- Suller Istvan
- OP
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Osciompekus
- **
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
nu prea am habar de mecanica.. insa din ce am auzit e riscant sa faci asa ceva... motorul e posibil sa nu reziste la asemena putere, Pistoane/supape etc.
Iti dai seama ca motorul e construit sa reziste la 60 de cai.. ce faci tu ii ridici cu 50% puterea.. nu prea cred ca cei din fabrica au construit pistoane/supape ca sa reziste la asa putere, nu ar avea rost.
Iti dai seama ca motorul e construit sa reziste la 60 de cai.. ce faci tu ii ridici cu 50% puterea.. nu prea cred ca cei din fabrica au construit pistoane/supape ca sa reziste la asa putere, nu ar avea rost.
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
nu stiu ce turbo vrea sati instaleze la 300euroi?poate 3000!
Doar instalatia de turbo(fara pistoane,supape..etc.) consta peste 1500euro!
Ca sa iti maresti puterea o sa trebuiasca alte pistoane,injectoare,admisie evacuare(modificata),supape..etc.
Uite o discutie asemanatoare
Doar instalatia de turbo(fara pistoane,supape..etc.) consta peste 1500euro!
Ca sa iti maresti puterea o sa trebuiasca alte pistoane,injectoare,admisie evacuare(modificata),supape..etc.
Uite o discutie asemanatoare
- Suller Istvan
- OP
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
In afara de materialele folosite ei nu castiga nimic pentru acest experiment? Sau se multumesc cu oportunitatea de a-si incerca mana pe un motor...
Probabil ca vor sa puna doua garnituri pentru ca le este frica sa nu faca compresie mare incat sa se beleasca pistoanele/bielele.
Eu sunt de parere ca ori cei de acolo nu stiu ce vorbesc, ori esti tu prea credul.
Nu se poate, oameni buni! Toata lumea vrea turbo si culmea, cei care vor o spun doar asa ca suna bine dar nu constientizeaza ce presupune operatiunea.
Pana acum, cred ca zece oameni de pe forum s-au lansat in astfel de afirmatii si nimeni n-a facut asta. Daca la inceput erau subiecte de discutii gen interesante sau motiv de amuzament, acum deja arata ca niste subiecte de slaba calitate. Imi cer scuze pentru offtopic.
Probabil ca vor sa puna doua garnituri pentru ca le este frica sa nu faca compresie mare incat sa se beleasca pistoanele/bielele.
Eu sunt de parere ca ori cei de acolo nu stiu ce vorbesc, ori esti tu prea credul.
Nu se poate, oameni buni! Toata lumea vrea turbo si culmea, cei care vor o spun doar asa ca suna bine dar nu constientizeaza ce presupune operatiunea.
Pana acum, cred ca zece oameni de pe forum s-au lansat in astfel de afirmatii si nimeni n-a facut asta. Daca la inceput erau subiecte de discutii gen interesante sau motiv de amuzament, acum deja arata ca niste subiecte de slaba calitate. Imi cer scuze pentru offtopic.
- Suller Istvan
- OP
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
- BeWaRe
- **
- 170 mesaje
- din 11 Oct 2005
- Kadett 1988
- Bucuresti
BeWaRe
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2005
- Mesaj Privat
Poate ii pune de unde stiti voi ...Are oameni vreo turbina oarba prin curte o pune si a luat si el 300 de € ...Acum sincer sa fiu nu este asa greu de crezut am vazut in Bucuresti un olict alb cu o tubina de dimensiunile unui pumn , care nu avea nici pistoane nici supape schimbate acum performantele nu stiu care sunt dar stiti si voi ca romani sunt inventivi si gasesc ei o sarma si un cleste ca sa faca ingineria sa-l duca pana acasa ...In ce prveste costurile si calitatea unei adevarate lucrari de gen sunt de acord cu baieti...bafta
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Am modificat de curand o masina...nu conteza marca doar adaptare turbina marita....500 E fara manopera. Un motor turbo fata de cel aspirat ,are pompa de ulei cu debit marit pentru circuitul suplimentar de ungere al turbinei,circuit de ungere,functie de tipul turbinei circuit de racire cu apa,intercooler fara de care vei avea un turbo doar cu numele, pistoanele sunt unse si racite suplimentar cu un sistem de diuze indreptate de jos in sus spre capul pistonului, radiator de ulei sau schimbator de caldura apa ulei ...binenteles tubulatura de rigoare. Decomprimare cu doua garnituri de chiuloasa ..nici vorba se calculeaza doar inaltimea noii garnituri de chiuloasa tinand cont de raportul de comprimare initial,presiunea pe care o vom avea in circuit si se executa o garnitura de grosimea stabilita pe comanda care in nici un caz nu are grosimea celor doua.Urmeaza modificare circuit evacuare care include flansa de fixare a turbinei, si alt circuit de admisie.
Astea au fost doar modificarile care tin de mecanica...urmeaza dupa aia partea de soft.Nu mai contiunui pentru ca nu am de gand sa te conving sa renunti ...vreau doar sa stii de la inceput ce inseamna aceste lucruri si mai ales sa pleci la drum cu impresia gresita ca un motor turbo e doar un motor cu o turbina si atat.
Daca totusi vrei sa faci respectivele modificari astept amanunte...si poate reusesc sa te ajut macar cu un sfat.
Astea au fost doar modificarile care tin de mecanica...urmeaza dupa aia partea de soft.Nu mai contiunui pentru ca nu am de gand sa te conving sa renunti ...vreau doar sa stii de la inceput ce inseamna aceste lucruri si mai ales sa pleci la drum cu impresia gresita ca un motor turbo e doar un motor cu o turbina si atat.
Daca totusi vrei sa faci respectivele modificari astept amanunte...si poate reusesc sa te ajut macar cu un sfat.
- Suller Istvan
- OP
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
gula
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: deva
- Masina: Kadett 1987 1,3nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
salut suller ce tia zis mecaNIK este perfect doar ca in cazul tau daca nu montezi intercooler iti va lua foc in carburator deoare ce in turbina aerul se incalzeste in jur de 100- 150 grade celsius si cad va ajunge an contact ca amestecul carburant cam ce se intampla ?
ai grija sa nu fie experiment pe bani tai
ai grija sa nu fie experiment pe bani tai