- Daniel.Alexandru
- OP
- 3 mesaje
- din 11 Nov 2012
- Vectra 2001
- Bucuresti
Daniel.Alexandru
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salutare, am un opel vectra b 2.2 dti din 2001 si de ceva timp imi apare in bord acel martor '' check engine '', tin sa precizez k, nu sta mereu aprins .... se aprinde si se stinge la un interval de 5-10 min ..... iar atunci cand martorul este aprins nu imi mai intra turbina si se tureaza foarte greu.
Cu 4 zile in urma m-am dus si am facut o diagnoza k sa vad exact care este problema. Cei de la service m-ai spus ca EGR-ul ar fi problema si urmatoarea zi l-am curatat, insa problema e ca nu s-a rezolvat. Ce am curatat eu ca fiind EGR, a fost o piesa ce se afla pe capacul de la admisie, insa unii dintre prieteni mi-au spus ca EGR-ul ar fi langa turbo. In primul rand as vrea sa stiu daca e bine ce am curatat, si daca nu ... unde exact se afla EGR-ul ? Sau daca crede altcineva ca nu EGR-ul ar fi problema si a patit ceva similar, va rog sa ma ajutati cu un raspuns si chiar cu o recomandare unde as putea sa o repar.
Cu 4 zile in urma m-am dus si am facut o diagnoza k sa vad exact care este problema. Cei de la service m-ai spus ca EGR-ul ar fi problema si urmatoarea zi l-am curatat, insa problema e ca nu s-a rezolvat. Ce am curatat eu ca fiind EGR, a fost o piesa ce se afla pe capacul de la admisie, insa unii dintre prieteni mi-au spus ca EGR-ul ar fi langa turbo. In primul rand as vrea sa stiu daca e bine ce am curatat, si daca nu ... unde exact se afla EGR-ul ? Sau daca crede altcineva ca nu EGR-ul ar fi problema si a patit ceva similar, va rog sa ma ajutati cu un raspuns si chiar cu o recomandare unde as putea sa o repar.
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Daniel.Alexandru
- OP
- 3 mesaje
- din 11 Nov 2012
- Vectra 2001
- Bucuresti
Daniel.Alexandru
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Dayro10
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Furtune de vacuum crapate, in concluzie vacuumul pe care il aveti pe traseu il pierde. Eroare este P0400, nici nu trebuie sa o mai pui pe tester pt ca simptomele zic totul . Uitati-va la tija de la turbina daca se trage la maxim atunci cand porniti motorul,daca nu se trage, inseamna pierdere de vacuum. Problema discutata de zeci de mii de ori, utilizati functia search intai.
T 2334 BF
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2014
- Mesaj Privat
stiu ca fac o mare greseala dar nu ma pot abtine.....o sa trec si pe la "prezentare" ca sa ma prezint sa dau ceva detalii despre mine si vectra mea. am si eu o problema asemanatoare.......va explic....in semafor,cu temperatura la 80 de grade de multe ori mi se aprinde martorul de avarie si nu mai trage.dureaza foarte putin,o duc in 2000 de turatii si isi revine imediat.deci la mn se intampla numai cand e motoru cald si opresc la semafor.in schim la drum intins nu are nici o problema(in momentu in care ajunge temperatura la 80 de grade sau mai sus.doar in semafoare,)
T 2334 BF
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2014
- Mesaj Privat
salut.va spun cum am rezolvat eu problema,am apelat la cunoscuti si necunoscuti in speranta ca ma vor ajuta sa rezolv problema.simptomele sunt cele pe care le am postat in mesajele anterioare.la mn s a rezolvat pur si simplu schimband pompa de vacuum.facea vacuum doar in turatii iar in semafor se aprindea check,va salut si sper ca va poate fi de folos.multi se rezuma la furtune egr si electrovalva....ei bine si pompa de vacuum se duce.eu am 280000 km