Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Vã salut!
In primul rand, dețin un Opel Astra H, 1.3 cdti, adus din germania cu 132000 km recent, anul fabricației fiind 2007.La scurt timp dupã achiziționare, i-am schimbat filtrele și uleiul (Mann, GM 5w40-cred;sigur cel indicat pt motorul meu),ulterior i-am schimbat bujiile, cãci pornea greu la rece. În fine, la un moment dat am început sã sesizez un fasait care venea din zona motorului când ajungeam la 1800 de turații, pana în 2000.am citit în alte posturi și mulți spuneau ca e normal și ca probabil eu nu sesizasem pana atunci. Ulterior, a început sã se audã un fasait mai puternic și nu numai când intrã turbina ci la accelerație, cât și la decelerare. Am fost la un mecanic, ce a scos furtunasul de la turbina, ceea ce elimina fasaitul. Precizez ca se auzea și pe loc la accelerare. Dumnealui mi-a spus ca turbina este obosita și ca astea sunt semnele pe care le da, doar ca mai merge fãrã probleme. Acum mã gândesc, oare nu poate fi vreun furtun, sau vreo scãpare prin instalație?
Am cãutat alte posturi asemãnãtoare, dar nu am gãsit nimic concret, motiv pt care adresez aceasta întrebare!

Mulțumesc anticipat!
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Daca ai spus ca ai schimbat bujiile, ai verificat sa nu-ti scape pe filet compresia din camera de ardere ? Deobicei cand ai un furtun spart, fasaie cand turbina baga presiune, in niciun caz la decelerare.
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Sincer,nu am verificat,dar ma gandesc ca daca ar fi fost de la asta, s-ar fi auzit si dupa ce a fost scos furtunasul de la turbina.
Am mai citit in alte posturi ca unii ar mai da vina pe ulei,care ar putea cauza fasait-ul asta.Ce relevanta are?
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu are nicio treaba uleiul ... Daca spui ca fasaitul a disparut dupa ce ai scos furtunul, inseamna ca ai o fisura pe la un furtun sau chiar intercooler in cel mai rau caz, dar rar. Scoate fiecare furtun in parte, indoaie-l si uita-te pe toate partile si vei avea surpriza sa gasesti o fisura mica incat sa-ti fasaie din cauza pierderii presiunii pe acolo.
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
In weekendul asta am sa fac asta,ca sa fiu cu inima impacata daca e chiar turbina,caci asa tot stau in dubii.
Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR