- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- e_alin
- **
- 344 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Astra 2015
- Sibiu
e_alin
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- andreyy_geo
- *
- 30 mesaje
- din 13 Jan 2009
- Astra 2004
- Brasov
andreyy_geo
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat
Constructorul german Opel a confirmat lansarea pe piaþã spre finele anului viitor a unei versiuni cabrio a modelului Astra!
O schiþã a modelului, ce îi aparþine ºefului departamentului de design al grupului britanic Vauxhall, a fost prezentatã publicului! De asemenea, mai multe imagini spion ale modelului au fost publicate pe internet.
Mai multe detalii si imagini aici.
O schiþã a modelului, ce îi aparþine ºefului departamentului de design al grupului britanic Vauxhall, a fost prezentatã publicului! De asemenea, mai multe imagini spion ale modelului au fost publicate pe internet.
Mai multe detalii si imagini aici.
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- GTS-MAN
- **
- 305 mesaje
- din 03 Dec 2009
- Vectra 2004 2.2 DTI
- Bucuresti
GTS-MAN
- Mesaje scrise: 305
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2009
- Mesaj Privat
dezamagitor ...in sensul ca nu trebuia sa se renunte la hard top in favoarea soft top.mie unul imi place la nebunie cum ii sta actualului astra tt cu acoperis metalic(MAI ALES CU OPTIUNEA DE PLAFON PANORAMIC E BESTIALA,OPTIUNE CE VA DISPAREA DACA SE VA PUNE TEXTIL.In schimb cred ca ar trebui marit un pic spatiul pentru pasagerii din spate.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
1. nu au renuntat la nici un hardtop...alea sunt poze spion cu masina si era posibil sa vedem o folie de plastic in loc de carpa aia.
avand in vedere ca hardtopul are 100 de kg, masina e in teste din punctul de vedere al comportamentului caroseriei, care e clar ca e mult mai grea decat la un astra normal si ca are alt comportament pe sosea.
2. optiunea de plafon panoramic e disponibila pe gtc nu pe astra h tt(din cate imi aduc aminte)
3. cand au lansat noul seria 6 si z4, avand in vedere ca era o masina scumpa si exclusivista fata de seria 3(toate cabrio), BMW a organizat timp de 1 an un chestionar in randul clientilor fideli care si-au cumparat masini cabrio noi in ultimii ani. chestionarul privea pt seria 6, preferinta cleintilor pt un cabrio cu hardtop sau unul cu softtop.
4. Vad ca au de gand sa puna iar hardtopul ala pe Astra J, din 3 bucati, ceea ce e o idee proasta parerea mea, avand in vedere partea electronica si hidraulica mai complicata fata de un acoperis din doar doua bucati
avand in vedere ca hardtopul are 100 de kg, masina e in teste din punctul de vedere al comportamentului caroseriei, care e clar ca e mult mai grea decat la un astra normal si ca are alt comportament pe sosea.
2. optiunea de plafon panoramic e disponibila pe gtc nu pe astra h tt(din cate imi aduc aminte)
3. cand au lansat noul seria 6 si z4, avand in vedere ca era o masina scumpa si exclusivista fata de seria 3(toate cabrio), BMW a organizat timp de 1 an un chestionar in randul clientilor fideli care si-au cumparat masini cabrio noi in ultimii ani. chestionarul privea pt seria 6, preferinta cleintilor pt un cabrio cu hardtop sau unul cu softtop.
4. Vad ca au de gand sa puna iar hardtopul ala pe Astra J, din 3 bucati, ceea ce e o idee proasta parerea mea, avand in vedere partea electronica si hidraulica mai complicata fata de un acoperis din doar doua bucati
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
Opel Nuova Astra Cabriolet -2013
Per il 2013, è in arrivo la nuova Opel Astra GTC Cabriolet. Newstreet.it l'ha immaginata con un design pieno di nervature sulla fiancata, sguardo sbarazzino, griglia anteriore ampia e marcata, tetto in tela anziché TwinTop. Anche da aperta fa un figurone
Basata sulla berlina tre porte Astra GTC, la nuova Opel Astra Cabriolet debutterà al Salone di Francoforte (dal 15 al 25 settembre), e già si preannuncia come una delle reginette della rassegna tedesca. Guai a definirla quarto modello della gamma Astra, potrebbe offendersi: la versione scoperta è trendy, sfiziosa, specie quando la sua capote in tela si apre. Peccato dovremo attendere sino al 2013 per vederla in strada.
Newstreet.it, sulla base delle indiscrezioni raccolte e del teaser della Casa, l'ha immaginata come potete osservare nelle fotografie. Un'elaborazione al computer che la rende ancora più sportiva ma elegante, con quelle abbondanti nervature laterali. E uno sguardo molto accattivante, grazie ai fari allungati e alla griglia anteriore ampia e marcata.
Nel render di Newstreet.it, la nuova Opel Astra GTC Cabriolet ha gruppi ottici particolarmente rastremati, di sicuro un aspetto più marcato rispetto all'Astra station wagon ma anche hatchback.
Ma forse il render più eccitante della nuova Opel Astra GTC Cabriolet lo abbiamo partorito pensandola aperta: con quel sedere così ben proporzionato, il tetto in tela nascosto, il profilo elegante, farebbe la sua bella figura su qualsiasi riviera di tendenza. Avrà una linea più slanciata e forme più scolpite.
Schema tecnico dell'Opel Astra berlina, e una struttura più rigida, si allunga - come si evince dal nostro render - per divenire una cabrio. È inevitabile: il posteriore maggiorato di pochi centimetri serve all'incavo dove termina la capote in tela. Ed ecco servita la nuova Opel Astra GTC Cabriolet. Con un baule perfino capiente, anche grazie allo sbalzo dietro.
Condividiamo la scelta della Casa tedesca (del Gruppo americano General Motors) di rinunciare al tetto in metallo per fa posto alla capote di stoffa, ripiegabile elettricamente. Vero, è trascorso solo un anno dalla prima generazione; ma il mercato impone rivoluzioni continue, per allettare una clientela sempre più sofisticata. Che va a caccia di novità anche attraverso Internet, cercando macchine come la futura Opel Astra GTC Cabriolet. Con la tela, diviene più versatile e il listino sarà più basso. Soft top anziché TwinTop fa rima con prezzo abbordabile. E le capote moderne non temono vento, pioggia o altri agenti atmosferici. Giusto puntare sulla tela anche per questo.
Dovrebbe restare un abitacolo per quattro posti totali: due veri anche posteriormente, anche se non comodi come quelli anteriori.
I motori dovrebbero essere quattro, almeno stando alla GTC "normale": uno a gasolio e tre benzina. Il turbodiesel common rail 2.0 CDTI da 165 CV, con filtro antiparticolato di serie e cambio manuale a sei rapporti, più la nuova tecnologia Start/Stop. Spara fino a 380 Nm di coppia in overboost (per l'Astra GTC 0-100 km/h in 8,9 secondi e velocità massima di 210 km/h, con consumi di 4,9 litri/100 km ed emissioni di CO2 di 129 g/km). Da segnalare anche i nuovi propulsori turbo benzina 1.4 in due step di 120 CV e 140 CV, cambio manuale a sei rapporti, 200 Nm di coppia. Il top? Il benzina turbo 1.6 da 180 CV e 220 km/h. Ma le vetture a cielo aperto necessitano di potenza per fare godere appieno il vento fra i capelli: e allora, non ci sentiamo di escludere un massiccio 2.0 da 300 cavalli galoppanti.
Per il 2013, è in arrivo la nuova Opel Astra GTC Cabriolet. Newstreet.it l'ha immaginata con un design pieno di nervature sulla fiancata, sguardo sbarazzino, griglia anteriore ampia e marcata, tetto in tela anziché TwinTop. Anche da aperta fa un figurone
Basata sulla berlina tre porte Astra GTC, la nuova Opel Astra Cabriolet debutterà al Salone di Francoforte (dal 15 al 25 settembre), e già si preannuncia come una delle reginette della rassegna tedesca. Guai a definirla quarto modello della gamma Astra, potrebbe offendersi: la versione scoperta è trendy, sfiziosa, specie quando la sua capote in tela si apre. Peccato dovremo attendere sino al 2013 per vederla in strada.
Newstreet.it, sulla base delle indiscrezioni raccolte e del teaser della Casa, l'ha immaginata come potete osservare nelle fotografie. Un'elaborazione al computer che la rende ancora più sportiva ma elegante, con quelle abbondanti nervature laterali. E uno sguardo molto accattivante, grazie ai fari allungati e alla griglia anteriore ampia e marcata.
Nel render di Newstreet.it, la nuova Opel Astra GTC Cabriolet ha gruppi ottici particolarmente rastremati, di sicuro un aspetto più marcato rispetto all'Astra station wagon ma anche hatchback.
Ma forse il render più eccitante della nuova Opel Astra GTC Cabriolet lo abbiamo partorito pensandola aperta: con quel sedere così ben proporzionato, il tetto in tela nascosto, il profilo elegante, farebbe la sua bella figura su qualsiasi riviera di tendenza. Avrà una linea più slanciata e forme più scolpite.
Schema tecnico dell'Opel Astra berlina, e una struttura più rigida, si allunga - come si evince dal nostro render - per divenire una cabrio. È inevitabile: il posteriore maggiorato di pochi centimetri serve all'incavo dove termina la capote in tela. Ed ecco servita la nuova Opel Astra GTC Cabriolet. Con un baule perfino capiente, anche grazie allo sbalzo dietro.
Condividiamo la scelta della Casa tedesca (del Gruppo americano General Motors) di rinunciare al tetto in metallo per fa posto alla capote di stoffa, ripiegabile elettricamente. Vero, è trascorso solo un anno dalla prima generazione; ma il mercato impone rivoluzioni continue, per allettare una clientela sempre più sofisticata. Che va a caccia di novità anche attraverso Internet, cercando macchine come la futura Opel Astra GTC Cabriolet. Con la tela, diviene più versatile e il listino sarà più basso. Soft top anziché TwinTop fa rima con prezzo abbordabile. E le capote moderne non temono vento, pioggia o altri agenti atmosferici. Giusto puntare sulla tela anche per questo.
Dovrebbe restare un abitacolo per quattro posti totali: due veri anche posteriormente, anche se non comodi come quelli anteriori.
I motori dovrebbero essere quattro, almeno stando alla GTC "normale": uno a gasolio e tre benzina. Il turbodiesel common rail 2.0 CDTI da 165 CV, con filtro antiparticolato di serie e cambio manuale a sei rapporti, più la nuova tecnologia Start/Stop. Spara fino a 380 Nm di coppia in overboost (per l'Astra GTC 0-100 km/h in 8,9 secondi e velocità massima di 210 km/h, con consumi di 4,9 litri/100 km ed emissioni di CO2 di 129 g/km). Da segnalare anche i nuovi propulsori turbo benzina 1.4 in due step di 120 CV e 140 CV, cambio manuale a sei rapporti, 200 Nm di coppia. Il top? Il benzina turbo 1.6 da 180 CV e 220 km/h. Ma le vetture a cielo aperto necessitano di potenza per fare godere appieno il vento fra i capelli: e allora, non ci sentiamo di escludere un massiccio 2.0 da 300 cavalli galoppanti.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Ca si toate modelele din acceasi clasa Astra CC sufera de un spate dizgratios.
Un acoperis mare care ar trebui sa acopere patru persoane deja inghesuie lucrurile in spate.Deaceea Seful departamentului de design GM a hotarat ca nu va fi un hardtop ci un softop.
Deasemenea a declarat ca nu se va mai numi Astra.Va avea un alt nume deoarece nu va mai arata ca o Astra.
Cu noul model se continua lupta de modernizare si inovatie care a inceput odata cu Insigna.
Toata lumea a crezut ca modelul GTC prezentat la Frankfurt arata foarte bine.Pune-i un softop functionabil si ..voala,dar daca Opel doreste sa imbunatateasca aceasta imagine atunci si mai bine.
Noul model este propus pentru lansare in 2012.
Sursa:carmagazine
Un acoperis mare care ar trebui sa acopere patru persoane deja inghesuie lucrurile in spate.Deaceea Seful departamentului de design GM a hotarat ca nu va fi un hardtop ci un softop.
Deasemenea a declarat ca nu se va mai numi Astra.Va avea un alt nume deoarece nu va mai arata ca o Astra.
Cu noul model se continua lupta de modernizare si inovatie care a inceput odata cu Insigna.
Toata lumea a crezut ca modelul GTC prezentat la Frankfurt arata foarte bine.Pune-i un softop functionabil si ..voala,dar daca Opel doreste sa imbunatateasca aceasta imagine atunci si mai bine.
Noul model este propus pentru lansare in 2012.
Sursa:carmagazine
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
Opel Astra Sedan
Opel is expanding its successful Astra model family with a new sporty and stylish sedan. Featuring typical Astra strengths, including advanced technologies and its widely recognized quality, the new upscale and elegant notchback is a more affordable alternative for customers who would usually opt for this type of car in the mid-size segment. With this new four-door Opel Astra Sedan, the five-door hatchback, the Sports Tourer station wagon and the racy GTC coupe, the line-up of Opel´s top-seller Astra is now complete.
At the start of sales in June 2012, customers can initially choose between seven engines for the new Opel Astra sedan: four gasoline units (74 kW/100 hp to 132 kW/180 hp), of which three can be combined with a six-speed automatic and three diesel engines (70 kW/95 hp to 96 kW/130 hp). The two ultra-efficient Astra notchback 1.7 CDTI ecoFLEX models with Start/Stop system and further efficiency enhancing technologies combine powerful outputs of 81 kW/110 hp or 96 kW/130 hp with diesel consumption figures as low as 3.7 liters per 100 kilometers. This is equivalent to only 99g/km CO2 emissions. In addition to this broad powertrain offer, early next year the new Astra four-door will benefit from the launch of Opel's new highly efficient, powerful and refined SIDI ECOTEC four-cylinder gasoline engine generation with 1.6 liters displacement, turbocharging and spark ignition direct injection.
The new Astra notchback sedan (Length/Width/Height: 4,658/1,814/1,476 mm) has a wheel base of 2,685 mm and provides generous interior space. Its separate trunk offers 460 liters of volume - 90 liters more than the five-door model. By folding the 60:40 split rear bench flat the luggage volume can be increased up to a maximum of 1,010 liters.
"With its sporty and elegant design, the new Astra sedan re-energizes the compact four-door segment. Like all our Astras it is engineered in Rüsselsheim and offers a high level of technology and widely recognized quality," says Opel CEO, Karl-Friedrich Stracke. "Our new Astra notchback is an important part of our product offensive and plays a key role in our growth strategy. It is a stylish, more affordable alternative to many four-door sedans in the mid-size segment, therefore we see significant conquest potential in Western Europe. It will also play a leading role in substantially increasing our market share in key growth markets such as Russia and Turkey, where there is strong customer demand for compact cars with a separate luggage compartment."
Sporty and stylish design combined with balanced proportions
The Opel design team gave the new Astra notchback a very stylish and sleek silhouette. The roofline arcs gently over the passenger area, then descends in a seamless sweep through the steeply raked rear screen to the sculpted aerodynamic lip at the end of the short rear deck. And because the raked C-pillar stretches so far back into the rear deck area, it visually conceals the size of the trunk in an elegant fashion. The feature line running through the door handles becomes more defined towards the rear, creating a muscular "shoulder" effect below the base of the C-pillar and the rear deck.
The rear is characterized by the steeply raked rear screen, the integrated deck spoiler, and the broad sweep of the sculpted bumper. The design of the tail lights echoes those of other Astra models, and the subtle crease which links them adds width and avoids any impression of bulkiness. The lamps also have an inner wing shape for the taillight function that continues the Opel brand signature. There are more sculptural features within the bumper where the number plate indent reflects the shape of the deck-lid cutout. Together, all these elements combine to create a particularly well-balanced and harmonious automotive design.
The Vice President of Design, Mark Adams, says: "The Astra model family implements our design language with sculptural artistry meeting German precision in a very dynamic fashion. All body style variants have their very own personality. We believe that the Astra four-door sedan we're now launching is the best proportioned and most stylish notchback currently available in the compact segment." Customers who wish to make their Opel Astra Sedan even more attractive visually, can choose from a wide offer of wheel designs of sizes up to 19 inches.
Top technology standards and typical Astra qualities in notchback segment
With its sporty, elegant design, typical Astra qualities and a large array of technological highlights - some are unique, some are unusual for the segment - Opel´s new compact four-door notchback targets customers with high expectations. The Advanced Forward Lighting (AFL+) with bi-xenon headlamps and a host of sophisticated lighting functions including variable light distribution, curve light, cornering light and high-beam assist greatly enhance active safety. The adaptive FlexRide chassis system automatically adjusts damping to the prevailing driving conditions and gives the driver the choice between three different modes - Standard, the comfort-oriented Tour mode and the more responsive Sport mode. The highly ergonomic AGR ("Aktion Gesunder Rücken e.V") approved seats that are easy on the back are available for the driver and the front passenger. Added to that are several infotainment systems which make travelling even more relaxing and safer. The Navi 900 top unit features the routes of more than 30 European countries and a digital travel guide stored on an SD card.
Compact notchbacks offer growth opportunities
The new four-door Opel Astra Sedan is an important addition to the latest generation of the successful Astra model family. In Western Europe, especially in Germany and Spain, Opel marketing experts see growth opportunities for the new four-door model as an elegant, more affordable alternative to sedans from the upper segment. Moreover, there is strong demand for compact notchback variants in the high growth markets of Eastern and Central Europe, particularly Russia and Turkey. Russia currently has the second highest sales volume in Europe and is expected to become Europe´s main market with up to 3.4 million total vehicle sales in 2014. Across all segments, more than 60 percent of all sedans sold in Europe are sold in Russia. Last year, in the compact segment 51 percent of customers there opted for a notchback version. Russia is also the third biggest market for the Astra in Europe. Therefore, Opel has decided to celebrate the world premiere of the new member of the Astra model family at the 2012 Moscow Auto Salon (August 29 - September 9).
sursa netcarshow.com
Opel is expanding its successful Astra model family with a new sporty and stylish sedan. Featuring typical Astra strengths, including advanced technologies and its widely recognized quality, the new upscale and elegant notchback is a more affordable alternative for customers who would usually opt for this type of car in the mid-size segment. With this new four-door Opel Astra Sedan, the five-door hatchback, the Sports Tourer station wagon and the racy GTC coupe, the line-up of Opel´s top-seller Astra is now complete.
At the start of sales in June 2012, customers can initially choose between seven engines for the new Opel Astra sedan: four gasoline units (74 kW/100 hp to 132 kW/180 hp), of which three can be combined with a six-speed automatic and three diesel engines (70 kW/95 hp to 96 kW/130 hp). The two ultra-efficient Astra notchback 1.7 CDTI ecoFLEX models with Start/Stop system and further efficiency enhancing technologies combine powerful outputs of 81 kW/110 hp or 96 kW/130 hp with diesel consumption figures as low as 3.7 liters per 100 kilometers. This is equivalent to only 99g/km CO2 emissions. In addition to this broad powertrain offer, early next year the new Astra four-door will benefit from the launch of Opel's new highly efficient, powerful and refined SIDI ECOTEC four-cylinder gasoline engine generation with 1.6 liters displacement, turbocharging and spark ignition direct injection.
The new Astra notchback sedan (Length/Width/Height: 4,658/1,814/1,476 mm) has a wheel base of 2,685 mm and provides generous interior space. Its separate trunk offers 460 liters of volume - 90 liters more than the five-door model. By folding the 60:40 split rear bench flat the luggage volume can be increased up to a maximum of 1,010 liters.
"With its sporty and elegant design, the new Astra sedan re-energizes the compact four-door segment. Like all our Astras it is engineered in Rüsselsheim and offers a high level of technology and widely recognized quality," says Opel CEO, Karl-Friedrich Stracke. "Our new Astra notchback is an important part of our product offensive and plays a key role in our growth strategy. It is a stylish, more affordable alternative to many four-door sedans in the mid-size segment, therefore we see significant conquest potential in Western Europe. It will also play a leading role in substantially increasing our market share in key growth markets such as Russia and Turkey, where there is strong customer demand for compact cars with a separate luggage compartment."
Sporty and stylish design combined with balanced proportions
The Opel design team gave the new Astra notchback a very stylish and sleek silhouette. The roofline arcs gently over the passenger area, then descends in a seamless sweep through the steeply raked rear screen to the sculpted aerodynamic lip at the end of the short rear deck. And because the raked C-pillar stretches so far back into the rear deck area, it visually conceals the size of the trunk in an elegant fashion. The feature line running through the door handles becomes more defined towards the rear, creating a muscular "shoulder" effect below the base of the C-pillar and the rear deck.
The rear is characterized by the steeply raked rear screen, the integrated deck spoiler, and the broad sweep of the sculpted bumper. The design of the tail lights echoes those of other Astra models, and the subtle crease which links them adds width and avoids any impression of bulkiness. The lamps also have an inner wing shape for the taillight function that continues the Opel brand signature. There are more sculptural features within the bumper where the number plate indent reflects the shape of the deck-lid cutout. Together, all these elements combine to create a particularly well-balanced and harmonious automotive design.
The Vice President of Design, Mark Adams, says: "The Astra model family implements our design language with sculptural artistry meeting German precision in a very dynamic fashion. All body style variants have their very own personality. We believe that the Astra four-door sedan we're now launching is the best proportioned and most stylish notchback currently available in the compact segment." Customers who wish to make their Opel Astra Sedan even more attractive visually, can choose from a wide offer of wheel designs of sizes up to 19 inches.
Top technology standards and typical Astra qualities in notchback segment
With its sporty, elegant design, typical Astra qualities and a large array of technological highlights - some are unique, some are unusual for the segment - Opel´s new compact four-door notchback targets customers with high expectations. The Advanced Forward Lighting (AFL+) with bi-xenon headlamps and a host of sophisticated lighting functions including variable light distribution, curve light, cornering light and high-beam assist greatly enhance active safety. The adaptive FlexRide chassis system automatically adjusts damping to the prevailing driving conditions and gives the driver the choice between three different modes - Standard, the comfort-oriented Tour mode and the more responsive Sport mode. The highly ergonomic AGR ("Aktion Gesunder Rücken e.V") approved seats that are easy on the back are available for the driver and the front passenger. Added to that are several infotainment systems which make travelling even more relaxing and safer. The Navi 900 top unit features the routes of more than 30 European countries and a digital travel guide stored on an SD card.
Compact notchbacks offer growth opportunities
The new four-door Opel Astra Sedan is an important addition to the latest generation of the successful Astra model family. In Western Europe, especially in Germany and Spain, Opel marketing experts see growth opportunities for the new four-door model as an elegant, more affordable alternative to sedans from the upper segment. Moreover, there is strong demand for compact notchback variants in the high growth markets of Eastern and Central Europe, particularly Russia and Turkey. Russia currently has the second highest sales volume in Europe and is expected to become Europe´s main market with up to 3.4 million total vehicle sales in 2014. Across all segments, more than 60 percent of all sedans sold in Europe are sold in Russia. Last year, in the compact segment 51 percent of customers there opted for a notchback version. Russia is also the third biggest market for the Astra in Europe. Therefore, Opel has decided to celebrate the world premiere of the new member of the Astra model family at the 2012 Moscow Auto Salon (August 29 - September 9).
sursa netcarshow.com
edv_ro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2011
- Mesaj Privat
Un nou articol despre Astra sedan si facelift pentru hatch si ST.
http://0-100.hotnews.ro/201...e-195-cai-putere/
http://0-100.hotnews.ro/201...e-195-cai-putere/
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
ESENTIAL
17secunde îi sunt necesare lui Opel Cascada pentru ridica acoperiºul escamotabil din material textil.
Opel Cascada, noua decapotabilã a constructorului din Russelsheim, a fost dezvelitã oficial. Modelul debuteazã pe piaþã la începutul anului viitor ºi vine cu toate elementele tehnologice lansate de constructorul german în ultima perioadã. Vorbim despre suspensia HiPerStrut, sistemul FlexRide ºi noile motoare SIDI cu injecþie directã. Opel Cascada are un plafon escamotabil din material textil ºi poate sã-l coboare sau sã-l urce în doar 17 secunde, prin simpla apãsare a unui buton. Transformarea poate avea loc la viteze de pânã la 50 km/h, la fel ca în cazul multor altor decapotabile de pe piaþã. Decapotabila germanã poate fi comandatã alãturi de jante din aliaj cu dimensiuni cuprinse între 17 ºi 20 inch. În raport cu frãþiorul sãu mai mic, Astra TwinTop, noul Cascada se bucurã de o caroserie cu o rezistenþã la torsiune crescutã cu 43% ºi cu o rezistenþã la încovoiere sporitã cu 10%. În raport cu Astra Twin Top, ampatamentul este cu 71 milimetri mai mare, ecartamentul faþã a crescut cu 56 mm, iar ecartamentul spate a crescut cu 70 mm.
Noul model al nemþilor vine cu elemente premium precum piele Nappa ºi dispozitive de ghidare a centurii de siguranþã acþionate electric. Acest dispozitiv extinde centura de siguranþã din poziþia sa obiºnuitã pânã aproape de umãrul pasagerilor din faþã cu ajutorul unui braþ telescopic, pentru a asigura un plus de confort la urcarea în vehicul. Lista de dotãri include ºi elemente precum scaune ergonomice superioare, certificate de AGR, care au sisteme de încãlzire ºi ventilaþie. Capitolul tehnologie include ºi sistemul de iluminare frontalã adaptivã AFL+, a doua generaþie a sistemului Opel Eye, sistem de monitorizare a distanþei faþã de vehiculul din faþã ºi de avertizare privind o coliziune frontalã, o camerã video pentru marºarier ºi un sistem avansat de asistenþã la parcare. Opel întroduce pe Cascada ºi un sistem de monitorizare a unghiului mort lateral cu alarmã pe bazã de ultrasunete. Nu lipseºte volanul încãlzit, sistemul de avertizare privind pãrãsirea benzii de rulare ºi sistemul de asistenþã la pornirea în rampã.
Opel Cascada va fi oferit în compania unei game generoase de motorizãri, dintre care rãsare ºi noul 1.6 SIDI de 200 CP. Aceastã unitate va fi oferitã în douã niveluri de putere alãturi de Cascada, 170 CP ºi 200 CP. În raport cu actualul 1.6 Turbo oferit în gamele Astra ºi Insignia, consumul propulsorului SIDI este redus cu 13%, deºi nivelul de putere este superior. Versiunea de bazã a lui Cascada va fi animatã de un 1.4 Turbo de 120 CP, oferit ºi într-o versiune de 140 CP. Vor fi oferite ºi versiuni diesel ale lui Opel Cascada, propulsate de un 2.0 CDTI de 165 CP, acompaniat fie de o transmisie manualã cu ºase trepte, fie de o automatã cu ºase trepte.
via.Automarket
17secunde îi sunt necesare lui Opel Cascada pentru ridica acoperiºul escamotabil din material textil.
Opel Cascada, noua decapotabilã a constructorului din Russelsheim, a fost dezvelitã oficial. Modelul debuteazã pe piaþã la începutul anului viitor ºi vine cu toate elementele tehnologice lansate de constructorul german în ultima perioadã. Vorbim despre suspensia HiPerStrut, sistemul FlexRide ºi noile motoare SIDI cu injecþie directã. Opel Cascada are un plafon escamotabil din material textil ºi poate sã-l coboare sau sã-l urce în doar 17 secunde, prin simpla apãsare a unui buton. Transformarea poate avea loc la viteze de pânã la 50 km/h, la fel ca în cazul multor altor decapotabile de pe piaþã. Decapotabila germanã poate fi comandatã alãturi de jante din aliaj cu dimensiuni cuprinse între 17 ºi 20 inch. În raport cu frãþiorul sãu mai mic, Astra TwinTop, noul Cascada se bucurã de o caroserie cu o rezistenþã la torsiune crescutã cu 43% ºi cu o rezistenþã la încovoiere sporitã cu 10%. În raport cu Astra Twin Top, ampatamentul este cu 71 milimetri mai mare, ecartamentul faþã a crescut cu 56 mm, iar ecartamentul spate a crescut cu 70 mm.
Noul model al nemþilor vine cu elemente premium precum piele Nappa ºi dispozitive de ghidare a centurii de siguranþã acþionate electric. Acest dispozitiv extinde centura de siguranþã din poziþia sa obiºnuitã pânã aproape de umãrul pasagerilor din faþã cu ajutorul unui braþ telescopic, pentru a asigura un plus de confort la urcarea în vehicul. Lista de dotãri include ºi elemente precum scaune ergonomice superioare, certificate de AGR, care au sisteme de încãlzire ºi ventilaþie. Capitolul tehnologie include ºi sistemul de iluminare frontalã adaptivã AFL+, a doua generaþie a sistemului Opel Eye, sistem de monitorizare a distanþei faþã de vehiculul din faþã ºi de avertizare privind o coliziune frontalã, o camerã video pentru marºarier ºi un sistem avansat de asistenþã la parcare. Opel întroduce pe Cascada ºi un sistem de monitorizare a unghiului mort lateral cu alarmã pe bazã de ultrasunete. Nu lipseºte volanul încãlzit, sistemul de avertizare privind pãrãsirea benzii de rulare ºi sistemul de asistenþã la pornirea în rampã.
Opel Cascada va fi oferit în compania unei game generoase de motorizãri, dintre care rãsare ºi noul 1.6 SIDI de 200 CP. Aceastã unitate va fi oferitã în douã niveluri de putere alãturi de Cascada, 170 CP ºi 200 CP. În raport cu actualul 1.6 Turbo oferit în gamele Astra ºi Insignia, consumul propulsorului SIDI este redus cu 13%, deºi nivelul de putere este superior. Versiunea de bazã a lui Cascada va fi animatã de un 1.4 Turbo de 120 CP, oferit ºi într-o versiune de 140 CP. Vor fi oferite ºi versiuni diesel ale lui Opel Cascada, propulsate de un 2.0 CDTI de 165 CP, acompaniat fie de o transmisie manualã cu ºase trepte, fie de o automatã cu ºase trepte.
via.Automarket
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat