- Merlucius
- OP
- 107 mesaje
- din 04 Mar 2008
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
Merlucius
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
Incep sa ma enervez pe Astra mea. De la inceputul primaverii imi cedeaza una dupa alta cate ceva, pana acum o luna au fost numai probleme mecanice, acum incep sa apara la motor si ma depaseste situatia:
Acum aprox o luna 2 sapt am pornit de dimineata masina si am plecat imediat de pe loc pt un drum de 2 km, numai ca s-a aprins martorul "service" (masina cu cheia) ,care de atunci s-a tot aprins cand a vrut el, pt perioade scurte de timp/drum (odata la 2-3 zile, mers vreo 5 km ), ieri am mers 50 km cu acest martor aprins. La oprirea si repornirea motorului, martorul a ramas stins. Astazi decid sa schimb bujiile, dau sa pornesc uitand de mufa pt rampa de bobine , ma prind repede, o conectez iar apoi la pornire se aprinde martorul "noxe", si asa ramane, cel de service vad ca e stins. M-am gandit ca ar fi de la calculator ca a inregistrat lipsa conectorului, dar am mai uitat acum un an acea mufa sa o conectez si atunci nu am avut nici o eroare (in afara pornirii bineinteles )
Ma scoate si pe mine cineva din impas, ma poate indruma cam la ce sa ma uit. sa verific etc ?
Multumesc pt orice parere
Acum aprox o luna 2 sapt am pornit de dimineata masina si am plecat imediat de pe loc pt un drum de 2 km, numai ca s-a aprins martorul "service" (masina cu cheia) ,care de atunci s-a tot aprins cand a vrut el, pt perioade scurte de timp/drum (odata la 2-3 zile, mers vreo 5 km ), ieri am mers 50 km cu acest martor aprins. La oprirea si repornirea motorului, martorul a ramas stins. Astazi decid sa schimb bujiile, dau sa pornesc uitand de mufa pt rampa de bobine , ma prind repede, o conectez iar apoi la pornire se aprinde martorul "noxe", si asa ramane, cel de service vad ca e stins. M-am gandit ca ar fi de la calculator ca a inregistrat lipsa conectorului, dar am mai uitat acum un an acea mufa sa o conectez si atunci nu am avut nici o eroare (in afara pornirii bineinteles )
Ma scoate si pe mine cineva din impas, ma poate indruma cam la ce sa ma uit. sa verific etc ?
Multumesc pt orice parere
- z16xep
- **
- 259 mesaje
- din 12 Jun 2012
- Astra 2006 z17dth
- Arad
z16xep
- Mesaje scrise: 259
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2012
- Mesaj Privat
- Merlucius
- OP
- 107 mesaje
- din 04 Mar 2008
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
Merlucius
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Merlucius
- OP
- 107 mesaje
- din 04 Mar 2008
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
Merlucius
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
deja s-a stins eroarea de noxe, probabil ca a fost totusi de la conectorul rampei de bobine
am facut testul cu pedala la aparitia martorului "service" si a rezultat un singur cod: P1113
mai inclin sa cred ca martorul noxe ar fi putut apare din cauza ca am dat deja la cheie iar motorul s-a invartit, pana sa realizez ca nu conectasem mufa aia, probabil nu i-a placut calculatorului ca nu a existat aprindere in cilindrii
am facut testul cu pedala la aparitia martorului "service" si a rezultat un singur cod: P1113
mai inclin sa cred ca martorul noxe ar fi putut apare din cauza ca am dat deja la cheie iar motorul s-a invartit, pana sa realizez ca nu conectasem mufa aia, probabil nu i-a placut calculatorului ca nu a existat aprindere in cilindrii