Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Buna tuturor,

Am o intrebare legata de tipul de acumulator pe care sa il montez NOU...
Am un SIGNUM de 1.9 de 150 cai pe care am ACUMA o baterie VARTA BLUE DYNAMIC de 70 Amperi...
Acuma ca incepe sa dea frigurile, cand dimineata sunt 2-3 grade, masina porneste doar ca fix dupa ce a pornit mi se aprinde becurile de ABS + ESP (cele dintre turometru si vitezometru)...si dupa 30-40 secunde se sting...
in timp ce dau la automat se vede ca TOATE becurile din bord se sting si se aprind o data!

sa fie un semn ca e pe plecate bateria?
este asta un inceput de sfarsit?

Mentionez ca pe masina am SIROCOL de fabrica si as dori sa stiu daca as dori sa il folosesc la iarna pe cand or fi -15 -20 de grade afara sa il pot porni dimineata (INAINTE de a porni masina)...dar fata a-mi afecta puterile bateriei...
ce ma sfatuiti?
de care baterie sa iau tinand cont ca vreau sa folosesc si sirocolul pt preincalzire in diminetile friguroase?

conteazã amperajul bateriei în acest caz?

sau dupã ce sa ma pot lua?

P.S.
Nu as pune nici una de 100 Ah pt ca nu imi incape in locasul bateriei...
care e maximul ca marime al bateriei care ar intra acolo?

Mersi de sfaturi.
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,411
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai de 70 baga tot de 70 sau chiar de 74 daca vrei ceva mai mare.
Simptomele prezentate sunt aceleasi ca in cazul in care cade bateria.
Multa lume recomanda Exide(eu d-asta am) sau Tudor(mai greu de gasit).
Din cate stiu incalzirea auxiliara merge pe carburantul masinii deci nu ar trebui sa afecteze bateria prea mult.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
VARTA am avut si eu pe masina mea, sunt FOARTE proaste sau nepotrivite pt acest tip de masina. Am dat-o jos imediat desii era noua si imi cauzase deja probleme, am pus originala 80Ah GM in loc de 70Ah.

CristianTM.
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Sal Cristian,
Sa inteleg sa NU mai merg pe mana celor de la VARTA (nici macar varianta SYLVER - cica cea mai de TOP de la ei)?
Tu ai siroclol pe masina ta?
Il folosesti?cam "cat" timp as putea sa il las sa mearga MAXIMUM pana a ma urca sa o pornesc...in ideea de a nu o lasa prea mult si sa intru in ea si sa raman DOAR cu caldura - si fara curent in baterie...Very Happy
P.S. Varta aceasta BLUE Dynamic am cumparat-o acum 2 ani si asta ar fi a treia iarna pt dansa...dar nu cred ca intra in ea....ca e gata!

CANGRI - Adevarat...merge pe motorina...dar mai are si cateva componente electrice...pompe bujie...alea consuma mai ales de dimineata dupa o noapte jeroasa de stat in parcare...


totusi astept ceva sfaturi pentru TIPUL de baterie aferent masinutzei mele...sa ii iau ceva de omenie vorba aia...
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,269
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019 B15LFV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu conteaza numai amperajul, poate sa fie o baterie de 70Ah (relativ mica pentru un motor de 1.9), dar cu un curent de descarcare mare de 800A (care conteaza cel mai mult la pornire).Pe langa asta, oricum intervin consumatorii, iar pentru o Vectra decent dotata, nu neaparat full options, 70Ah sunt putini, gandeste-te cand o sa ai cuplati consumatori de genul : faruri, sistem audio, degivrare parbriz/luneta, clima, servo, incalzire in scaune, sau mai stiu eu ce, bateria aia va fi foarte solicitata.
Am avut o Varta Blue Dynamics de 70Ah, primita pe garantie in urma cedarii a 2 Zapp-uri de 80Ah intr-un an (cele mai proaste baterii pe care le-am intalnit) si nu pot sa zic ca am fost multumit, invartea cam mult la prima pornire dimineata, cu toate ca era noua se vedea ca e solicitata.
O baterie de 100A ar functiona fara probleme, dar e cam mare pentru nevoile tale si in plus vei solicita alternatorul la incarcare.Eu am pe Vectra o baterie Fulmen de 80Ah si sunt foarte multumit, iti recomand ceva care sa se incadreze intre 80-85Ah (nu neaparat Varta sau Bosch, crede-ma ca nu mai sunt ce erau odinioara, acum sunt facute prin Slovacia, Polonia... poate doar daca gasesti unele Made in Deutschland, alea-s veritabile).
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,357
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
faruri, sistem audio, degivrare parbriz/luneta, clima, servo, incalzire in scaune, sau mai stiu eu ce, bateria aia va fi foarte solicitata. - Cand functioneaza astea e pornit si motorul, deci bateria se incarca.

Sirocoul nu consuma mult, decat la pornire ca sa dea scanteie si apoi unitatea de aer conditionat (display, aeroterma, ce e p-acolo).

Uita-te in manual ca exista un tabel cu amperajul maxim. Important e sa ai instalatia electrica in stare buna in caz, ca vrei sa pui ceva mai mare.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,269
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019 B15LFV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Alternatorul incarca bineinteles, dar care va fi durata de viata a acumulatorului daca se va ivi des de situatii de genul?
Daca pui un acumulator de capacitate mai mare nu ai ce rau sa-i faci, ai o rezerva mai mare de energie, pentru pornire eventual.Alternatorul o sa incarce putin mai mult in schimb, fata de cum era obisnuit.
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,357
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ce fel de situatii? Nu inteleg.

Da, si daca, curentul la pornire e mai mare o ia mai usor/repede - mai putin stres pe electromotor.
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
oare de ROMBAT ce se aude? (varianta verde)
una de vreo 72 - 74 cum ar fi...
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:VARTA am avut si eu pe masina mea, sunt FOARTE proaste sau nepotrivite pt acest tip de masina. Am dat-o jos imediat desii era noua si imi cauzase deja probleme, am pus originala 80Ah GM in loc de 70Ah.

CristianTM.



sa inteleg ca bateria originala vine de la BOSCH?
una Bosch S4 - 72 Ah (EN 680 A) ar fi OK?
tu de care ai pe masina?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,975
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu am pus de la Rombat, una de 74 Ah...merge perfect de 2 ani Wink
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
rombat verde? e OK?
sincer nici eu nu as fi asa de multumit de VARTA pe care o am...
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,975
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pai acum 2 ani nu stiu daca era verde dar e de 74 Ah si nu a dat nici cel mai mic semn de oboseala pana acum.
Cand ridic capota ma uit daca e verde sau nu Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR