liviu 75
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salut pe cei de pe forum si va rog sa ma jutati daca se poate.
Motor 1,7DT . Dupa repararea alternatorului, (schimb releu ,diode si rulmenti ) la o zi dupa montaj la turatii mai mari de 2500 clipeste martorul bateriei din bord.
Dupa schimb cu alt alternator la fel, la turatii mai mari de 2500 clipeste martorul bateriei din bord. Solutii?
Stie cineva marca si ce scrie pe alternatoarele de vauxall, Anglia?
Motor 1,7DT . Dupa repararea alternatorului, (schimb releu ,diode si rulmenti ) la o zi dupa montaj la turatii mai mari de 2500 clipeste martorul bateriei din bord.
Dupa schimb cu alt alternator la fel, la turatii mai mari de 2500 clipeste martorul bateriei din bord. Solutii?
Stie cineva marca si ce scrie pe alternatoarele de vauxall, Anglia?
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
liviu 75
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2012
- Mesaj Privat
salut multumesc problema rezolvata, dupa ce astazi nu se mai aprindea martorul din bord la punerea contactului si dupa pornire martorul clipea tot mai des , la masuratori altelnatorul nu incarca nimic pe tester nici o eroare, problema a fost gasita in contact slab in mufa de deasupra plusului bateriei cea maro cese desface prin invirtire gasita accidental prin miscarea acesteia. Conluzia 2 alternatoare ok nu pot bate un contact slabit.
Raman cu intrebarea ptr posesorii de Vauxal 1,7 DT ce marca de alternatoare au si ce scrie pe ele date tehnice.
Multumesc.
Raman cu intrebarea ptr posesorii de Vauxal 1,7 DT ce marca de alternatoare au si ce scrie pe ele date tehnice.
Multumesc.