Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • b0gdyvl

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua ,

Sunt nou pe site si imi cer scuze daca mai exista undeva discutia asta , dar eu nu am gasit.Sunt posesorul unui Opel Astra H 1.3 cdti ( z13 dth ). Totul a mers perfect pana cand simeringul de langa motor a inceput sa imi arunce ulei. Am fost la mecanic si mi-a spus ca nu este urgenta sa il schimb ,dar sa il am in vedere. Intr-o seara fara niciun semn in prealabil masina mea s-a oprit si cu greu a mai pornit sa ajung cu ea acasa. Am aflat ca era dus alternatorul , puntea diode facuse scurt si se topise putin.
Am rezolvat problema , am schimbat puntea fara releul de tensiune , iar in acest moment imi incarca 13,7-13,9. Problema este ca dimineata cand ajung la masina este moarta , nu are curent nici sa pun contactul. Am crezut ca este bateria , am pus alta baterie noua Varta black 70 Ah. Imi arata ca incarca 14.2- 14,3 , iar de la urmatoarea pornire constant 13.6.Am fost cu ea la electrician , am verificat consumatorii si a aparut ) 0,00.
In prima dimineata cu noua baterie am patit aceeasi problema...moarta fara pic de curent. Care sa fie problema?

Multumesc mult!
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
verifica sa nu ai scurt in alternator.....
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
mai repara odata puntea de diode dar de data asta mergi la un electrician care chiar stie. ai cel putin o dioda in scurtcircuit, adica permite trecerea curentului in ambele directii ( si trebuie sa permita doar intr-un sens). ca sa te edifici, dupa ce opresti motorul trage mufa din alternator si las-o scoasa peste noapte. Dimineata ai curent, promit eu.

...iar dupa ce schimbi puntea (sau o repari) masoara alternatorul cu un osciloscop sa vezi grafic pe ecran ce se intampla acolo. Daca nu stii cum trebuie sa arate semnalul corect, masoara intai o masina care nu are probleme si apoi pe a ta. Linia trebuie sa fie asemanatoare. La tine acum linia este defazata in dreptul diodei puscate.

Se descarca bateria in alternator.
daca vrei sa mai faci o verificare, pune pe masina o baterie buna si las-o asa o ora. Peste o ora o sa ai alternatorul cald chiar daca motorul e oprit si rece.
  • b0gdyvl

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
multumesc mult. am luat plusul de pe alternator si vreau sa vad dimineata in ce stare gasesc bateria. ar putea fi problema de la releul de tensiune? mecanicul meu spune ca puntea este noua si bine montata si ca problema ar putea fi de la releu.

dimineata revin sa spun daca bateria mai avea curent.

Multumesc!
  • b0gdyvl

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc mult Bunicu.De dimineata cand am dat cheie la masina a pornit imediat.Acum sa vedem ce are alternatorul. Va tin la curent Smile
  • b0gdyvl

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat si releul de tensiune si totul este ok . MUltumesc mult
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR