kosmaaa
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salut, am si eu cateva nelamuriri.
Am un Opel Astra G Caravan cu motor de 1.7 ISUZU, fabricat in 2001 acum 4-5ani am schimbat calculatorul de la pompa de motorina, iar de ceva timp am ulei sau motorina in vasul in care pun apa la motor.
Am citit pe forum ca ar putea fi termoflotul, altcineva mi-a zis ca se poate sa fie de cand am avut probleme cu pompa desi nu cred Acum m-am hotarat sa rezolv aceasta problema pentru ca trebuie sa schimb si radiatoru' ca s-a fisurat.
Am fost la un "service" si au zis ca trebuie sa las masina 2zile la ei cu cel putin 10L de motorina ca sa imi curete ei furtunasele si instalatia de racire a motorului si sa imi schimbe termoflotul si cu radiatoru. Nu stiu ce sa fac, ma tot gandesc ca nu ar trebui sa dureze asa mult
Cineva care se pricepe ma poate ajuta cu niste sfaturi ce sa fac? Poate sa fie din cauza de cand am avut probleme cu pompa de motorina?
Am un Opel Astra G Caravan cu motor de 1.7 ISUZU, fabricat in 2001 acum 4-5ani am schimbat calculatorul de la pompa de motorina, iar de ceva timp am ulei sau motorina in vasul in care pun apa la motor.
Am citit pe forum ca ar putea fi termoflotul, altcineva mi-a zis ca se poate sa fie de cand am avut probleme cu pompa desi nu cred Acum m-am hotarat sa rezolv aceasta problema pentru ca trebuie sa schimb si radiatoru' ca s-a fisurat.
Am fost la un "service" si au zis ca trebuie sa las masina 2zile la ei cu cel putin 10L de motorina ca sa imi curete ei furtunasele si instalatia de racire a motorului si sa imi schimbe termoflotul si cu radiatoru. Nu stiu ce sa fac, ma tot gandesc ca nu ar trebui sa dureze asa mult
Cineva care se pricepe ma poate ajuta cu niste sfaturi ce sa fac? Poate sa fie din cauza de cand am avut probleme cu pompa de motorina?
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
Sfat de mecanica nu pot sa iti dau, pentru ca diesel-ul este destul de strain pentru mine, dar ma bag in seama (cu toate ca ai zis "cine se pricepe"),pentru ca am vazut cuvantul service, in ghilimele. Sa intelegem ca era un garaj mai dubios? oameni de neincredere? Daca e asa, du-te la un service fara ghilimele si acolo poti lasa linistit masina, chiar si cu 5 litrii .
Daca intra ulei in sistemul de racire, atunci probabil ca necesita ceva timp pentru identificarea locului cu buba si rezolvarea ei.
Daca intra ulei in sistemul de racire, atunci probabil ca necesita ceva timp pentru identificarea locului cu buba si rezolvarea ei.
cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut.
Cu pompa chiar nu are nici o treaba.
In schimb cu termoflotul... da. In majoritatea cazurilor, el e raspunzator de prezenta uleiului in antigel.
Dupa inlocuire se pune ceva solutii/detergenti, stiu ei mai bine, si se incalzeste motorul, apoi se goleste instalatia, si tot asa de cateva ori se repeta umplere-incalzire-golire, pana iese uleiul din circuitul de racire. Operatia de schimbare a pieselor nu dureaza atat, dar spalarile ulterioare... poate da.
Recomand sa pui termoflot de pe motor CDTI, se spune ca e mai rezistent decat cel de pe DTI.
Succes.
Cu pompa chiar nu are nici o treaba.
In schimb cu termoflotul... da. In majoritatea cazurilor, el e raspunzator de prezenta uleiului in antigel.
Dupa inlocuire se pune ceva solutii/detergenti, stiu ei mai bine, si se incalzeste motorul, apoi se goleste instalatia, si tot asa de cateva ori se repeta umplere-incalzire-golire, pana iese uleiul din circuitul de racire. Operatia de schimbare a pieselor nu dureaza atat, dar spalarile ulterioare... poate da.
Recomand sa pui termoflot de pe motor CDTI, se spune ca e mai rezistent decat cel de pe DTI.
Succes.
- nicoyulius
- **
- 101 mesaje
- din 27 Jan 2011
- Neamt
nicoyulius
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2011
- Mesaj Privat
cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
Cei de la service cu siguranta s-au referit la, minim '10 L de motorina' in REZERVOR, nu in instalatie .
Nu odata am vazut masina adusa la diverse reparatii in service cu becul la rezervor aprins. Pai cu ce sa mearga aceea masina pe perioada testelor, in cazul colegului trebuie sa stea pornita destul de mult.
Nu odata am vazut masina adusa la diverse reparatii in service cu becul la rezervor aprins. Pai cu ce sa mearga aceea masina pe perioada testelor, in cazul colegului trebuie sa stea pornita destul de mult.
- Bogdan Craciunescu
- **
- 106 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
Motorina in vasul de expansiune este practic imposibil....nu are pe unde sa intre.Termoflotul este de vina.Fii atent ca furtunele de la sistemul de racire nu se spala cu motorina pt ca in timp se vor umfla.Sistemul de racire se curata cu apa calda,chiar fierbinte fara solventi sau sapun,eventual cu vreo solutie buna speciala pt sistemul de racire.O sa fie mai mult de munca dar este mai sigur doar cu apa fierbinte.Cei 10 litri de motorina sunt pt mecanici,fii sigur,nu pt masina ta
kosmaaa
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
Termoflotul este un racitor de ulei, deci mare lucru nu se intampla daca nu-l schimbi.
In schimb trebuie anulat, puse pe direct furtunurile la apa si obturat la ulei(parca), pentru ca in timp el se sparge mai mult si o sa-ti umple instalatia de racire si vasul de expansiune cu ulei, si o sa ai de furca mult pana cureti tot, sa ai un antigel curat.
In schimb trebuie anulat, puse pe direct furtunurile la apa si obturat la ulei(parca), pentru ca in timp el se sparge mai mult si o sa-ti umple instalatia de racire si vasul de expansiune cu ulei, si o sa ai de furca mult pana cureti tot, sa ai un antigel curat.
- Bogdan Craciunescu
- **
- 106 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
Rolul termoflotului ( racitor de ulei) este de a raci uleiul cu ajutorul lichidului de racire.Lipsa unei raciri a uleiului duce la supraincalzirea acestuia si implicit la o ungere mai slaba a motorului.Cu cat uleiul este mai subtire-determinat de temperatura acestuia-cu atat ungerea este mai slaba.Acele cifre ale uleiului 0W....10W reprezinta vascozitatea si temperatura de picurare,adica in ce intervale de temperatura uleiul isi face treaba sau nu.
sebyta
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2009 nu stiu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2012
- Mesaj Privat
am si eu o zafira b 2010 cu mot 1700 si cand o accelerez mai tare si dupa o las mai usor parca mi-ar urla o fulie sau cureaua pe o mfulie , si altceva... tot cand o accelerez parca se imprastie ceva ,nu stiu ce ar fii parca de la un injector s-ar auzi un fel de improskre. poate a mai patit cineva la fel si ma poate ajuta.multumesc
- lautarboss
- *
- 13 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 y17tdi
- Franta
lautarboss
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Franta
- Masina: Astra 2001 y17tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
viorel300
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Belgia
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
fratilor am si eu o intrebare pt voi? imi baga ulei in vasul de expansiune . intrebarea este de ce?pentru ca temperatura este normala totul este bine masina merge bine porneste bine totul este normal dar dc imi baga ulei?daca ar fi garnitura de chiuloasa ar luao razna ma gandesc eu nu stiu de asta va intreb pe voi?daca ma puteti ajuta cu ceva raspundetimi va rog ca aici unde sunt eu astia sunt nebuni ma pun sa schim garnitura cu chiuloasa cu tot.mersi