Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Caroserie
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
De catva timp cand masina nu este in viteza, daca turez motorul peste 2500 rpm se aude ca un zornait de sub masina din dreptul tobei de mijloc.
La fel se intampla cand sunt in vitezele 1 si 2 cand ajunge la 3000 rpm (mai ales viteza a2a). Toate astea doar cand motorul ajunge temperatura mai mare. Cand e rece nu se aude nimic. Problema e ca am verificat pe rampa toba si nu are nici o fisura, nimic. Daca aveti vreo idee ...
Skip ads

  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur ca s-a spart carbunele de la catalizator. Iar ceea ce auzi tu sunt bucati care vibreaza! Da-l afara pana nu iti infunda evacuare!
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Adica sa scot catalizatorul cu totul sau sa schimb/scot carbunele?
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pai daca esti dispus sa dai 3-400 euro pe el, schimba-l cu totul. Daca nu, te duci la un atelier de tobe, iti face o mica 'disectie' si iti da afara carbunele (ma rog, ce a mai ramas din el). Probleme nu vei avea, decat eventual la noxe!
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
eu a scris:Adica sa scot catalizatorul cu totul sau sa schimb/scot carbunele?

*
Daca ai un acces destul de usor la o rampa, pune i teava sau o "oala" care imita catalizatorul ca sa mergi, si rezerva utilizarea acestuia trecerii controlului tehnic, nu de alta, dar un catalizator nou e scump ca naiba...
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Niste prieteni mi-au spus ca daca atunci cand motorul e rece miroase catalizatorul inseamna ca inca mai functionaza ceea ce eu nu prea cred la cati ani are masina, desi se simte mirosul.
In alta ordine de idei, cat ma costa sa-l scot si sa-l pun la loc apoi la verificare, si timpul pierdut... mai bine dau direct "o bere" celor de la verificare.
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Oricum zilele astea ma duc sa-mi schimb toba finala ca mi-am luat una suparata rau Twisted Evil Laughing si o sa ma interesez mai bine la cei care mi-o monteaza.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
e normal sa fie zgomotos motorul cand e rece...? se aude destul de tare. si se mai aude si un fasait in dreapta fata. asta pana se incalzeste putin (5 min). apoi nu se mai aude.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
de obicei da...e un pic mai zgomotos... depinde si de cat de veche e masina...

fasait-ul poate fi de la cureaua de accesorii si nu numai...

PS: pune si tu in signature, masina si eventual anul
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
y20dth, jun 2001 - opel astra
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Majoritatea dieselurilor sunt mai zgomotoase pana se incalzesc.
Ca idee, am acelasi tip de motor si se intampla acelasi lucru, 5min pana se incalzeste, face mai mult scandal . Very Happy
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
si un fasaiti in dreapta fata ai...?
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Si daca dai afara catalizatorul nu creste consumul? Daca da cam cu cit in afara si in oras (daca stie careva)
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu creste, dimpotriva, iti va creste daca iti tine evacuarea obturata.
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In primul rand, am fost si mi-am montat o toba finala sport. SUPER!!! Chiar se simte, putin, dar se simte. Plus ca schimba tot aspectul masinii. Merita.
Referitor la catalizator, intr-adevar scade consumul daca il scoti si ai si vreo 5 cai putere in plus. Problema e cu inspectia tehnica.
In legatura cu sfatul tau, Vectra DTI, cei care mi-au montat toba mi-au spus ca daca e spart carbunele masina nu mai trage liniar si porneste greu. A mea nu are astfel de simptome, dar la pornire cand e cald motorul scade turatia putin, ca si cum ar vrea sa se opreasca. Sa fie de la asta sau de la regulatorul de presiune?
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pe fost masina, mie imi infundase carbunele in asa fel evacuarea, incat ajunsesem sa nu o mai pot porni (la inceput nu mai tragea deloc si nu mai tinea turatia) iar consumul ajunsese pe la 25%. Insa totul a inceput si la mine prin acel zdranganit in catalizator (primele semne ca s-ar fi spart carbunele).
  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am acel zdranganit in toba (parca e un cablu care se misca si atinge toba), asta pe linga ca mi s-a spart toba intermendoiara (se prea poate sa fie acelasi lucru) - oricum miine merg la un service sa se uite cineva la ea si revin cu mai multe detalii, pote ajuta si pe altii.
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Sigur scade consumul? Ca am citit parca tot pe forumul asta ca daca ii scoti catalizatorul creste un pic puterea motorului dar si consumul
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
well?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
wwwcvro a scris:Sigur scade consumul? Ca am citit parca tot pe forumul asta ca daca ii scoti catalizatorul creste un pic puterea motorului dar si consumul

Depinde de motor, la cele noi (proiectate "de la nastere" cu catalizator) consumul creste usor, la cele de conceptie "un pic mai veche" scade usor, este vorba de 3-500 g /100 km.
Deasemenra la primele nu prea castigi mare lucru din PDV al puterii, pe cand la cea de a doua categorie se castiga pana la 5-10 cai
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Caroserie

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR