dragos100
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2007 h 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
dragos100
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2007 h 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mycky22
- **
- 125 mesaje
- din 09 Mar 2011
- Astra 2005 z17DTL
- Iasi
mycky22
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2011
- Mesaj Privat
imi cer mii de scuze dak nu am postat bine..am si eu o problema cu masina(opel astra h 59kw): de vreo 2 zile knd o pornesc se tureaza singura pana la 1200-1400turatii/min, iar in dimineatza aceasta nu a mai vrut sa-mi porneasca dezaburirea ptr parbriz, mi s-a aprins martor motor, ABS. dupa amiaza am incerc sa plec cu ea si nu a vrut sa mai porneasca deloc: cand pun contactul se aprind toti martoti ,iar knd duci cheia in treapta 2 spre pornire mi se stinge toate luminile din interior inclusiv martorii din bord. sper k am fost destul de explicit. s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema?
multumesc anticipat!
multumesc anticipat!
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mycky22
- **
- 125 mesaje
- din 09 Mar 2011
- Astra 2005 z17DTL
- Iasi
mycky22
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Daca tot se umbla la alternator ar fi bine sa se schimbe si simerigul dintre pompa de vacuum si alternator daca se vad urme de ulei si eventual mesterul sa-l pozitioneze cu 1mm decalat fata de locul unde a lucrat cel vechi deoarece se formeaza sant in ax si cel nou va tine mult mai putin decat normal.Uleiul din alternator impreuna cu praful de carbune rezultat din frecarea acestora cu inelele colectoare formeaza o pasta conductoare care mai 'ajuta' la uzura rapida a alternatorului.Manopera,punte redresoare,releu+carbuni si simering aprox 400-450ron si e ca nou.