor si o lasi scoasa si pornesti masina, normal ca va ramane aprinsa "masina cu cheita" si se va stinge dupa ce recuplezi mufa sau...schimbi senzorul defect. In situatia asta, dupa eliminarea defectului un anumit numar de porniri, "masina cu cheita" va mai ramane aprinsa inainte de pornirea motorului si se va stinge dupa...pentru o anumita perioada de vreme, cateva zile...in functie si de cate porniri fara defect va avea masina. Dupa aia, totul va reveni la normal, vei avea situatia 1, fara defecte.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR