Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,101
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si fuge spatele unde vrea el!
Skip ads

  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Mr.Opel a scris:Nici eu. Intotdeauna am pus cauciucurile mai bune pe fata, unde e tractiunea.

@CristiNistor, de unde ai preluat textul?


Textul a fost preluat de aici, punctul numarul 6. Mai sunt articole cu alte sfaturi. De aici am preluat si textul cu perioada de utilizare a anvelopelor, care nu are un termen definit clar. Ma gendeam ca poate pentru a-si spori vanzarile ar fi putut spune sa fie schimbate la 3, 5 sau mai multi ani.

Consider ca articolele lor sunt de bun simt. Cine vrea sa le citeasca, o face si trage niste concluzii. Mai intervine si experienta ca sofer in anumite conditii de trafic si se aprofundeaza si mai mult cunostintele acumulate.
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Apoi te trezesti cu un berbec ud tot, derapand pe contrasens, la o duma aruncata pe forum.

Mai bine echipati toate rotile corespunzator si terminati balciul. Masina nu este un privilegiu si implica anumite costuri. Odata cu achizitia ei, ti le asumi. De-asta traim intr-o societate bazata pe reguli si respect reciproc - sau asa ar trebui.
Nu-ti permiti o pereche de cauciucuri de iarna? Las-o in parcare sau vinde-o.
  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Lotg a scris:Nu va luati dupa text. Puneti pe fata de iarna si pe spate de vara si dati pedala, ca acolo e tractiunea. Va convingeti singuri.


Citez de pe acelasi site pus mai sus:

Pentru maximum de siguranta si control asupra vehiculului in conditii de vreme rece, montati anvelope Cold Weather pe toate cele patru roti. Pentru a imbunatati performanta in timpul deplasarii, multi monteaza anvelope de iarna doar pe puntea din fata. In timp ce acest lucru este tentant, nu va oferi un optim de aderenta, performata sau nivel de securitate.

Montarea anvelopelor de iarna pentru puntea fata poate reduce aderenta spate. Puteti, de asemenea, sa riscati deraparea vehiculului (pentru tractiune pe spate) sau atunci cand incepeti virarea (tractiune pe fata sau spate).
Montarea a doar doua anvelope de iarna pe puntea din spate creste riscul de a conduce drept inainte atunci cand incercati sa luati o curba.

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Pai tocmai asta spuneam si eu. Daca pui cauciucuri bune doar pe fata, risti sa pierzi spatele intr-o curba.
In schimb observ, ca m-am exprimat gresit si reiese ca nu am fost de acord cu textul. Ba din contra, sunt de acord cu textul acela.
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Mihai_39 are perfecta dreptate
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Sunt de acord, ca Mihai are dreptate.

Dar noi ne-am referit la "daca ai doar doua mere in loc de patru, ce faci?" Ei bine, noi la aceast aspect am spus ca pentru a evita sa-ti fuga spatele, mai bine pui anvelopele mai bune pe spatele usor al masinii.

Normal ca cel mai bine e ,sa-ti iei toate patru de iarna si bune si noi si bla bla.
  • satwien

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Au aparut reglementarile UE pentru clasificarea anvelopelor in functie de performante (zgomot, consum combustibil, aderenta pe drum umed etc).
Am scos fum din Google cautand anvelope cu adevarat performante iar cele mai bune (culmea, nu sunt si cele mai scumpe) pe care le-am gasit ar fi PIRELLI WINTER 210S2
225/55 R16 95H. Pentru drum umed sunt clasificate "Clasa B", iar restul claselor nu ma intereseaza. Sunt curios, oare exista si anvelope "Clasa A"? Eu n-am gasit pana acum.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
probabil ai nevoie de senile ca sa nu aluneci...

oricum degeaba ai clasa A pentru ca tot soferul invarte de colac si apasa pe pedale...
acum doar se clarifica situatia, ai mai multe repere dupa care sa te orientezi cand cumperi cauciuce...
  • satwien

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns dar intrebarea mea era alta, exista anvelope de iarna Clasa A? Speculatiile pe langa subiect pot fi interesante dar nu sunt neaparat si relevante.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nici eu nu am gasit cu A pentru umezeala
probabil ca aceasta noua clasificare va face producatorii sa faca design-uri noi la cauciuce...
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu va agitati sa luati clasa A. Sunt foarte bune si alea mai slab clasate, cele cu rezultate medii in testele ADAC, si le gasiti la preturi bune. Eu am Sava eskimo S3 pe Corsa si S3+ pe Astra. Se comporta exemplar. Am vazut acum pe eticheta ca sunt clasa C la economie de combustibil si aderenta pe ud. In testul adac au rezultate medii, satisfacator.
Eu le-am luat din Cora la promotie, 25% reducere. Au fost vreo 1100 ron 4 bucati 205/55/16 anul trecut. Au si acum o promotie asemanatoare, la al doilea cauciuc pretul e la jumatate.

Debica frigo sunt si ele decente si pe la acelasi pret se invart.

Nu recomand resapate si marci de care n-a auzit nimeni ca nu stii ce cumperi, dar marcile mai populare facute de firmele mari de cauciucuri sunt in general bune.
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1996 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Si cele reconstruite sunt acceptabile daca nu mergi la raliu. Si eu sunt pentru toate 4 de vara/iarna , resping ideea de all-season . Am avut all-season pe super-nova si parca eram la patinuar. Totusi,decat sh mai bine reconstruite.Facand raportul pret-calitate sunt acceptabile.Dupa cum am spus ,cine merge la raliu sa-si puna noi si de firma
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
anvelopele mai "bune" se pun pe puntea care nu are tractiune. Motivul: cu tractiunea mai poti redresa ( ceva). Cu puntea fara tractiune, nu.

Legate de all season: am avut dunlop SP4 all season 5 ani - am fost multumit de ele. Nu m-au lasat, dar nici nu m-am aventurat aiurea.

Acum am vredestein snowtrac 3 - sunt mai bune, dar nu e foarte mare diferenta fata de cele dunlop.

Repet, conduc prudent si nu incerc sa le aflu limitele. Cee ce sfatuiesc pe toata lumea.
  • satwien

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Oare de ce trebuie sa luam de buna o afirmatie facuta de Michelin Romania dar care nu apare pe site-ul corporatiei (http://www.michelin.com)? Nu cumva in Romania, unde piata este dominata de anvelope ieftine si foarte ieftine, se aplica principiul "decat sa nu vand nimic - pentru ca am marfa scumpa - mai bine ma multumesc doar cu jumatate"? Adica sa vanda macar anvelope pentru spate, decat nimic. Parerea mea ...
Eu zic sa schimbati toate cele 4 anvelope, nu doar pe cele de pe puntea spate. Si nu uitati, anvelopele pot face diferenta intre un accident soldat cu raniti si un accident soldat cu decese (asta e din filmele de prezentare Michelin) Very Happy
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1996 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am luat anvelope de iarna reconstruite de la bp pneus cu 133 ron bucata.Parerea mea e ca sunt un compromis intre cele noi si cele sh(pe care eu le resping din start).Le voi pune pe jentile de tabla,pe gentile de aliaj am tot de la bp pneus si tot reconstruite , dar de vara(patru la fel).Deocamdata am luat 2 pe care le pun pe spate , peste 2 sapt mai iau 2 de acelasi fel si le pun pe fata.Eu nu prea o "calc" , deci nu cred sa am probleme. Voi ce parere aveti? A meritat?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
la acei bani eu zic ca da
depinde si de diametrul jantei
daca e 14" cred ca puteai gasi si noi la vreun coleg care nu le folosea
daca e 15" sau 16" da, consider ca e un pret foarte bun chiar si pentru anvelopele resapate...
mai ales daca iti da si garantie macar 1 an la ele se merita din plin...
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1996 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Sunt pe 14" si am garantie 2 ani. Poate gaseam la careva , dar nu prea vreau sa-i incarc pe altii cu "treburile mele.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pretul e foarte bun zic eu.
si garantie 2 ani...
sa le stapanesti sanatos si fara incidente...
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1996 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
mersi , sper si eu sa merite.Din cate am cautat pe net am vazut ca bp pneus sunt cele mai cautate anvelope reconstruite.Daca respecta tehnologia austriaca sunt bune , avand in vedere ca in Austria cauciucurile reconstruite au o pondere pe piata de peste 40%. Question
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR