Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am o problema cu un Z16XEP , si anume daca tin pedala de acceleratie apasata la aprox 1300 rpm , incepe sa se tureze repetat singura pana la 1700 rpm dupa aceea revine la 1300 rpm cu toate ca eu tin pedala fixa.
Erori nu exista , doar un singur parametru ciudat la clapeta si anume la senzorul din care citeste pozitia clapetei sa ceva de genul , isi modifica valoarea la ralanti intre 5-25 %.
EGR-ul este anulat prin blindare , iar doua problema ar fi knok retard cilinder 4 indica valoare de 3 grade la ralanti ... am luat bobina noua si a tinut fix 50 km , am pus bobina veche inapoi dar la acceleratie mai tare parca imi taie alimentarea.. iar consumul pe BC enorm 25-30 % pana se opreste motorul..
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 1,999
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
EGR-ul a fost dezactivat si din soft?..
la clapeta este un potentiometru care spune cat este de deschisa.... poate intra aer fals pe undeva si de aceea se accelereaza singura..sau poate sonda lambda nu citeste corect..
eu as curata clapeta si senzorul MAP ..(se afla sub clapeta pe galeria de admisie.. a se da jos si a se verifica.. sa nu fie obturata gaura).. la fel si sonda lambda
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu este aer fals sau clapeta, nu pierde timpul. Mergi in Bucuresti la maiandrei si te rezolva.
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
EGR-ul a fost doar blindat din simplul motiv ca pe Op-COm imi zice la EGR FEEDBACK- Incorrect, si bineinteles EGR nu schiteaza nici un gest ca ar lucra (la test comanda arata 100 % dar feedback-ul este undeva la 3 % ). Daca ii scot mufa alta belea , si anume nu memoreaza eroare dar in schimb moare motorul la ralanti cu toate ca e blindat EGR , ciudat..
Senzorul MAP da valori bune , lambda 1 pare buna valori intre 150-860 mV.
Senzorul de temperatura 1 (de pe termostat) este bun , la fel si cel de pe radiator (asta arata cu 10 grade mai putin cand deschide termostatul),senzorul de pe admisie la fel bate cu ce e in realitate.
Problema suparatoare este: la rece (pana in 60 grade) da sa moara cand plec de pe loc sau schimb viteza.
La cald-rece daca merg mai tare cu ea 3000-4000 rpm motorul nu se mai accelereaza ca si cum nu s-ar alimenta , masina nu depaseste 100 km/h k imi taie acceleratia pana se opreste motorul.
Masina are si gaz si aceleasi simptome si pe gaz si pe benzina.
Eu banuiesc CAMSHAFTUL dar pe OP-COM nu imi arata nicio valoare a lui.Il banuiesc pentru ca si instalatia de gaz isi ia turatia din CAMSHAFT.
Nu prea imi vine sa vin la bucuresti pentru ca viteza maxima este 90 km/h ... si plus de asta nu stiu la ce sa ma astept adica ma refer la pret sau la piesa defecta..
Ma mai gandesc si la bobina ... dupa turatie 3-4000 banuiesc k nu mai e in stare sa dea scanteie, de unde apare si consumul ENORM pe BC si anume 20-25 % si se simte cum tremura.
Si totusi pana sa ajung la service as vrea sa stiu ce ar putea cauza simptomele astea ...am cunostiinte tehnice dar problema asta ma depaseste deoarece nu apare eroare si toti parametri sunt buni.
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Care vreo idee? Bine , in afara sa ma duc pana la Bucuresti cu o masina care nu ajunge la 90 km/h (dancuciureanu).Daca vroiam vreo recomandare de service o ceream,nu trebuie sa bagi pe gat.Peste tot pe forumul asta recomanzi service-uri ... rezolvare mai putin cu toate ca ai putea sa indrumi.Dar moca nu e bine.
Va dati mari specialisti si acum 5 ani intrebati tot AICI pe forum unde e senzoru cutare sau cutare,la fel si maiandrei.
De ce oare nu putem sa vedem primele mesaje de pe forum ale dvs dancuciureanu ? Probabil ca atunci habar nu aveati cu ce se mananca mecanica.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Subscriu la ce zice @XEP : daca nu e aer fals, nu e clapet atunci ce este ?
De ce nu spuneti ce stiti ?
Ca doar de aceea este acest forum : sa ne ajutam intre noi nu sa tinem secret .Oricum @XEP chiar dc te duci e posibil sa ai surpriza sa ridice din umeri si sa spuna ,,Nu stiu ! '' .
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
cred ca degenerati cu discutia,oricine are un inceput nu e meserias in toate,adevart ca nu sunt toate rezolvarile aici,dar nici sa dai pe tava totul nu e bine,asta e lumea totul cum zici tu,nu e moca.
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Da, deja pe forumul asta inveti cum sa schimbi bujii si uleiul in rest trebuie sa te duci la maiandrei , cu toate ca oferi toate datele problemei,loguri pe Op-com si masuratori.Incepe sa devina o afacere forum-ul asta , cu toate ca initial nu asta era scopul.Nu contest sunt multi mecanici care-si dau interesul si care chiar stiu ce fac , dar pentru asta este sectiunea publicitate.
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
partial ai dreptate,dar zimi de pleci tu in lume te specialiezi cheltui bani ,timp,nervi,etc,ce ai face aici pe forum,ai spune cum se face aia si aia,dar cred ca nu ai explica cum repari ecu?asa ca fiecare cu dreptatea lui,iar de un neavizat citeste acest forum,pe cuvint ca va sti mai mult ca multi mecanici
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
XEP dar si restul, am scris si am pus poze la greu ca sa priceapa oricine, facut tutoriale la aia si aia si acum acuzatii ca nu spun ? Am dat un sfat si nu am bagat pe gat pe cineva care stie ce sa faca si e mai aproape de tine. Daca vrei iti mai dau inca unul, fara probleme de reclama. Chestiunea e ca problema te depaseste si mai mult strici. Nu ai fi primul viteaz, stai relaxat. In plus cum spunea cineva, unul isi bate capul si altul vrea moca. Daca ai un op-com nu inseamna ca poti depana defecte peste un anumit nivel de pregatire si experienta sau sa le poti localiza macar.
Daca nu-ti convine acest forum sa vedem ograda altora, poate mai numerosi ca noi :
Baieti, vreau sa va multumesc. Vin de pe un alt forum, un alt producator auto, unde am prezentat motorul meu desfacut si am cerut opinii si solutii pentru consumul exagerat de ulei si esapamentul negru. Nimeni dar absolut nimeni nu mi-a spus acolo ca motorul este plin de calamina si ca segmentii de ungere pot sa fie acoperiti cu depuneri si deci sa devina ineficienti.
Mi-au indicat sa schimb motorul, ca am cilindrii zgariati....fel si chip. Smile

Succes baieti si am inca un motiv in plus sa oftez dupa prima mea masina un opel!

Daca vrei mai am.
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Daca localizam defectul postam si aici pe forum. Eu am doar am expus niste parametri ciudati cum ar fi Feedback-ul de la EGR si senzorul de la clapeta care la ralanti variaza intre 3 si 25 % precum si a retard-ului de 4 grade pe cilindru 4. Asta era nelamurirea mea.Daca intrebam unde este service-ul lui Maiandrei mai era ceva.
Si apropo multi mecanici s-au specializat pe Opel cu ajutorul forum-ului asta si bineinteles a TIS-ului. Daca nu erau altii sa posteze rezolvari nu aveati de unde sa invatati ,logic nu ?
Mai era un coleg care a trimis un ECU la ECU.RO si cei de acolo i l-au trimis inapoi si l-au tratat cu aroganta, motiv pentru care si l-a reparat SINGUR si a postat rezolvarea pe forum.
Se poate inchide topicul .
  • Andreisimion

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut ai gasit rezolvare k si eu am aceeasi problema si nush de ce sa ma mai leg...?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR