sal
am aceasi problema la omega b y22dth,mi se aprinde becul portocaliu si mi se stinge in permanenta,dar cand ramane aprins nu trage ,nu merge turbina asa ca m-am hotarat sa desfac si sa curat si eu valva egr!
e simplu de demontat,se demonteaza scutul care e prins in 3 suruburi ,se ia jos galeria de admisie,iar valva e prinsa in 2 suruburi si se demonteaza foarte usor.
am curatat valva cu spary degresant deoarece era practic foarte foarte murdara,si se poate testa daca functioneaza sau este defecta prin simplul fapt apasand de acea rotita in interior si astupand cu degetul intrarea din parte inferioara adica unde vine bagata teava de 3mm! daca lasa aer inseamna ca e dusa membrana,la mine merge perfect dar dupa ce am montato la loc, acel bec de la engine sa reaprins si persista problema pe care o am!
la tester a iesit codul -p0400 legat de recirculare gaze cred si 1590 care nu a putu fi afisata adica UNKNOWN!
miercuri plec la un service sa verificam toate acele tevi daca nu e pierdere pe undeva si senzorul boost presure
la mine problema persista de cand am ramas fara curent in acumulator,in momentul cand am reincarcat a aparut acesta problema,eu am luat curent borna de la borna..cineva mia spus ca se face punand + pe + si - pe motor nu pe borna ca dai peste cap compul..acuma stiti cum e,😃 cati mecanici atatea pareri,imi cer scuze ca nu am facut mai multe poze dar eram in graba si nici nu aveam aparat foto,pozele sunt facute cu telefonul
ps:EGR-ul din poza de mai sus este mecanic nu electronic!