- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Cand vine vorba de comparat motoare, oamenii se impart in doua tabere.
-cei care au o parere obiectiva/realista
-cei al caror motor este cel mai indicat, cel mai fiabil si inegalabil.
Aerul se simte si la o masina de 130cp, si la una diesel, deci sa spui ca la 1.6 (z16xep) "nu se simte deloc" e putin ireal.
-cei care au o parere obiectiva/realista
-cei al caror motor este cel mai indicat, cel mai fiabil si inegalabil.
Aerul se simte si la o masina de 130cp, si la una diesel, deci sa spui ca la 1.6 (z16xep) "nu se simte deloc" e putin ireal.
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
eu a scris:Diferentele de consum intre 1.4 si 1.6 sunt foarte mici, iar distributia se schimba la 150.000 de km la 1.6 chiar daca nu e pe lant.
Motorul de 1.4 consuma aproape cat cel de 1.6 pentru ca trebuie mers cu el mai turat ca sa simti ca trage - aici depinde insa mult si de stilul de condus.
Un minus pentru 1.4 il constituie drumurile in afara orasului (dar aici nu are un plus in oras la acest capitol, pentru ca dupa cum spuneam trebuie mers mai turat decat cu 1.6).
Un plus al motorului de 1.4 sunt taxele mai mici dar din punctul meu de vedere diferentele nu sunt notabile (reviziile sunt la acelasi pret fata de 1.6 deci raman doar diferente de taxe).
Daca vrei compromisul cel mai bun sfatul meu e sa iei 1.6. Nu e nici "slab" ca 1.4 nu e nici puternic ca 1.8 140 e cai sau 2.0 T, insa si consumul este mai mic decat la cele din urma. Si daca nu ai de gand sa te duci cu el la curse... trage destul de bine. Eu am mers cu 200 zilele trecute si se comporta foarte bine .
Motorul de 1.4 consuma aproape cat cel de 1.6 pentru ca trebuie mers cu el mai turat ca sa simti ca trage - aici depinde insa mult si de stilul de condus.
Un minus pentru 1.4 il constituie drumurile in afara orasului (dar aici nu are un plus in oras la acest capitol, pentru ca dupa cum spuneam trebuie mers mai turat decat cu 1.6).
Un plus al motorului de 1.4 sunt taxele mai mici dar din punctul meu de vedere diferentele nu sunt notabile (reviziile sunt la acelasi pret fata de 1.6 deci raman doar diferente de taxe).
Daca vrei compromisul cel mai bun sfatul meu e sa iei 1.6. Nu e nici "slab" ca 1.4 nu e nici puternic ca 1.8 140 e cai sau 2.0 T, insa si consumul este mai mic decat la cele din urma. Si daca nu ai de gand sa te duci cu el la curse... trage destul de bine. Eu am mers cu 200 zilele trecute si se comporta foarte bine .
Cand scriam asta mergeam cu o Astra Classic2 Z16XEP iar acum am acelasi motor pe GTC. Pentru mine e exact ce imi doream. Mentin tot ceea ce am spus in prealabil si am de facut 2 adaugiri:
1. In vederea chiptuning-ului se pare ca z16xep este un motor avantajos (se castiga in urma chipuirii cat la 1.8 - dublu fata de z14xep)
2. AC-ul se simte si la 1.6 si chiar si la 1.8 - 140 de cai (daca e pe AUTO, dupa aprox. 1 minut, deficitul de putere la plecarea de pe loc e semnificativ mai mic)