Salutare. Ai trei variante:
1- apa iti curge de la TB(carburator) si se prelinge in zona injectoarelor, dupa care curge dupa galeria de admisie,pe motor. Verifica cele doua furtunase de apa care intra in TB.
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
2- apa iti curge pe motor de la racordul de apa care duce spre pompa de apa si se prelinge pe motor. Verifica racordul sa nu fie fisurat sau sa nu iti curga pe la imbinarea cu blocul motor, la pompa de apa.
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
3- apa iti curge "din motor" dintr-un dop de prelucrate:
Iti atasez si o imagine cu tot traseul de apa din acest tip de motor ca sa il intelegi mai bine..