- Lotg
- OP
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
Deschid acest topic deoarece la oricare alt subiect pe aceasta tema (si nu sunt multe), citesti pagini dupa pagini, iar in final ramai cu impresia ca easytronic-ul e scump si pica. (toate).
Inainte sa cumpar masina, am intrat pe forum si am citit o groaza de pareri, pro si contra despre aceasta cutie de viteze si va spun sincer ca mi-a fost groaza de ce o sa se intample daca o cumpar.
Acum, dupa un an si aprox. 5000 km (masina are 107000km ''reali''), totul pare sa fie ok, pana acum nu am avut nici un fel de probleme cu ea in afara de o eroare gasita la un test in fata blocului cu OP-Com-ul, care parea sa fie ceva de la perii, dar dupa ce am sters codul, nu a mai aparut.
Scopul acestui topic, vreau ca sa fie unul informativ, adica acest gen de topic as fi vrut sa gasesc eu, atunci cand cautam informatii despre acesta cutie, bineinteles pe langa celalalte topicuri deja existente.
Adica ceea ce vreau eu este, ca dupa ce citesti una, doua, sau cate pagini se vor realiza, sa ramai cu o idee in cap: cam XX % s-au stricat din toate care se regasesc pe acest forum.
In acest topic, vreau ca cel care posteaza, sa scrie ca exemplu:
- Am easytronic si nu-mi trebuie alta in veci.
- Am easytronic si nu-mi mai trebuie in veci.
(poate fi un raspuns si intre cele doua)
De cati ani este posesor, sau cati ani a folosit masina cu astfel de cutie.
Pentru cei care vor sa-si cumpere masina cu easytronic, sa nu gaseasca doar subiecte cu problemele easytronic-ului sau subiectele de la sectiunea vanzari/cumparari.
Eu am votat, nu am avut probleme.
Inainte sa cumpar masina, am intrat pe forum si am citit o groaza de pareri, pro si contra despre aceasta cutie de viteze si va spun sincer ca mi-a fost groaza de ce o sa se intample daca o cumpar.
Acum, dupa un an si aprox. 5000 km (masina are 107000km ''reali''), totul pare sa fie ok, pana acum nu am avut nici un fel de probleme cu ea in afara de o eroare gasita la un test in fata blocului cu OP-Com-ul, care parea sa fie ceva de la perii, dar dupa ce am sters codul, nu a mai aparut.
Scopul acestui topic, vreau ca sa fie unul informativ, adica acest gen de topic as fi vrut sa gasesc eu, atunci cand cautam informatii despre acesta cutie, bineinteles pe langa celalalte topicuri deja existente.
Adica ceea ce vreau eu este, ca dupa ce citesti una, doua, sau cate pagini se vor realiza, sa ramai cu o idee in cap: cam XX % s-au stricat din toate care se regasesc pe acest forum.
In acest topic, vreau ca cel care posteaza, sa scrie ca exemplu:
- Am easytronic si nu-mi trebuie alta in veci.
- Am easytronic si nu-mi mai trebuie in veci.
(poate fi un raspuns si intre cele doua)
De cati ani este posesor, sau cati ani a folosit masina cu astfel de cutie.
Pentru cei care vor sa-si cumpere masina cu easytronic, sa nu gaseasca doar subiecte cu problemele easytronic-ului sau subiectele de la sectiunea vanzari/cumparari.
Eu am votat, nu am avut probleme.
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu vorbesc in calitate de posesor, ci de utilizator, dar si doritor.
Easytronic?!? La vremea ei era o cutie destul de avansata ca tehnologie si principiu de functionare. Pe mine si acum ma impresioneaza fata de o automata clasica. Schimba bine si parca se muleaza pe picior, stie ce vrei, cel putin cea de echipeaza Z18XER, dar nici cele de pe Corse nu sunt mai prejos.
Cred ca se poate numi o cutie destul de fiabila comparativ cu multe altele asemenea. Nici costurile de repartie nu sunt imense, problema vine ca nu prea se gasesc specialisti in repartii pe asa ceva. Cand se vorbeste de nefiabilitatea ei nu se tine cont de km reali ai masinii sau conditiile de utilizare. Cunosc doua astfel de cutii ce sunt undeva in jurul valorii de 200000 km si DA, uleiul si lichidul de frana neschimbat niciodata. Pai in situatia data, sa te tot astepti sa pice...
Intradevar, de evitat, avand ceva electronica si automatizari pe ea, dar nu in favoarea altei cutii automate ci in favoarea unei manuale ce are costuri ZERO de intretinere.
Acum tu ai Corsa C cu easytronic, cutie ce rezista lejer 150000-200000 km, dar imi vine in minte cutia manuala de unica folosinta a concurentului Polo.
Easytronic?!? La vremea ei era o cutie destul de avansata ca tehnologie si principiu de functionare. Pe mine si acum ma impresioneaza fata de o automata clasica. Schimba bine si parca se muleaza pe picior, stie ce vrei, cel putin cea de echipeaza Z18XER, dar nici cele de pe Corse nu sunt mai prejos.
Cred ca se poate numi o cutie destul de fiabila comparativ cu multe altele asemenea. Nici costurile de repartie nu sunt imense, problema vine ca nu prea se gasesc specialisti in repartii pe asa ceva. Cand se vorbeste de nefiabilitatea ei nu se tine cont de km reali ai masinii sau conditiile de utilizare. Cunosc doua astfel de cutii ce sunt undeva in jurul valorii de 200000 km si DA, uleiul si lichidul de frana neschimbat niciodata. Pai in situatia data, sa te tot astepti sa pice...
Intradevar, de evitat, avand ceva electronica si automatizari pe ea, dar nu in favoarea altei cutii automate ci in favoarea unei manuale ce are costuri ZERO de intretinere.
Acum tu ai Corsa C cu easytronic, cutie ce rezista lejer 150000-200000 km, dar imi vine in minte cutia manuala de unica folosinta a concurentului Polo.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Lotg
- OP
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
io sunt de parere ca totusi cutiile de viteze manuale sunt cele mai bune...
chiar daca la diesel-uri pica volantele in draci (sa zicem ca ar tine de cutia de viteze si de faptul ca schimbi des vitezele), chiar daca probabil pentru unii (si aici cred ca m-as referi in mare parte la doamne si domnisoare) e mai comoda cea automata, insa la fiabilitate cutiile de viteze manuale sunt cele mai bune...
chiar daca la diesel-uri pica volantele in draci (sa zicem ca ar tine de cutia de viteze si de faptul ca schimbi des vitezele), chiar daca probabil pentru unii (si aici cred ca m-as referi in mare parte la doamne si domnisoare) e mai comoda cea automata, insa la fiabilitate cutiile de viteze manuale sunt cele mai bune...
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
daca ai sa mergi mai des cu masini cu cutii automate ai sa vezi ca o sa incepi sa le cauti! si eu am fost reticent la inceput cand auzeam doar ,dar dupa ce am mers cu una ,am inceput sa indragesc varianta! e mai costisitor modelul cu automata in primul rand ca consuma mai mult!,dar ca condus e foarte relaxant!
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
sincer sa fiu depinde de la om la om...
pe mine nu ma deranjeaza atat de mult consumul ci mai degraba ca nu am eu consum asupra schimbarii treptelor...
poate o semiautomata ca la F1 mi-ar conveni mai mult
daca nu stii la ce ma refer, acelea au ambreiaj insa e folosit doar pentru plecarea de pe loc, treptele superioare schimbandu-se prin 2 manete care se afla in spatele "volanului".
pe mine nu ma deranjeaza atat de mult consumul ci mai degraba ca nu am eu consum asupra schimbarii treptelor...
poate o semiautomata ca la F1 mi-ar conveni mai mult
daca nu stii la ce ma refer, acelea au ambreiaj insa e folosit doar pentru plecarea de pe loc, treptele superioare schimbandu-se prin 2 manete care se afla in spatele "volanului".
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Lotg
- OP
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Corect , "o" varianta de automata.
De fapt e cutia clasica dar in loc de pedala ambreiaj ai un motoras si in loc de schimbator clasic inca doua motorase totul guvernat de electronica la greu.
Daca ar fi facut 3 cutiute identice cu motoras, pinioane, rulmenti in care sa poti interveni cu piese de schimb sau sa poti schimba cutiuta de 100euro facil in drum era o treaba. Dar asa ea intra pe F si acolo ramai. Acum beleaua e si mai mare, fiind masina de fete ele nici nu stiu de unde sa traga capota, de pus manual pe N si batut in motoras nici vorba, sa treaca pe mod manual mers cu II si avarii deja vise. Ele pun mana pe telefon si nu ai ce face, te duci in camp, vezi daca o poti aduce daca nu platforma. Daca si tu esti berbec si nu stii sa o pui pe neutral cu o fisa sau cheia urc-o daca poti ca e blocata in viteza.
Cutiile automate sau hidramate e alta mancare de peste, alea in caz de avarie trec in II si macar merg, ca melcul dar ajungi la un service.
Am avut probleme cu easytronic dar nu votez. Oricum balanta va inclina la cei care nu au avut probleme, cei care au avut au vandut masina, au rezolvat si tac ca poate scap de ea, de ce sa spun ca avut reparatie cand pot spune ca e fata mare etc.
De fapt e cutia clasica dar in loc de pedala ambreiaj ai un motoras si in loc de schimbator clasic inca doua motorase totul guvernat de electronica la greu.
Daca ar fi facut 3 cutiute identice cu motoras, pinioane, rulmenti in care sa poti interveni cu piese de schimb sau sa poti schimba cutiuta de 100euro facil in drum era o treaba. Dar asa ea intra pe F si acolo ramai. Acum beleaua e si mai mare, fiind masina de fete ele nici nu stiu de unde sa traga capota, de pus manual pe N si batut in motoras nici vorba, sa treaca pe mod manual mers cu II si avarii deja vise. Ele pun mana pe telefon si nu ai ce face, te duci in camp, vezi daca o poti aduce daca nu platforma. Daca si tu esti berbec si nu stii sa o pui pe neutral cu o fisa sau cheia urc-o daca poti ca e blocata in viteza.
Cutiile automate sau hidramate e alta mancare de peste, alea in caz de avarie trec in II si macar merg, ca melcul dar ajungi la un service.
Am avut probleme cu easytronic dar nu votez. Oricum balanta va inclina la cei care nu au avut probleme, cei care au avut au vandut masina, au rezolvat si tac ca poate scap de ea, de ce sa spun ca avut reparatie cand pot spune ca e fata mare etc.
- Lotg
- OP
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
lordz32
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
Am un client care in fiecare saptamana numai din astea defecte aduce din germania,unele la 75000km ,150000 altele la 350000km,foarte putine care sunt avariate sau cu au alte defecte.Acolo o reparatie de genu 800E..neamtul in mod clar renunta si vinde masina...
Am condus cateva,prima oara m-am enervat pana am prins smecheria cu pedala de acceleratie, sa schimbe viteza cand vreau eu, nu cand vrea el pe functia automata. Este usor de condus si potii vorbi la 2 telefoane nu mai ai mainile ocupate.
Am condus cateva,prima oara m-am enervat pana am prins smecheria cu pedala de acceleratie, sa schimbe viteza cand vreau eu, nu cand vrea el pe functia automata. Este usor de condus si potii vorbi la 2 telefoane nu mai ai mainile ocupate.
lordz32
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
valisor
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat