- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
AdamOpel a scris:verifica daca ecu iti da tensiune?ajunge pana la releu?cand pui contactul(fara sa pornesti) se aude motorul sau releul?cateva secunde.
jos la stalpul din stanga dai jos capacul si vei vedea o mufa acolo iti trece si pt pompa de benzina.
are legatura comanda injectorul,in delcou are un senzor de rotatie si da semnal in ce pozitie se afla supapele.
jos la stalpul din stanga dai jos capacul si vei vedea o mufa acolo iti trece si pt pompa de benzina.
are legatura comanda injectorul,in delcou are un senzor de rotatie si da semnal in ce pozitie se afla supapele.
salut...in releu ajunge curent...cand pun contactul releul tzacane (l-am si schimbat oricum) insa pompa de benzina nu se aude....asadar am tras un fir de la plusul releului la plusul pompei....acum cand pun contactul tzacane si releul si merge si pompa cateva secunde...Rezultat: masina porbeste dar mere neregulat si dupa 5-10 minute se ineaca.....
Oricum..am realizat uramtoarele si va rog sa imi spuneti ce ar fi:
-cand astup furtunul ala care intra in capacul filtrului de aer masina arunca benzina din carburator
-cand astup carburatorul sau furtunul acela de aer in vasul de "expansiune" imi ajunge ulei...respectiv o spuma maronie care e unsuroasa...
Intrebare: Inseamna ca motorul e dus ? E normal ca astupand furtunul ala de aer sa arunce benzina ?
E normal sa ajunga ulei in vasul de expansiune ? In plus bujiile le inegreste dupa 5 minute si masina scoate fum.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Deci, tu ai asa:
1. O problema cu firele care duc de la releul de pompa la pompa de benzina. Nu au continuitate sau de fapt tu ai tensiune de comanda pe releu dar nu ai tensiune de forta. Sau contactele de la releu sunt cam duse de oboseala. E simplu rau. Cu aparatul de masura pe voltmetru, ai 2 fire groase la releu, pui aparatul pe acele fire. Ar trebui sa ai tensiunea bateriei. Cand iti cupleaza releul ar trebui sa ai 0V. Daca ai 12-14V atunci contactii sunt varza. Daca ai 0V atunci firele catre pompa sunt nasoale.
2. O problema cu garnitura de chiulasa. In nici un caz nu trebuie sa ajunga ulei in apa, de aici ardere incompleta, mers nasol motor.
3. N-am inteles prea bine ce, care furtun astupi dar benzina nu trebuie sa sara dinspre injector in sus.
1. O problema cu firele care duc de la releul de pompa la pompa de benzina. Nu au continuitate sau de fapt tu ai tensiune de comanda pe releu dar nu ai tensiune de forta. Sau contactele de la releu sunt cam duse de oboseala. E simplu rau. Cu aparatul de masura pe voltmetru, ai 2 fire groase la releu, pui aparatul pe acele fire. Ar trebui sa ai tensiunea bateriei. Cand iti cupleaza releul ar trebui sa ai 0V. Daca ai 12-14V atunci contactii sunt varza. Daca ai 0V atunci firele catre pompa sunt nasoale.
2. O problema cu garnitura de chiulasa. In nici un caz nu trebuie sa ajunga ulei in apa, de aici ardere incompleta, mers nasol motor.
3. N-am inteles prea bine ce, care furtun astupi dar benzina nu trebuie sa sara dinspre injector in sus.
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
masurat la pompa am 1 - 2 Volti, la releu am 12V de aceea am tras firul ala de la releu direct la pompa...si acum pompa amorseaza, ma rog face presiunea aia cand pui contactul..insa am dat-o din una in alta....am crezut ca s-a rezolvat...dar masina se ineaca si baga ulei in apa.....si nu imi dau seama care naiba e leagatura pentru ca inainte sa am problema cu pompa masina mergea.
Sa opreasca ECU cumva alimentarea cu benzina din cauza ca ajunge ulei in apa si simte vreo scadere a presiunii ? Ca doar asa fac legatura......sau sa fie pura coincidentza
Martorul in bord sta aprins...si inainte statea dar se mai si stingea...nu reusesc sa citesc codul cu agrafa deoarece am pini aia complet aiurea pozitionati fata de orice am gasit pe net....si nu jtiu pe care sai unesc.
Sa opreasca ECU cumva alimentarea cu benzina din cauza ca ajunge ulei in apa si simte vreo scadere a presiunii ? Ca doar asa fac legatura......sau sa fie pura coincidentza
Martorul in bord sta aprins...si inainte statea dar se mai si stingea...nu reusesc sa citesc codul cu agrafa deoarece am pini aia complet aiurea pozitionati fata de orice am gasit pe net....si nu jtiu pe care sai unesc.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
cobbra
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Ascona 1988 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2007
- Mesaj Privat
am si yo o ascona c16nz si nu imi merge pe benzina doar pe gpl. Nu gasesc firele de alimentare la pompa de benzina.cand am cumparat masina mergea doar pe gpl pompa de benzina era sub masina aproape de rezervor dar nu era legata.Ma ajuta cineva si pe mine ca sa gasesc firele?Opel Ascona An fab `88 motor C16NZ Va rog