giliii
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut!
In urma cu 2 luni tatal meu a cumparat cu Opel Vectra B din 2001, 2.2. Acum cateva zile, cand a pornit-o, a scos fum alb pe toba si nu se tura motorul; deci porneste, o accelerezi, acul ajunge undeva pe la 2000-2500 apoi se aprinde un bec pe bord (o pompita) si ii taie toata puterea. repet: scoate foarte mult fum alb pe toba. Ar mai fi ceva, motorul merge intrerupt (parca ar fi un tractor vechi), iar cand ii scoate un furtunas de la unul dintre vacuumuri, merge bine, "rotund" (cum ar trebui sa mearga).
Un domn de la Opel (si ceva cu Chevrolet si GTT) a venit si a pus testerul pe ea: verdictul: pompa de injectie este de vina.
Alt nene (meºter de felu' lui, care intr-adevar se pricepe la motoare) spune ca turbosuflanta este de vina.
Dvs. ce credeti? Exista vreo persoana care s-a lovit de o problema asemanatoare?
Astept raspunsuri/sfaturi.
In urma cu 2 luni tatal meu a cumparat cu Opel Vectra B din 2001, 2.2. Acum cateva zile, cand a pornit-o, a scos fum alb pe toba si nu se tura motorul; deci porneste, o accelerezi, acul ajunge undeva pe la 2000-2500 apoi se aprinde un bec pe bord (o pompita) si ii taie toata puterea. repet: scoate foarte mult fum alb pe toba. Ar mai fi ceva, motorul merge intrerupt (parca ar fi un tractor vechi), iar cand ii scoate un furtunas de la unul dintre vacuumuri, merge bine, "rotund" (cum ar trebui sa mearga).
Un domn de la Opel (si ceva cu Chevrolet si GTT) a venit si a pus testerul pe ea: verdictul: pompa de injectie este de vina.
Alt nene (meºter de felu' lui, care intr-adevar se pricepe la motoare) spune ca turbosuflanta este de vina.
Dvs. ce credeti? Exista vreo persoana care s-a lovit de o problema asemanatoare?
Astept raspunsuri/sfaturi.
giliii
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- ionutcatalin93
- **
- 115 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Vectra 2001 z16xe
- Valcea
ionutcatalin93
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
giliii
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
Am cautat ce inseamna acest test. Din pacate nu se poate sa face pe un asemenea model al motorului ( Y22DTR).
Astazi a mai venit un nene cu un tester, a sters erorile respective, apoi au mai ramas doar doua:
P1220 - Defectiune critica 1 de sistem - prezent
P1590 - Senzor turatie motor prea mare
Ce sa inteleg?
Astazi a mai venit un nene cu un tester, a sters erorile respective, apoi au mai ramas doar doua:
P1220 - Defectiune critica 1 de sistem - prezent
P1590 - Senzor turatie motor prea mare
Ce sa inteleg?
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
la cati ,,nenea ,, au venit cu testerele la ce sa-i mai faci cu pedalele ca nu e pentru motorul matale
eu zic sa-i crezi daca le-a dat erorile respective.cea mai importanta : pompa injectie out .adica,tatal tau a cumparat masina cu pompa dusa.
mai sunt topicuri deschise .
p.s altii pun cate trei testere pe ele ,altii te inchini la ei sa puna un tester si nema.prefera sa vorbeasca 15 pagini si sa-si dea cu parerea toata lumea .adica sa o ia pe ghicite .
eu zic sa-i crezi daca le-a dat erorile respective.cea mai importanta : pompa injectie out .adica,tatal tau a cumparat masina cu pompa dusa.
mai sunt topicuri deschise .
p.s altii pun cate trei testere pe ele ,altii te inchini la ei sa puna un tester si nema.prefera sa vorbeasca 15 pagini si sa-si dea cu parerea toata lumea .adica sa o ia pe ghicite .