- daniel_kadett
- OP
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
dragi colegi (de suferinta)
azi dimineata m-am uitat sa vad daca nu cumva am vreo bieleta antiruliu rupta, pt ca mi se parea ca merge ca pe gheata.
virez maxim stanga, fac balanans, ma uit sub aripa stanga si nu o gasesc..... unde or fi ascuns-o astia de la opel? ma uit si pe bascula, vad gaura unde trebuia sa stea prinsa si bieleta si tija care o tine pauza, nu era deloc. f curios, ma uit si pe dreapta si aceasi poveste..... lipseste. de cand am masina, de 1 an jumate nu am umblat niciodata acolo, si nu cred sa le fi pierdut fara sa imi dau seama, deci cred ca nu a avut.
ce sfat imi dati, sa ii pun unele, sa merg in continuare asa? nu are un comportament anormal, nu tremura.... deci nu e deranjant... dar nu stiu cat de safe este.
si daca ii pun de unde sa iau tijele alea care tin bieletele? vin cu totul?
multumesc,
azi dimineata m-am uitat sa vad daca nu cumva am vreo bieleta antiruliu rupta, pt ca mi se parea ca merge ca pe gheata.
virez maxim stanga, fac balanans, ma uit sub aripa stanga si nu o gasesc..... unde or fi ascuns-o astia de la opel? ma uit si pe bascula, vad gaura unde trebuia sa stea prinsa si bieleta si tija care o tine pauza, nu era deloc. f curios, ma uit si pe dreapta si aceasi poveste..... lipseste. de cand am masina, de 1 an jumate nu am umblat niciodata acolo, si nu cred sa le fi pierdut fara sa imi dau seama, deci cred ca nu a avut.
ce sfat imi dati, sa ii pun unele, sa merg in continuare asa? nu are un comportament anormal, nu tremura.... deci nu e deranjant... dar nu stiu cat de safe este.
si daca ii pun de unde sa iau tijele alea care tin bieletele? vin cu totul?
multumesc,
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- manfred
- **
- 130 mesaje
- din 02 Aug 2006
- Omega 1998 X25DT
- Bucuresti
manfred
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
- daniel_kadett
- OP
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
- farte
- **
- 114 mesaje
- din 11 Dec 2006
- Kadett 1990 16SV
- Maramures
farte
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Maramures
- Masina: Kadett 1990 16SV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2006
- Mesaj Privat
- daniel_kadett
- OP
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
- farte
- **
- 114 mesaje
- din 11 Dec 2006
- Kadett 1990 16SV
- Maramures
farte
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Maramures
- Masina: Kadett 1990 16SV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2006
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Bara stabilizatoare ar trebui sa arate ca o cobilitza..sau ca litera omega intinsa de capete..oarecum. E fixata de lonjeroane cu doua 'juguri' de tabla si niste bucse. La capete sunt prinse bieletele antiruluiu, care la randul lor au celalalt capat prins de brat.
Rolul lor:L in momentu in care iei o curba si masina se inclina spre intyeriorul curbei, bieleta respactiva trage de bara stabilizatoare si mai departe de cealalta bieleta si celalalt brat. Astfel, daca un brat e presat in curba, prin intermediul sistemului e presat si celalalt, atenuindu-se astfel efectul fortei centrifuge.
Rolul lor:L in momentu in care iei o curba si masina se inclina spre intyeriorul curbei, bieleta respactiva trage de bara stabilizatoare si mai departe de cealalta bieleta si celalalt brat. Astfel, daca un brat e presat in curba, prin intermediul sistemului e presat si celalalt, atenuindu-se astfel efectul fortei centrifuge.
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
daniel_kadett a scris:poate vreun coleg kadet-ist sa se uite daca el are, ca daca da o sa dau o fuga sa vad ce gasesc de cielo sau ce se potriveste - sau opel daca nu e exorbitant
si mai am o intrebare - de unde se pot procura barele care tin bieletele?
si mai am o intrebare - de unde se pot procura barele care tin bieletele?
Am acelasi tip de opel ca tine, dupa cum observi, si nu am acele bielete antiruliu - nu ma deranjeaza.... mai putine bucse de schimbat , dar daca vezi vreo imbunatatire dupa montarea lor .. anunta-ma.
Numai bine!
- daniel_kadett
- OP
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
nici pe mine nu ma deranjeaza, doar de ceva vreme trage un pic stanga, am un cauciuc pe spate care nu tine presiunea care trebuie (am descoperit ieri) si pt ca sunt cusurgiu si imi e teama de probleme m-am uitat si la bucse, etc si am vazut ca lipsesc chestiile alea.
am vazut pe club opel cum se schimba discurile de frana pe fata si am vazut ca la astra f arata la fel ca la mine doar ca are si bieletele alea.
@devilis - o sa ma duc sa vad cat costa si daca nu e mult cand shimb placutele de frana ii pun si bielete si iti zic
are cineva idee daca se fac si unghiurile de fuga dupa ce pun bielete? se modifica cumva, ceva?
multumesc tuturor pt raspunsuri
am vazut pe club opel cum se schimba discurile de frana pe fata si am vazut ca la astra f arata la fel ca la mine doar ca are si bieletele alea.
@devilis - o sa ma duc sa vad cat costa si daca nu e mult cand shimb placutele de frana ii pun si bielete si iti zic
are cineva idee daca se fac si unghiurile de fuga dupa ce pun bielete? se modifica cumva, ceva?
multumesc tuturor pt raspunsuri
- Osciompekus
- **
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Nici a mea nu are si parca e lipta de sosea (asta m-a atras din prima la ea). Nici la curbele de la Timisu de sus nu scoate pic de scirtz in curbe, nici la 80 pe ora, doar simti cum te lipeste de usa cind iei curbele pe dreapta. Din puctul asta de vedere este nec plus ultra. Secretul este sa fie amortizoarele pe fata in parametri.
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
- daniel_kadett
- OP
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
da, in curbe nu am de ce ma plange, e o masina foarte stabila in curbe. ca discomfort mi se pare ca atunci cand rulez in linie dreapta si trec peste denivelari, gropi, mizerii de tot felul din asfalt cam tremura directia. de asta si ma gandesc daca s-ar schimba ceva daca as pune, sau problema asta are legatura cu bucsi, roti echilibrate si suspensie......
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
- daniel_kadett
- OP
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
eu am verificat pt ca mi se parea ca am joc, insa de fapt nu cred ca e joc, cand misc de volan se misca f usor cam juma de cursa stanga-dreapta, dar se vireaza si rotile.....
capetele de bara le-am schimbat, de bucsi nu m-am apucat ca nu prea stiu care pe unde sunt si ca trebuie sa fac si unghiurile de fuga (si se fac greu si costa mult - mi-a zis un mecanic)
daca are cineva idee sau a facut recent sunt dornic sa aud impresii
multumesc,
capetele de bara le-am schimbat, de bucsi nu m-am apucat ca nu prea stiu care pe unde sunt si ca trebuie sa fac si unghiurile de fuga (si se fac greu si costa mult - mi-a zis un mecanic)
daca are cineva idee sau a facut recent sunt dornic sa aud impresii
multumesc,
- farte
- **
- 114 mesaje
- din 11 Dec 2006
- Kadett 1990 16SV
- Maramures
farte
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Maramures
- Masina: Kadett 1990 16SV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2006
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Unghiurile de fuga se regleaza cu ajutorul computerului, ce masoara cu precizie foarte mare. Este un procedeu foarte simplu pentru cel care stie sa il puna in practica, de aceea iti recomand a te duce la un service care se ocupa numai de asa ceva, nu te duce la vreunul care iti spune ceea ce ti-a spus, ca ala nu-i "meserias". Eu am fost la un astfel de service si in 30 min a reglat rotile si m-a costat 30 lei. In principiu se procedeaza astfel: se trage o sarma otelita de jur-imprejurul masinii, strangand rotile la jumatate, si se prind la un aparat special care comunica cu computerul, afisandu-i pe ecran valori despre geometria rotilor, mecanicului. Sa fi foarte atent la acele valori de pe ecran, fiindca daca nu esti nici tu atent, atunci cine, ca nu cred sa nu "greseasca" mecanicul ala cat de putin. In partea stanga a ecranului vei avea valori ptr roata din stanga si in partea dreapta...ai ghicit, vei avea valori ptr roata din dreapta. Tu trebuie sa vezi egalitatea dintre cele doua valori, adica sa vezi daca mecanicul regleaza rotile de-asa natura incat cele doua valori sa fie cat de cat egale. S-ar putea sa ai surpriza pe care am avut-o si eu, si anume ca cea din dreapta nu va fi egala cu cea din stanga. Lucru dracu si cu mecanica asta. Iti mai recomand de asemenea sa iti echilibrezi si rotile cu minium de plumb, cel putin alea de pe fata (10 lei/buc). Bafta!