Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • GEOLID

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
am cumparat de curand un opel corsa c din germania,din 2000,motor 1.0l,tipZ10ZE ,BENZINA.distributie lant,98600km.inainte de a cumpara masina propietarul din germania a spus ca motorul mananca apa si incalzeste.am mers cu ea la un service privat si a dat jos termostatul k era blocat, dupa care a schimbat garnitura de chiluasa si bineinteles garnitura distributie,baie ulei si culbutori.a schimbat uleiul,filtrul de ulei si a pus antigel. cand am plecat mi-a spus sa urmaresc antigelul in vasul de expansiune si sa completez.In cei 1900 km pana acasa am completat cu aproape 2 litri de apa(cam la 600 km ramaneam faraa apa in vas),am mers cu o viteza intre 80-110 km pe ora.In tara am pus un termostat nou,am schimbat antigelul ssi problema este ca la fel raman fara apa in vas cam la 100km,dimineata cand motorul este rece porneste la sfert de cheie ,dupa ce se incalzeste are momente cand nu porneste deloc ca si cum e bateria dusa si trb. sa dau vreo 4 chei sa porneasca si atunci cand porneste scoate apa pe teva si scoate un fum de nu te vezi....dupa 1-2 km de mers merge bine,nu mai scoate fum,sau are momente cand porneste si daca nu o accelerez moare motorul , Sad Sad Nu stiu ce sa ma mai fac......am fost cu ea la service la tester....au aparut vreo 10 erori,le-a sters ,si dupa accea nu a mai aparut nimic.Am schimbat si cele 3 bujii.Va rog puteti sa ma ajutati sa imi spuneti ce sa intamplat si ce trebuie sa fac? ce nu am spus este ca cei de la RAR au turato de au inebunito Embarassed Va multumesc!
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
este spuma in ulei? nu se pierde antigel prin instalatia de incalzire? Te-ai uitat dupa bord la calorifer?
Daca scoate fum alb pe esapament atunci ajunge antigel in cilindrii....
se mai poate sa fie fisurat blocul motor..
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@GEOLID,la tine e destul de urata treaba.cei de la RAR sant obligati sa tureze motoarele pentru ca asa afla noxele cu motorul in relantiu testerul si analizatorul de gaze nu le arata nimic,asa se procedeaza la orice motor,e normal.daca motorul tau la rece porneste normal,si cald da semnele pe care le descri iata explicatia:1-PLANEITATEA CHIULOASEI SI GEOMETRIA BLOCULUI MOTOR NU A FOST VERIFICATA cand ai schimbat garnitura.asta ar fi varianta optimista.2-EXISTA O MICA FISURA UNDEVA LA BLOC MOTOR<de regula spre partea de sus la alezajul pe care pistonul face ciclu motor>care se dilata si iti baga apa in capul pistonului acesta scotindo pe esapament,sau o fisura in chiuloasa.care e in dreptul pistonului,.sfatul meu:du masina intrun atelier,masina sa stea acolo pana a doua zi nepornita sa se dea jos chiuloasa asa se opserva la care piston sa adunat apa<e vorba de picaturi> sau unde sant "pete"daca e ok verifica chiuloasa.lucrul e clar pistoanele iti sot antigelul pe esapament la cald<DILATARE>.BAFTA SI DRUMURI BUNE!
  • GEOLID

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc,pt sfaturi!Am dus azi masina la un mecanic. Mai vb dupa ce da jos chiuloasa.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
GEOLID schimba chiulasa,daca era o fisura in blocu motor,presiunea din cilindri este mai mare decat a apei din vas,deci trebuia sa dea apa afara pe la busonu vasului de expansiune,chiulasa ta poate fi fisurata pe traseul admisiei sau al evacuarii,din spusele tale tin sa cred ca este fisurata pe admisie(GEOLID.In tara am pus un termostat nou,am schimbat antigelul ssi problema este ca la fel raman fara apa in vas cam la 100km,dimineata cand motorul este rece porneste la sfert de cheie ,dupa ce se incalzeste are momente cand nu porneste deloc ca si cum e bateria dusa si trb. sa dau vreo 4 chei sa porneasca si atunci cand porneste scoate apa pe teva si scoate un fum de nu te vezi....dupa 1-2 km de mers merge bine,nu mai scoate fum,sau are momente cand porneste si daca nu o accelerez moare motorul.......)
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@nicunicu ,din pura curiozitate,daca blocul are fisura si apa ajunge direct in capul pistonului nu crezi ca apa va fi eliminata impreuna cu gazele rezultate in urma arderi pe evacuare?faptul ca :"NU O ACELEREZ MOARE MOTORUL"nu indica o ardere insuficienta a amestecului carburant? eu am intalnit si acest caz.Orium eu am spus ca poate sa fie una dintre cauze,in cea ce priveste chiuloasa ai dreptate 100%100.Sa asteptam sa vedem ce are sa gaseasa colegu,sper sa iasa ieftin si de calitate.Drumuri bune
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR