Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Cand e motorul rece, merge neregulat si dupa ce se incalzeste merge normal dar parca nu mai pleaca "ca din pusca" ca inainte, parerea unanima e ca am cel putin un injector partial infundat.
Mi s-a recomandat de catre niste mecanici (pe care de altfel nu prea pun baza) sa folosesc o solutie de desfundat care se amesteca in benzina la plin.

Intrebarea e nu cumva solutia aia o sa dilueze tot jegul din rezervor, din conducte si o sa mi-l trimita in filtrul de benzina, eventual in pompa de injectie si injectoare?
Skip ads

  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
LEXXX a scris:Intrebarea e nu cumva solutia aia o sa dilueze tot jegul din rezervor, din conducte si o sa mi-l trimita in filtrul de benzina, eventual in pompa de injectie si injectoare?

Exact asta o sa se intample! Nu recomand curatarea injectoarelor cu solutie, ci NUMAI cu ultrasunete!
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ar ajuta si schimbarea regulata a filtrului/filtrelor de carburant...
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
LEXXX a scris:Cand e motorul rece, merge neregulat si dupa ce se incalzeste merge normal dar parca nu mai pleaca "ca din pusca" ca inainte, parerea unanima e ca am cel putin un injector partial infundat.
Mi s-a recomandat de catre niste mecanici (pe care de altfel nu prea pun baza) sa folosesc o solutie de desfundat care se amesteca in benzina la plin.

Intrebarea e nu cumva solutia aia o sa dilueze tot jegul din rezervor, din conducte si o sa mi-l trimita in filtrul de benzina, eventual in pompa de injectie si injectoare?


exact acceasi treaba am facut si eu ca tine si are aceleasi simptome exact de a doua zi de cand am bagat rahatul ala in rezervor
  • florin

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 B X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2004

  • Mesaj Privat
VectraDTI a scris:
LEXXX a scris:Intrebarea e nu cumva solutia aia o sa dilueze tot jegul din rezervor, din conducte si o sa mi-l trimita in filtrul de benzina, eventual in pompa de injectie si injectoare?

Exact asta o sa se intample! Nu recomand curatarea injectoarelor cu solutie, ci NUMAI cu ultrasunete!


Si ce service recomandati pt. operatiunea de curatare cu ultrasunete. Ca sincer nu prea am incredere in maimutele de la service sa isi bage mainile pe la motor. Crying or Very sad
  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
LEXXX a scris:Cand e motorul rece, merge neregulat si dupa ce se incalzeste merge normal dar parca nu mai pleaca "ca din pusca" ca inainte, parerea unanima e ca am cel putin un injector partial infundat.
Mi s-a recomandat de catre niste mecanici (pe care de altfel nu prea pun baza) sa folosesc o solutie de desfundat care se amesteca in benzina la plin.

Intrebarea e nu cumva solutia aia o sa dilueze tot jegul din rezervor, din conducte si o sa mi-l trimita in filtrul de benzina, eventual in pompa de injectie si injectoare?


Am pus si eu o porcarie de solutie de desfundat injectoarele si are aceleasi simptome exact de a doua zi dupa ce am pus in rezervor solutia ...si aveam fitru de benzuna nou (cred ca acum mi-e varza Mad )
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Din fericire nu am apucat sa fac ce mi-au zis aia, ca mi-a trecut si mie prin cap ce s-ar putea intampla, si am zis sa mai cer un sfat avizat
inainte sa fac o prostie, iar filtrele nu au nici 3000km (benzina + aer + ulei).

Nu-mi ramane decat sa pun aceeasi intrebare ca si sbirlut, unde as putea face operatiunea cu ultrasunete ieftin si bine?
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Stiu ca era unul cum vi dinspre Pta.Crangasi spre Pasajul Uverturii, pana sa inceapa blocurile pe dreapta (dupa Shell). Sunt mai multe serviceuri acolo (de gaz, de instalatii audio, spalatorie) printre care si unul care se ocupa de asa-ceva.
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Eu le-am curatat la DAN DON service (Vezi ca au reclama aici pe site, si au si site in .ro). A costat 2 milioane, si le-au curatat baietii de doua ori in aceiasi bani (ca erau jegoaaaase... Laughing ). Cu ultrasunete. Ba au curatat si alte subansamble care tin de alimentare (imi scapa care, a fost cumnata-miu la ei cu masina, eu n-am avut timp).

Din acel moment, masinuta porneste la sfert (inainte nu...) si pleaca ca din pusca.

Foarte de treaba, si mai ieftin poti gasi, dar nu cu mult (1,6 mil, la un turc nenorocit care m-a lasat balta).

Datele lor de contact le gasesti pe site (la Publicitate).
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cei care se plang atata de solutiile de curatat, detaliati cum le folositi? Stiti ca dupa ce ati facut un "tratament" tb. sa mergeti pana aproape ramaneti fara benzina? Ati respectat dozajul? Stiti ca dupa tratament tb. sa nu mai folositi asa ceva vreo 3000 km? Stiti ca dupa ce bagati aditivi tb. sa mergeti la drum intins, nu in oras? Curatarea injectoarelor nu are efect pe termen lung daca nu se curata tot circuitul, inclusiv rezervorul...
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am respectat exact ce scria pe doza. eram cu rezervorul jumate am pus doza chiar la pompa si imediat am facut plinul. deci am respectat intocmai.Acolo nu scria nimik de curatat rezervor Smile . Si nu scria nici ca trebuie sa mergi drum lung Smile . Oricum, intamplarea face ca atunci chiar am plecat cam la 120 km in alt oras. Asa ca... parerea mea e ca am respectat totul. Am mai facut plinul de atunci de 2 ori dar tot degeaba. Masina cand e rece e jale si nici cand e calda nu merge excelent. Problema mea e si alternatorul a nu baga destul cand o sa il schimb si pe asta o sa vad cum se comporta.

Si cu cei 3000 km care nu trebuie sa mai pui solutie.... fii sigur ca nu am sa mai pun in viata mea. Pana am pus motorul mergea perfect. De a doua zi... jale
  • rivo

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2004

  • Mesaj Privat
depinde ce solutii puneti ..eu folosesc o solutie de curatat injectoare si nu am avut astfel de probleme ..chiar se simt diferente..(sprinteaza mai bine masina, porneste mai usor..).. oricum dupa 1500 de km facuti cu benzina de la Petrom revine la starea initiala ... Evil or Very Mad

cum o folosesc? siplu
pun in jur de 45 de litri de benzina apoi pun solutia si fac un drum de 300 km (ma duc acasa Laughing ) .... apoi fac un plin si gata...

eu nu am avut probleme pana acum... o folosesc cam la fiecare 4000 de km (aproximativ)
  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
am respectat exact ce scria pe doza (era un 2+2).
Nu scria nimic de curatat rezervorul in ainte si nici ca trebuie sa mergi drum lung. ...oricum am mers pin aproape am ramas fara benzina si am mers si in afara si in oras si dupa am facut plinul. Masina merge mai prost de cind ma bagat solutia, pote sa fie doar o intimplare desi nu cred. S prea pote ca daca foslosesti regulat solutii de curatat sa ajute dar daca timp de citva ani nu ai folosit si folosesti dupa se pre pote sa iti dizloce mizeriile si sa iti fac alte probeleme.
Inca un lucru ciudat pe care l-amm observat si inca nu stiu ce za zis despre el e ca dupa ce am folosit solutia de curata injectoare am inceput sa am autoaprindere, adica cin momentul in care opresc masina motorul inca mai merge, normal ca nu in parametri normali dar inca mai merge si se ineaca, mi s-a intimpalt chiar sa scot cheia din contact de tot si motorul mergea (asa inecat), la service mi s-a spus ca am benzina proasta si asta imi cauzeaza autoaprinderea ... eu nu cred chestia asta, cred ca nu au stiut ce sa spuna si au dat-o pe benzina proasta. Oricum un lucru interesant e ca autoaprinderea se manifesta cind am benzina de la OMV (95 sau 9Cool iar cina alimentez de la MOL sau dian alta parte nu se manifesta asa ca pote ca e si ceva din benzina.... dupa cum spunem inca nu stiu ce sa zic asa ca imi put tot felul de ipoteze.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Autoaprinderea apare de cele mai multe ori (aproape mereu) deoarece benzina are cifra octanica (CO) prea mica. Eu n-am auzit pana acum de asemenea fenomen la motoare din generatia asta (X18XE)...
  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
e posibil sa nu fie autoaprindere ... dar atunci ce este ????
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Fi convins ca poate fi de la cifra octanica scazuta; gandeste-te ca la motorul tau CO95 este minim admis si suntem totusi in RO.ECU "simte" cifra octanica si regleaza avansul la aprindere in functie de asta dar cand valoarea e prea mica probabil trece in modul de functionare "default". Nu degeaba coreenii au motoarele reglate sa accepte benzine de pana la CO92... Principala "buba" a motoarelor moderne este aceea ca au raportul de compresie f. mare si asta e principala cauza pt. care ar putea aparea autoaprinderea.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
rivo, daca tu folosesti aceste solutii de curatare in mod constant e normal sa mearga bine motorul, pentru ca se curata concomitent si toate traseele de alimentare, si automat la urmatoarea curatare e foarte putin jeg care sa-ti omoare buna functionare a motorului, dar de exemplu in cazul meu dupa 53000 de km in care s-a acumulat mizerie in mod sigur o sa mi-l infunde de tot. Daca as fi pus de la inceput in benzina tratamentul de curatare de cand era masina noua nu cred ca as mai fi avut probleme acum, dar aste e Sad
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu am pus la masina mea veche pentru ca nu mergea perfect rotund la pornit dimineata, si avea peste 150 mii km.
Partea buna e ca nu s-a stricat nimic.
Partea proasta e ca nu am simtit cu nimic ca ar merge altfel.
Aditivul l-am pus dupa putin timp dupa ce am schimbat filtrul de benzina.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
L-ai mai schimbat de atunci? Cum arata?
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu stiu pentru ca am vandut masina intre timp.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR