luca09
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2012
- Mesaj Privat
buna ziua am cumpaat un opel astra 1.7 dtidin anul 2000. in urma cu ceva timp la 120 de kilometri pe ora sau la 2800-2900 de rotatii pe minut mi sa aprins cekul si nu a mai tras, daca opresc motorul, scot cheia din contact 10 secunde si pornesc din nou dispare becul. apoi a inceput la2200-2300 rotatii sa fluere, am inteles ca este turbo. am facut un tester si nu scoate turbo decat 1600 de bari, cam putin. se paote curata cumva turbo?
apoi a inceput sa scoata fum alb la pornire si in mers dar nu tot timpul/ daca scoate cand o pornesc scoate in continuare pana o turez mai tare sau pana la 60 la ora si nu mai scoate. sunt zile la rand cand nu acoate fum si apoi iar scoate,mi se pare ca porneste cam greu bateria fiind noua de 2 saptamani., am inteles ca fumul si faptul ca nu trage se poate datora debilmetrului, cum pot verifica.
sunt niste motoare foarte pacatoase.
IMI PARE FOARTE RAU CA AM CUMPARAT O ASTEFEL DE MASINA
AS VINDEO SI DACA AS PIERDE MAI MULTE SUTE DE EURO DAR NIMENI NU SE INGHESUIE SA CUMPERE ASEMENEA MASINI.
VA ROG SA IMI RASPUNDETI DACA STITI CARE AR FI PROBLEMELE LA MASINA MEA
apoi a inceput sa scoata fum alb la pornire si in mers dar nu tot timpul/ daca scoate cand o pornesc scoate in continuare pana o turez mai tare sau pana la 60 la ora si nu mai scoate. sunt zile la rand cand nu acoate fum si apoi iar scoate,mi se pare ca porneste cam greu bateria fiind noua de 2 saptamani., am inteles ca fumul si faptul ca nu trage se poate datora debilmetrului, cum pot verifica.
sunt niste motoare foarte pacatoase.
IMI PARE FOARTE RAU CA AM CUMPARAT O ASTEFEL DE MASINA
AS VINDEO SI DACA AS PIERDE MAI MULTE SUTE DE EURO DAR NIMENI NU SE INGHESUIE SA CUMPERE ASEMENEA MASINI.
VA ROG SA IMI RASPUNDETI DACA STITI CARE AR FI PROBLEMELE LA MASINA MEA
- mad2max
- ***
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Fa un tester la cineva care stie ce inseamna valorile de acolo si verifica lichidele(nivelul de ulei, antigelul) si uita-te si cum arata motorul pe la buson(e posibil sa ai antigel in ulei, de aici fumul alb)
PS...Pe de alta parte cand e frig afara e normal sa scoata fum alb la pornire....depinde acum si in ce cantitate...
PS2....Daca e intretinut motorul asta te tine mult si bine(eu il am de 7 ani aproape)....daca nu, clacheaza ca oricare altul.
PS...Pe de alta parte cand e frig afara e normal sa scoata fum alb la pornire....depinde acum si in ce cantitate...
PS2....Daca e intretinut motorul asta te tine mult si bine(eu il am de 7 ani aproape)....daca nu, clacheaza ca oricare altul.
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Schimba filtrul de motorina Luca. Aceeasi chestie am patit si eu, doar ca la mine se manifesta in sarcina cea mai mare, adica la a 5-a dupa 120, dadea in nas si fum alb, la a 4-a pe la 90-100, la a 3-a pe la 70... Pana cand , o porneam si nu vroia sa se accelereze deloc iar pe teava fumalau en-gross. Dupa ce am schimbat filtrul de motorina, s-a rezolvat problema.