Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Sunt nou pe forum și îmi cer scuze dacã nu am fost în stare sa gãsesc problema mea în comentarii anterioare. Am un opel astra 1.7 dti din 2001,am cumpãrat-o de 3 luni. Problema a început când am schimbat antigelul. Am golit instalația,am curãțat vasul de expansiune, am pus antigel.pana aici nimic deosebit.
In primul rând mi-a intrat aproape 5 litri(3 litri pana sa pornesc motorul și încã aproape 2 dupã). în al doilea rând am fost nevoit sa mai completez aproximativ 1,5 litri pana acum,iar când e motorul rece, dupã ce pornesc la drum,dau treapta 1,iar când dau a doua mi se aude undeva sub bord ca și cum ar curge apa prin conducte. Știe cineva care ar fi problema?
In rest mașina trage bine,merge bine,nu scoate fum etc.
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
posibil oringurile de la calorifer sau radiatorul de caldura (calorifer) spart.
Daca nu ma insel exista un tutorial pentru schimbarea acelor oringuri.


Am gasit: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=28253
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu pierde lichid pe nicaieri. M-am uitat peste tot,nu curge. Si pana sa ii schim lichidul nu am avut probleme.
Caldura baga cam dupa vreo 7-10 minute.


Ultima modificare făcută de radutzzu18 la Vin 09 Nov, 2012 8:08 pm
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pune mana pe mocheta de la picioarele pasagerului sau a soferului.
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am verificat si mocheta.e uscata.
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am observat ca in momentul ala nu mi se mai aprinde beculetul de pe butonul de recirculare aer.
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am reverificat mocheta(o verificasem inainte de a schimba antigelul). E uda.
O sa vad tutorialul pe care l-ai postat. sper sa ma descurc.
Mersi mult!
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Are cineva idee daca pentru a schimba oringurile de la radiator,trebuie neaparat sa-l dau jos? Sunt aproape sigur ca de acolo e problema,dar nu prea am o rampa sa desfac si de dedesupt
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri. Am rezolvat azi. Erau oringurile de la calorifer.
  • florin1402

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut ! Imi poate spune si mie cineva care este turul la calorifer cel de sus sau cel de jos ? Astra g Y17dt
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
normal ar fi apa calda sa intre pe jos in calorifer
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Revin cu o noua problema dar asemanatoare cu cea prezentata anterior. Am schimbat oringurile de la calorifer si nu mai pierde lichid pe acolo,nu pierde nici pe la pompa de apa si nici prin alta parte nu se vad urme de lichid. Dar totusi pierd lichid pe undeva, cam 300- 500 ml la 1000 km. Mentionez ca daca trec de 4000 de turatii, dupa un timp incepe din nou sa se auda pe sub bord ca si cum ar curge apa prin conducte(exact cum era când am avut oringurile sparte).
A mai intalnit cineva problema?
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Intr-un final am descoperit problema. Radiatorul de la intercooler s-a frecat de radiatorul masinii si a rezultat o mica fisura care in timp s-a marit si a inceput sa piarda mai mult.
am schimbat radiatorul cu unul sh i-am bagat apa distilata si toate bune pana pe la 1 octobrie cand m-am gandit sa inlocuiesc apa cu antigel intrucat venea frigul.
Acum surpriza, pierd cam 1 l la 1000 km si nu imi dau seama pe unde.
Oringurile le-am schimbat, radiatorul schimbat recent, nivelul la ulei e constant, nu scoate fum de nici o culoare...
Chiar nu imi imaginez de data asta ce ar putea avea
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
@radutzzu18 - https://www.clubopel.com/vie...sc&start=1180 rezolvarea mea si 90% si a ta in pagina 60
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc CoconeaValentin. Ai avut dreptate, tecile de la injectoare erau de vina,dar se pare ca si garnitura de chiuloasa.
Masina am dus-o in service intru-cat nu am gasit nici un mecanic competent in zona.
Mi-au trimis chiuloasa la rectificat(870 manopera+piese) si astazi urma sa monteze tot inapoi.
Tot in service ai facut operatiunea?
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Da. La service am facut. Pe acasa fac doar ce ma pricep ( curatat EGR, schimbat toba, schimbat termostat, placute frana... d-astea ). Bafta.
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Deci toata treaba ma costa in jur de 2700 lei. Ce i-or fi facut de banii astia, nu stiu. Ce stiu e ca lumea spune ca e cel mai tare service din Mangalia.
Sper macar ca lucrarea sa fie de calitate. Maine ma duc sa imi iau masina care de 2 saptamani sta in service pentru schimbare garnitura chiuloasa si teci injectoare(cam mult,nu?).
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Masina am scos-o din service dupa fix 3 saptamani. cost total 2885 lei.
Cine are de gand sa faca operatiunea asta trebuie sa se pregateasca de scos din buzunar!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR