Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Turta

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salutare , am un opel astra 1,7 dti si am observat ca la relanti motorul se tureaza singur ( 1100-1200 RPM). Azi dimineatsa la semafor am observat chestia asta , iar dupa ce plec de pe loc , si trag pe dreapta , turatia scade , apoi iar creste si tot asa. Nu se aprinde nici un fel de bec in bord , motoru trage bine. Tin sa mentionez si alta problema , am schimbat electromotoru , si inca mai face figuri cu pornirea , adica sunt momente cand porneste si la a 2 a , chiar si la a 3 a cheie. Ce ar putea fi ? Astept parerile/ sugestile dumneavoastra. Multumesc
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Daca masina are DPF (filtru de particule) atunci inseamna ca isi face regenerarea ! Nu o opresti sub nici forma si urmaresti consumul instantaneu.

CristianTM.
  • Turta

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
are filtru de particule , nu am oprit'o. Problema e ca eu merg si tare cu ea in sensul ca in afara oraslui merg in forta ( 140-160 km/h) are ceva ? In oras schimb pe la 2.500 chiar si 3000 RPM. Sper ca nu are vreun efect nu ?
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Filtru de particule la y17dt? ....Nu prea cred!
  • Turta

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Daca gresesc corectati'ma. Nu prea ma pricep la masini. Stiu asa in mare parte despre ele , dar oricum sunt cam praf, Faceti'ma sa inteleg si eu. Filtru de polen nu e acelasi filtru ca filtru de particule nu ? Stiu ca are filtru de polen , dar cine draq stie dak e una si aceeasi chestie !
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu este acelasi lucru....nici macar pe departe.
Filtrul de polen are rolul de a stopa mirosurile de afara sa intre in habitaclu.
Filtrul de particule are rolul de a micsora noxele emise de motor si este echipat din cate stiu eu pe diesel dupa 2004.
Problema pe care o ai este din alta cauza...pune-o pe tester si mai vorbim
  • Turta

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
deocamdata nu am bani de tester , ma gandeam ca poate a intalnit cineva aceasta situatie.
  • razvan.c.l

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
la semafor daca stai cu un picior pe ambreiaj si celalt pe frana " imediat cum dai drumul putin la ambreiaj se autoaccelareaza . nu e o problema . eu am testat chestia asta pe o panta foarte mare neasfaltat fiind si plin de" petroaie" in treapta intai a urcat toata panata accelarandu se pana la 1300 singura .
Verifica filtrul de aer 'curatal ! si schimba filtrul de motorina sau verifica in ce stare se afla !


Ultima modificare făcută de razvan.c.l la Vin 05 Oct, 2012 11:24 am
  • Turta

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
m'am gandit la chestia cu filtru de aer. Am cumparate toate filtrele , si uleiul , sapt viitoare ma duc sa fac tot schimbul.Multumesc mult !
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,014
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si fa si o verificare a bateriei si alternatorului, daca alternatorul are contacte imperfecte poate constitui o cauza...
  • Turta

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
chiar in seara asta m'a lasat de tot. Numai vroia in nici un fel sa porneasca. Mi s'a aprins becu de la baterie , cheita , si ABS'u si am ramas si fara servo directie. Deci sa inteleg ca alternatoru e de vina nu ? Unii mi'au spus ca e de vina incarcarea. Habarnuam Confused
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Exact asa am patit si eu Smile Se tura de una singura la relanti, pana m-a lasat bateria intr-o zi , si asta fiind iarna. Solutia este sa puneti bateria pe redresor ca sa o salvati, o lasati 24 de ore, iar apoi reparati alternatorul.
  • Turta

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
aha , am inteles , mersi mult . Se aude si un sunet urat la motor , in partea dreapta. Cik ar fi o rola , eu cred ca sunt rulmentii din alternator. Vad maine cand o duc la service. Mersi !
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Daca nu ma-nsel are ambreiaj alternatorul, e posibil ca de-acolo sa vina zgomotorul sau de la pompa de apa, role etc.. Un mecanic de incredere cu auzul fin iti spune mai bine.
  • Turta

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Tata imi spunea , sa nu o mai turez tare , eu sunt incepator si ce'i drept imi place sa o mai calc, asa m'am obisnuit si schimb pe la 2.500 chiar si 3000. Are ceva ? E posibil sa afecteze ceva dak schimb asa ? Nu tot timpu merg asa , mai schimb si la 2000. Dar in general cam asa merg. Afecteaza ceva ? Problema care am intampinat'o acum , e posibil sa fie si din cauza asta ? Astept parerea mai multor colegi de pe forum. Cum e bine sa merg cu diesel'ul.
  • toalecs

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La diesel e recomandat sa schimbi vitezele dupa 2500 rpm, altfel risti sa se infunde repede egr-ul, consuma mai mult, treage mai greu si scoate fum. Nu afecteaza nimic, motorul e facut sa functioneze la diferiti parametrii.
  • Turta

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
aha. deci e bine
  • toalecs

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai zis ca mergi azi la service. Ce diagnostic au pus mecanicii?
  • Turta

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
inca nu am fost pt ca tata a fost la munca si eu am fost plecat , tata avand permisu suspendat nu are cine sa conduca. Incerc pe cat posibil maine sa ma duc cu ea. Aceeasi problema am avut acum 2 ani. Atunci a fost incarcarea.
  • toalecs

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da, e posibil sa fie grupul de diode sau releu din alternator !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR