dorin01
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
am si eu la astrag din 2003 o bataie uni zic ca sunt tachetii altii ca e evacuarea din fata,la relanti se aude pina la turatii mari ,cand accelerez pe loc de la relanti la 3500 turatii se aude ca si cum ar fi niste site care se lovesc,de fapt un zgomot ragusit sa fie sitele din esapamentul din fata care face legatura cu motorul ,am desfacut masca de la evacuare fata nu se vedea nimic spart acolo am crezut ca e teava sparta ,ce sa fie? Cand accelerez ,cand trec printre masini stationate cu geamul deschis se aude acel zgomot ragusit,chiar nu stiu ce sa fie,fum nu scoate la evacuare intre chiuloasa si esapament,asa ca exclud garnitura,un mic fasait se aude sub motor la acel racord ,dar nu de acolo se aude aceea raguseal,consum bun,masina trage bine,i-am schimbat distributia,merge ok numai acel sunet parca este ragusita.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
si acel zgomot persista cand este rece sau cald motorul? la mine de exemplu pe 1.7 dti iarna de la 0 grade in jos (aproximativ) pana se incalzeste motorul face ca un tractor zici ca se loveste metal pe metal uleiul folosit este 5w30, inca studiez problema, iar zgomotul tau este de genul subturat cand merge masina sub ~1500 de ture de iti infunda si urechile, de curiozitate ce motor ai?
dorin01
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
am motor 1.6 16v benzina ulei 10w 40,acel zgomot se aude de cand pornesc masina indiferent ca este rece sau cald motorul,parca ar fi bataie de tacheti sau de toba sparta ragusita ,dar asta se aude la motor,dew cand am luat-o,sa fgie cumva sitele din catalizator asa mi-a zis cineva ,ca din cauza alora e ragusita,sa le scot.
moroshanu- Suspendat
- 249 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
o metodã de a verifica etanșeitatea evacuãri este urmãtoarea:
cu o mãnușã de cauciuc (sau fãrã) pe mânã opturezi eșapamentul, dacã totul este etanș la relanti moare motorul. Dacã motorul merge și cu eșapamentul astupat, cautã gaura. S-ar putea sã fie la racordul flexibil, dar am mai vãzut și galerii de evacuare fisurate.
cu o mãnușã de cauciuc (sau fãrã) pe mânã opturezi eșapamentul, dacã totul este etanș la relanti moare motorul. Dacã motorul merge și cu eșapamentul astupat, cautã gaura. S-ar putea sã fie la racordul flexibil, dar am mai vãzut și galerii de evacuare fisurate.
dorin01
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
moroshanu- Suspendat
- 249 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
Pentru a schimba racordul flexibil de la eșapament ai nevoie de un sudor bun. Nu recomand experimente. Racordul costã aproximativ 100-150 lei, dar dacã nu este sudatã exact la lungimea și unghiul inițial se va rupe repede dar va și lovi în caroserie provocând zgomote și vibrații neplãcute. Recomand sã apelezi la cineva care se pricepe la asta.