Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!Dorect sa achizitionez un Opel Astra G Hatckback an de fabricatie 2000-2003 dar nu stiu ce motorizare sa aleg!

Ma batea gandul la urmatoarele motorizari:

- 1.4 (am auzit ca e cam puturos si sa nu aleg acest model)
- 1.6 (despre varianta asta precum ca ar consuma mult ulei,am urmarit si pe forum sa vad ce zic restu colegilor si parerile sunt impartite)
- 1.7 DTI/CDTI (despre dti am inteles ca este super ok ca masina,consum mic de motorina etc dar despre CDTI am fost sfatuit sa nu caut acest model ca ar avea probleme,pica piese etc)

Precizez ca daca as lua unul dintre cele doua modele sa il bag pe GPL.
Acum astept sfaturile voastre care aveti aceste modele ce probleme ati avut,ce motorizare imi recomandati!
Skip ads

  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Nimeni nu are nimic de argumentat ?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca vrei diesel ia-ti 2.0dti, pare a fi cel mai fiabil. Ai 101cp la un consum de 5-6-7l/100km.
1.7dti e un motor bun cu ceva mai multe problemute dar care se pot preveni/remedia din timp si ieftin (toate solutiile se gasesc pe forum).
1.7cdti este 1.7dti cu common rail. Singurele probleme grave ar fi la injectoare.
1.6 e OK cu exceptia consumului de ulei.
1.4 e ca motorul de Logan... puturos.


Ultima modificare făcută de djtaotao la Lun 09 Jul, 2012 8:53 pm, modificat de 2 ori în total
  • MARIAN CRISTI

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic sa-ti faci singur o parere si sa alegi una din cele trei motorizari ,daca astepti o sugestie de la noi ,cum ai spus si tu..."parerile sunt impartite "... bafta !
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 611
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Tao , are dreptate ;desi sunt posesorul unui 1,7 dti si eu recomand un 2.0 dti sau chiar un 1.6 16v (in limitele bugetului fiecaruia).
Chiar daca fac un consum putin mai mare ,calutii si cuplul te ajuta si merita... + ca sunt mai durabile.
Si 1,7 dti e un motor foarte bun ,eu sunt multumit de masina.Scoate si un consum mic , trage si bine si problemele au rezolvarile lor ca la orice lucru.Ca sa iti faci o idee ,am schimbat la ea un debitmetru ,2 telescoape si 1 rulment (+ consumabilele...) Wink
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
benzina eu as lua dor z18xe.adica 1,8 16v 125 cai.cu gpl e la fix.
motorina as lua 1,7 dti.cu remapare ajunge la 100 cai.toate problemele de la 1,7 dti nu fac cat o reparatie de pompa la 2,0 dti
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
La 1.7dti apare la marea majoritate a Astrelor problema cu uleiul din antigel iar cauza are la baza in procent de 80% corodarea tecilor de la injectoare, deci se lasa cu chiulasa demontata, cu toate cheltuielile si bataile de cap ce decurg de aici. Pompa vp44 de pe y20dth are o rata de defectare infim mai mica si se poate repara cu maximum €100 pe toate drumurile.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pistonas de avans uzat/blocat cu 100 euro?nu vorbesc de electronica ci de reparatia mecanica a pompei.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu vorbeam de electronica. Wink
  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Pana la urma cred ca renunt la diesel si ramane sa aleg dintre 1.4 sau 1.6.Care varianta ar fi de preferat la 1.6,z16XE sau z16SE ?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,415
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
lasa motoarele de 1.6. Sunt cam problematice de felul lor, ala de 8 valve e destul de lenes si cam gurmand, ala de 16 valve se da la ulei. Le poti pune la semne, insa necesita investitii
Ia Z18XE, motorul e mult mai reusit, consumul, daca nu porti 46 la pantofi, o sa iti iasa ca la cel de 1.6, si ai o rezerva de putere foarte utila la o depasire or something...
  • stanila sorin

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am avut 4 masini opel, toate Astra:G 1,7 dti,H 1,3 cdti, G 1,6 cel de 101 cai, H 1,7 cdti de 80 cai plus corsa b a sotiei, care e inca in familie .Ideea e urmatoarea: daca e sa cumperi diesel care are 10 ani, mai bine renunti pentru ca la varsta asta garantat are peste 300mii km si ...(doar sa il cumperi de la un cunoscut care sa aiba istoricul reviziilor). Mai bine cumperi ceva pe benzina platesti in plus consumul mai mare, dar cand tragi linie, vezi ca e mai avantajos decat cu un diesel obosit
  • Brook

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
cauta un an mai bun daca ai $$$.

recomand 1.6 16 V (Varianta XEP daca o gasesti) sau chiar 1.4 XEP .

daca nu te supara prea tare impozitul , asigurarea , etc cumpara 1.8 , e cel mai reusit motor.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu iti recomand motorul de 1.6 16v (XEP-ul de preferat) , mi se pare cel mai echilibrat motor pusa pe o masina compacta(nu e nici racheta,dar nici carucior).Ca posesor de 1.4 (xep) eu zic ca e destul de ok si asta,se putea mai bine............nu stiu cum naiba se face ca pe topicul asta 1.4 e puturos si 1.7 dti (75 de cai ,respectiv cdti(80 de cai) rupe asfaltul,dar pe topicul dedicat 1.4 vs 1.7 reiese ca 1.4 e mai fasnet la drum intins
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,593
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu iti recomand sa fii foarte atent cand iti iei masina, si sa mergi cu un cunoscator, sa nu iti tragi o teapa cat toate zilele...
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 683
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Iti recomand Z18XE , motor super bun. Daca ii pui si gaz , nu te doare capul. Impozitul pe an e 160 lei, iar asgurarea pe 12 luni e 440 lei. Nu cred ca e mult, dar la cit de fiabil e motorul merita, mai ales ca ai cam acelasi consum ca la motor de 1.6, daca te dai la el, creste consumul, dar si trage de rupe.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Asigurarea mai nou este si in functie de virsta....la masina din semnatura care este pe numele sotiei de 27 de ani.....este...900 de lei
  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
E vreo diferenta intre Astra classic de prin 2007-2008 fata de cele de prin 2000-2004 ?Ma intereseaza la motorizarea aia 1.4 Twinport!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
2000->2003 = Z14XE si uita de el ca mai toate papa ulei si ai belele garla
2004->2007 = Z14XEP, nu papa ulei, distributia tine 150k dar e de schimbat daca tacane la cald, mai da aiurea de lambda sau schimbi, mai indicat ca motor...mai ai clapetele din admisie dar se fac daca esti baiat destept
  • EL-GABRY

  • Mesaje scrise: 1,472
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Va salut.
Nu are sens sa mai deschid inca un topic cu acelasi titlu, o sa il continui pe acesta.
Pana de curand am fost posesorul unei Astra H Z13DTH. Am fost multumit de masina, dar am avut de rezolvat unele probleme financiare si am vandut-o. Acum am un buget de maxim 4000euro (doar daca e ceva super-extraordinar l-as mai putea depasi cat de cat, dar de preferinta nu), pentru a-mi achizitiona alta masina. As continua pe diesel, dar ma gandesc tot mai mult la achizitia unei benzinare, careia sa ii montez ulterior GPL. Pentru ca inca am nevoie de spatiu, as ramane la o varianta Caravan (sau hatchback, dar doar la unele modele). Ce imi recomandati sa cumpar din (toate sunt Breack):
1. Opel Vectra B2, 1.8 (Z18XE), incerc sa evit 1.6 din motivele cunoscute;
2. VW Golf 4 1.6 (74 sau 77Kw);
3. Skoda Octavia 1.6 (aici putem discuta si de hatch, e foarte incapator);
4. Skoda Fabia 1.4-16V-101CP.
In calcul ar putea intra si alte modele, la recomandarea voastra. M-am uitat chiar si la o Meriva.
Am vazut "pe viu" Vectra asta, ce parere va lasa? Nu voi fi socat de consum coborand din 1.3 diesel?
Dotarile de preferinta cat mai multe, logic.
Doresc ca raspunsurile sa fie obiective, chiar daca suntem pe CO.
Circul in jur de 15 000km/an, dar in general parcurg distante scurte, majoritatea in oras.
Sa caut diesel, sa iau benzina si sa ii montez GPL, etc.
Va multumesc pentru raspunsuri.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR