madmaxxx
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
madmaxxx
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
am rezolvat problema cumparand un motor cu 60.000 km.am fost pe la mecanici la reprezentante si nici unul nu stia exact cum trebuie sa stea reluctorul, si atunci am zis sa i-au un vibrochen...dar decat un vibrochen mai bine un bloc complet...dar decat un bloc complet mai bine un motor complet .In schimb am dat peste altceva :daca va schimbati motorul si masina e peste anul 2000 trebuie sa mergeti intr-un service care are agreere RAR pt opel corsa si sa va dea un certificat.nu e nevoie de documente de provenienta dar altfel nu il inscrie RAR in CI .am intrebat cat vor daca imi schimb eu motorul si au zis ca 200 ron pt acte si 600 ron sa il schimbe ei.am ales varianta 2 avand in vedere ca e cam frig.Mizerie romaneasca : serviceurile platesc cate 500 ron pe an pt fiecare model de masina pentru care sunt agreati(nu marca ci model) si astfel a aparut mafia schimbarilor de motoare.teoretic un service nu poate atinge o masina daca nu e agreeat de RAR si asta costa 500 ron pe an. sunt prevazute amenzi mari daca ii prind cu masina pe rampa. deocamdata are efect doar la schimbarea de motor fiindca trebuie sa ajungi la RAR dar pe viitor cine stie...mie scarba de statul asta...daca ar putea te-ar obliga sa pui lichid de parbriz in rezervor la un service care a platit taxa la RAR pt asta
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
madmaxxx
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat