Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • al3sc
  • Suspendat
  • 50 mesaje
  • din 06 Sep 2009
  • Astra 2001 Z16XE
  • Constanta
  • al3sc

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
1405 apare de obicei cand scoti mufa din el si pornesti fara
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
MVPAndrey a scris:.Pana la urma cand se opreste ii pun un fir si pornesc pompa de benzina pe direct si porneste masina.Daca scot firul se opreste...De unde ar putea fi problema?
Daca vrei masina standard,inlocuiesti ECU,daca nu,coectezi un fir dupa o siguranta,ce are +(plus),dupa punerea contactului si alimentezi cu el comanda releului pompei de benzina.E o varianta provizorie,care de multe ori ramine...,definitiv.
  • MVPAndrey

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2012

  • Mesaj Privat
si cam cat m-ar costa un ECU..sau sa-l repar pe cel existent?
  • ciuci

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,,,,am si EU o problem a la o zafira a,,z16xe,16v,,2001,,,,,and franez Mai brusc say and Scot din viteza pe liber,,say and schimb viteza de la mare la mic,,,,mi se opreste motorul si I I a par becurile de contact in board,,,,,,poate site cineva sigur can de la ce are putea fi,,,,,EU pana sa I I fac timp sa ajung la in servis, EU banuiesc CA ar fi de VI a breo bujie care nu merge cum trebuie,,,,,,bujiile le am pe cele cu care a vent masina din germania,,nu am umblat pa a a um la ele,,,,a vent masina cu 191 000 km si a um am 195970km,,,,,,,Dec I am facut aproape 5000km cu bujiile venite din germania si cine stie cat I km a Mai facut neamtul pe acolo,,,,astept in raspuns plate site cineva sigur de la ce are putea fi,,,,,,,,,say plate trebuie curatat eg-ul si clapita de acceleratie,,,,,astept raspuns
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ciuci ai EGR gripat
  • MVPAndrey

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2012

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
MVPAndrey a scris:.Pana la urma cand se opreste ii pun un fir si pornesc pompa de benzina pe direct si porneste masina.Daca scot firul se opreste...De unde ar putea fi problema?
Daca vrei masina standard,inlocuiesti ECU,daca nu,coectezi un fir dupa o siguranta,ce are +(plus),dupa punerea contactului si alimentezi cu el comanda releului pompei de benzina.E o varianta provizorie,care de multe ori ramine...,definitiv.


De unde as putea lua un plus dupa punerea contactului? eu am un plus dar e permanent si de fiecare data trebuie sa scot firul..Cateodata il mai uit si ramana fara baterie.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Plus ai permanent dupa punere contact prin releul principal. Lipseste masa care e facuta prin ECU doar dupa ce dai la demaror. Deci masa apare cand ECU o da, adica demaror sau functionare motor. Daca nu vede cip cheie ECU iar nu da masa inclusiv cand dai la demaror.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Provizoriu,pina iti repari sau inlocuiesti calculatorul,scoti firul moro/verde, din cupla releului pompei de benzina(ce ar fi trebuit sa comande releul cu masa din calculator) si montezi alt fir in cupla,capatul fiindu-i legat la masa masinii. Atit si nimic mai mult,nu vei mai avea grija pompei de benzina,va porni si se va opri comandata de contactul cu cheie.Ar mai fi o posibilitate sa faci o punte intre comanda(pe minus) releului -Engine control- si comanda releului pompei de benzina(dupa scoaterea si izolarea firului original din cupla).Aceste relee vor cupla in celasi timp(la punerea contactului) in ambele cazuri. Releele sunt pozitionate alaturi,in habitaclul motor.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Beleaua e alta, in caz de impact ECU taie alimentare pompa ca sa nu iei foc. In plus pe pozitia II ECU nu alimenteaza pompa, asta pentru cei care stau cu cheia in asa pozitie din diverse motive.
Merge smecheria dar exista si riscuri.
Masinile noi intrerup alimentare pompa la impact, au capsa pirotehnica pe baterie, activeaza singure lumini interior si avarie, deschid portierele, coboara geamurile...
Am discutat anul trecut cu doi 'avansati', au decuplat la neghioaba aia 2 baterii si ea nimic, mai avea una ascunsa rau de tot.
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Dan, esti sigur la la astra / vectra b din 2001 z16xe, in caz de impact, ECU taie alimentarea la pompa ca sa nu arunce toata benzina afara ?

Am auzit pareri si pareri, si de asta intreb.

Carpeala asta cu masa la pompa o aveam si eu facuta de dinainte sa cumpar masina ( probabil vechiul proprietar ca sa nu schimbe ecu a preferat sa lege pe direct pompa),practic cand puneam contactul se auzea pompa (binenteles ca aveam si P0230 eroare ). Dupa ce am schimbat ECU , nu a mai fost nevoie de carpeala. Ciudat ca si dupa ce am schimbat ECU a mai aparut o singura data p0230 , am sters-o, am mai mers ~2000 de km de atunci si nu a mai aparut.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Aproape sigur, in mod normal ECU decupleaza releul principal, aici inca dau cu presupusul.
Masinile mai noi taie alimentaterea, aprind lumini interioare, pun avariile etc. Unele au peste 2 baterii, am vorbit cu mecanici care dupa ce au decuplat doua masina era alimentata Question
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Calculatorul motorului nu comunica cu SRS-ul in managementul motorului,deci in caz de impact,nu se opreste pompa.Nu stiu care releu poate fi numit "principal",cel ce alimenteaza calculatorul(engine control relay) sau cel ce alimenteaza(cu curent) pompa de benzina+injectoare? Se poare da o marca de masina,cu un numar mai mare de 2 acumulatori?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De exemplu la Astra G K18 este releu principal si K16 releu pompa.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Astra G ? Ce model,cod motor,posibil sa ai dreptate,dar e bine sa vorbim de acelasi lucru...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR