alxblade
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Vã salut!
In primul rand, dețin un Opel Astra H, 1.3 cdti, adus din germania cu 132000 km recent, anul fabricației fiind 2007.La scurt timp dupã achiziționare, i-am schimbat filtrele și uleiul (Mann, GM 5w40-cred;sigur cel indicat pt motorul meu),ulterior i-am schimbat bujiile, cãci pornea greu la rece. În fine, la un moment dat am început sã sesizez un fasait care venea din zona motorului când ajungeam la 1800 de turații, pana în 2000.am citit în alte posturi și mulți spuneau ca e normal și ca probabil eu nu sesizasem pana atunci. Ulterior, a început sã se audã un fasait mai puternic și nu numai când intrã turbina ci la accelerație, cât și la decelerare. Am fost la un mecanic, ce a scos furtunasul de la turbina, ceea ce elimina fasaitul. Precizez ca se auzea și pe loc la accelerare. Dumnealui mi-a spus ca turbina este obosita și ca astea sunt semnele pe care le da, doar ca mai merge fãrã probleme. Acum mã gândesc, oare nu poate fi vreun furtun, sau vreo scãpare prin instalație?
Am cãutat alte posturi asemãnãtoare, dar nu am gãsit nimic concret, motiv pt care adresez aceasta întrebare!
Mulțumesc anticipat!
In primul rand, dețin un Opel Astra H, 1.3 cdti, adus din germania cu 132000 km recent, anul fabricației fiind 2007.La scurt timp dupã achiziționare, i-am schimbat filtrele și uleiul (Mann, GM 5w40-cred;sigur cel indicat pt motorul meu),ulterior i-am schimbat bujiile, cãci pornea greu la rece. În fine, la un moment dat am început sã sesizez un fasait care venea din zona motorului când ajungeam la 1800 de turații, pana în 2000.am citit în alte posturi și mulți spuneau ca e normal și ca probabil eu nu sesizasem pana atunci. Ulterior, a început sã se audã un fasait mai puternic și nu numai când intrã turbina ci la accelerație, cât și la decelerare. Am fost la un mecanic, ce a scos furtunasul de la turbina, ceea ce elimina fasaitul. Precizez ca se auzea și pe loc la accelerare. Dumnealui mi-a spus ca turbina este obosita și ca astea sunt semnele pe care le da, doar ca mai merge fãrã probleme. Acum mã gândesc, oare nu poate fi vreun furtun, sau vreo scãpare prin instalație?
Am cãutat alte posturi asemãnãtoare, dar nu am gãsit nimic concret, motiv pt care adresez aceasta întrebare!
Mulțumesc anticipat!
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
alxblade
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Nu are nicio treaba uleiul ... Daca spui ca fasaitul a disparut dupa ce ai scos furtunul, inseamna ca ai o fisura pe la un furtun sau chiar intercooler in cel mai rau caz, dar rar. Scoate fiecare furtun in parte, indoaie-l si uita-te pe toate partile si vei avea surpriza sa gasesti o fisura mica incat sa-ti fasaie din cauza pierderii presiunii pe acolo.
alxblade
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat